Stránka 1 z 3
Napsal: sob bře 22, 2008 17:17
od palikx
no vrzani ted taky resim takze vydrz ja na to prijdu.stabilizator to u me taky neni a ramena taky ne(i kdyz jedno z toho to je urcite)mlhovky nevim jen vim ze v pojistkove skrince u nohy ridice jsou 2 diody a ty na to maji vliv.uz je mohl nekdo otocit.
osvetleni prostrojovky nevim co chces resit.pokud praskaj zarovky chce to asi nejake normalni.pokud zlobi dotek je to na vymenu pristrojoveho stitu a ovladani topeni.
spotreba no ano 1,6 ka umi jezdit za hodne ale doporucuju zkontrolovat termostat a diagnostikou resetovat jednotku.me to pomohlo sice jen na chvili ale aspon vim cim to je.
Napsal: sob bře 22, 2008 19:30
od Ivoš
Pokud není nějaká závada, tak s normálně lehkou nohou (řadit okolo 2500 ot. a max. rychlost okolo 140 km/h) jde jet 8 - 9 l/100 km...v zimě okolo 9 l/100 km.S žárovkama, osvětlením apod. jsem problém nikdy neměl, takže poradit nemůžu...např. u Kombika máme všechny žárovky (kromě žárovek nad SPZ) původní od koupení...jako nové auto April/r. 2000....vrzání nápravy je normální nemoc Nubir....když je chladno, tak vrže....
Napsal: ned bře 23, 2008 11:36
od Ivoš
Ukazatel (resp. ručička) teploty u Nubiry má být po zahřátí asi 1 - 2 mm nalevo od středu.
Na odhlučnění si nemůžu stěžovat. I s laďákem poslouchám rádio při 140 km/h na 7čku (z 30ti)....takže musíš mít něco s motorem...v tomhle spíš poradí palikx, který tomu rozumí bezvadně.
S bratrovým Oplem to neporovnávej.....on má diesel, ty máš benzín.....kdyby měl benzín, tak jo, ale on má úplně jinej motor.
Vrzat ti to bude pořád...jakmile bude chladno, Nubira vrže....to je prostě "nemoc", kterou nevyléčiš....max. na tak na měsíc, ale pak se ti to vrátí....myslím vrzání při přejíždění třeba retardérů, nebo jiných příčných nerovností při malé rychlosti.
Tolik zkušenosti Nubiráka
Napsal: ned bře 23, 2008 13:12
od kitt2002
S tim odhlucnenim nevim, ale ma Nubira, je to tedy 2.0l, je taky pekne hlucna. S odhlucnenim si moc soudruzi hlavu nelamali...Vrzani sem se kdysi taky snazil odstranit, ale nakonec sem se s tim smiril, holt to auto ma svou hlavu.S podsvetlenim mam akorat problem s ovladanim topeni, ale v tom sem se pred tim hrabal a od te doby to blbne a sem linej to znovu rozebirat kvuli jedny zarovce, ktera obcas sviti a obcas ne.
Ja mam zas problem se spotrebou a topenim, ale pomalu se vypravuju na navstevu Prahy a diagnostiky....
Napsal: ned bře 23, 2008 15:49
od cobyll
Napsal: ned bře 23, 2008 16:33
od palikx
no je pravda ze hlucne to taky nemam.jen v urcitych otackach a to je dano tim ze tam nemam katalyzator.
Napsal: ned bře 23, 2008 21:18
od phalanx
Mozno to je velmi blba pripomienka
, ale nemas nahodou niekde dieru vo vyfuku? To by vysvetlovalo aj hlucnost aj vyssiu spotrebu ...
Napsal: ned bře 23, 2008 21:31
od Richard
Phalanx má pravdu, mrkni na výfuk, může být zvenku OK, ale vevnitř je vyhnilej. mě taky Nubi ztichla, když jsem dal novej zadní díl výfuku a asi dám ještě ten střední díl. Vlnovec jsem už měnil. jinak na štreku mám spotřebu s Nubi kombi 2,0 do 8 litrů i s klimou
Napsal: ned bře 23, 2008 21:49
od kitt2002
Ohledne vejfuku, kupujes origo nebo made in poland. Ja jen, ze mam made in poland:) a po 1,5 roce koncovej tlumic je KO(zevnitr) a porad de z neho para, takze je v nem hodne vody. Zatim sem to vyresil malinkou dirkou a vyteklo asi 2 dcl vody, coz je dost.... chystam se na dirku stredniho a pak nakej sroubek
Stejne je pozde uz rve az to neni hezky a to je zvenku 100% zeleznej... Holt nekdy levnej dil neni az tak levnej.
Jen kdyby ty origo vejfuky nebyly tak mastny.Kolik je vlastne cena origo dilu?. Zajimalo by me, kolik z useru tohodle fora ma polskej vejfuk a taky jakou maji spotrebu.
Ja mam oba dva tlumice polsky(koncovej je shnilej) a spotreba je (mesto80%/mimo20%) bohuzel 12l v zime. Ja jen, jestli ta spotreba muze byt az tak moc zavisla na stavu vejfuku...Myslim, ze kdyz je problem s vejfukem , tak spotreba by asi dle meho nemela vylezt vyse nez 10% nahoru, ale mozna se mylim...
Kdyz mam delsi streku 50/50 tak se dostanu na tech 9l
Napsal: ned bře 23, 2008 22:04
od Slam
kitt2002 píše:Ohledne vejfuku, kupujes origo nebo made in poland. Ja jen, ze mam made in poland:) a po 1,5 roce koncovej tlumic je KO(zevnitr) a porad de z neho para, takze je v nem hodne vody. Zatim sem to vyresil malinkou dirkou a vyteklo asi 2 dcl vody, coz je dost.... chystam se na dirku stredniho a pak nakej sroubek
Stejne je pozde uz rve az to neni hezky a to je zvenku 100% zeleznej... Holt nekdy levnej dil neni az tak levnej.
Jen kdyby ty origo vejfuky nebyly tak mastny.Kolik je vlastne cena origo dilu?. Zajimalo by me, kolik z useru tohodle fora ma polskej vejfuk a taky jakou maji spotrebu.
Ja mam oba dva tlumice polsky(koncovej je shnilej) a spotreba je (mesto80%/mimo20%) bohuzel 12l v zime. Ja jen, jestli ta spotreba muze byt az tak moc zavisla na stavu vejfuku...Myslim, ze kdyz je problem s vejfukem , tak spotreba by asi dle meho nemela vylezt vyse nez 10% nahoru, ale mozna se mylim...
Kdyz mam delsi streku 50/50 tak se dostanu na tech 9l
Ja mam koncovej dil polskej (ve znackovym servisu se me nikdo neptal, jakej tam chci
) a je fakt, ze se v nem zrejme dost drzi voda, protoze kdyz parkuju zadkem k obrubniku, tak je od vyfuku na chodniku vyrazny asi metrovy cakanec a to to nijak neturuju!
Nicmene tenhle tyden mi rekli, ze prej cely vyfuk vypada jako novej (prede 2 lety menen zadni dil a vlnovec, ostatni je jeste original), tak nevim (aspon ze hlucny to neni)...
Napsal: ned bře 23, 2008 22:19
od Hanzy
Ta voda ve vyfuku neni typem vyfuku ale zpusobem jezdeni je to normalni kondenz nasrazena voda a pokud se jezdi malo a kratke trasy tak je ji tam hodne a´pak i strika z vyfuku a je to hlavni problem zivotnosti vyfuku ktery zhnije ze vnitr...