Stránka 1 z 1
podtlaky
Napsal: čtv bře 20, 2008 19:10
od dzanoka
vie mi niekto povedať načo slúžia a ako dôležité sú podtlaky?
Napsal: čtv bře 20, 2008 21:17
od vladimir fodor
V prvom pripade ovladaju funkcie ovladacov kurenia avdruhom ked ti vyhodi jednu z hadiciek tak riadiaca jednotka vyhodi poruchu a rozsveti sa zlta kontrolka.Motor ma nepravidelny chod a aj do otaciek ide velmi neochotne,tak su asi dolezite.ALE treba to prestudovat.
Napsal: pát bře 21, 2008 04:14
od Slavek
no malinko omyl, kdyz vypadne hadicka tak se nic nerosviti, podtlaky nejsou soucasti el. okruhu. Zla kontrolka se rozsviti v pripade zavady na elektrice potom co to zjisti RJ.
Napsal: pát bře 21, 2008 08:31
od vladimir fodor
Z vlastnej skusenosti viem ze pravdu nemas.Mal som taku malu mrzutost pri ktorej sa nejako zhodila hadicka podtaku.Rozsvietila sa kontrolka a motor blbol,tak som siel na diagnostiku a mechanik zistil ze nepracuje jeden snimac,neviem ako ho nazval,zdvihol kapotu zbadal zhodenu hadicku ,nasadil ju znovu skontroloval diagnostikou a mam pokoj,matar slape ako hodini.
Napsal: pát bře 21, 2008 10:37
od -peha-
podtlak
Napsal: pát bře 21, 2008 10:54
od Serpico
...dzanoka dříve měl rozdělovač " podtlakovou " regulaci otáček ( z rozdělovače vyvedena zase hadička do sání ) spolu s " odstředivou " regulací ( závazíčka na ose rozdělovače, které při roztažení pootáčeli základní deskou rozdělovače ) a zvyšoval se předstih " zápalu " Škoda " řady 100 - 130 se nastavoval základní předstih 5° + 2° a při 4tis. otáček byl asi 35°-40° no a tohle dělá ECU na základě vyhodnocení opět zase podtlaku a hodnotě otáček ( a nemusíme neustále čistit opálené kontakty odtrhu v rozdělovači ) - nehledej v tom nic víc....prostě motor ve vyšších otáčkách potřebuje zapálení dříve...
Mějte se fajn
Napsal: pát bře 21, 2008 14:15
od dzanoka
Tak ďakujem.
Napsal: pát bře 21, 2008 19:47
od vladimir fodor
Ved v pohode ja sa nehadam
Napsal: stř bře 26, 2008 20:35
od Slavek