Stránka 1 z 1

podtlaky

Napsal: čtv bře 20, 2008 19:10
od dzanoka
vie mi niekto povedať načo slúžia a ako dôležité sú podtlaky?

Napsal: čtv bře 20, 2008 21:17
od vladimir fodor
V prvom pripade ovladaju funkcie ovladacov kurenia avdruhom ked ti vyhodi jednu z hadiciek tak riadiaca jednotka vyhodi poruchu a rozsveti sa zlta kontrolka.Motor ma nepravidelny chod a aj do otaciek ide velmi neochotne,tak su asi dolezite.ALE treba to prestudovat.

Napsal: pát bře 21, 2008 04:14
od Slavek
no malinko omyl, kdyz vypadne hadicka tak se nic nerosviti, podtlaky nejsou soucasti el. okruhu. Zla kontrolka se rozsviti v pripade zavady na elektrice potom co to zjisti RJ.

Napsal: pát bře 21, 2008 08:31
od vladimir fodor
Z vlastnej skusenosti viem ze pravdu nemas.Mal som taku malu mrzutost pri ktorej sa nejako zhodila hadicka podtaku.Rozsvietila sa kontrolka a motor blbol,tak som siel na diagnostiku a mechanik zistil ze nepracuje jeden snimac,neviem ako ho nazval,zdvihol kapotu zbadal zhodenu hadicku ,nasadil ju znovu skontroloval diagnostikou a mam pokoj,matar slape ako hodini.

Napsal: pát bře 21, 2008 10:37
od -peha-
Vládíku to Ti spadlo z MAP senzoru ale to je jediný prípad pri ktorom dojde k rozsvietení checku,ostatné podtlaky ako kúrenie to má len vplyv na teplo a ostatné podtlaky teda okrem brzdového pri poruche len majú za následok nepravidelný chod motora ale nič nesvieti :D :D :D

podtlak

Napsal: pát bře 21, 2008 10:54
od Serpico
...dzanoka dříve měl rozdělovač " podtlakovou " regulaci otáček ( z rozdělovače vyvedena zase hadička do sání ) spolu s " odstředivou " regulací ( závazíčka na ose rozdělovače, které při roztažení pootáčeli základní deskou rozdělovače ) a zvyšoval se předstih " zápalu " Škoda " řady 100 - 130 se nastavoval základní předstih 5° + 2° a při 4tis. otáček byl asi 35°-40° no a tohle dělá ECU na základě vyhodnocení opět zase podtlaku a hodnotě otáček ( a nemusíme neustále čistit opálené kontakty odtrhu v rozdělovači ) - nehledej v tom nic víc....prostě motor ve vyšších otáčkách potřebuje zapálení dříve...

Mějte se fajn

Napsal: pát bře 21, 2008 14:15
od dzanoka
Tak ďakujem.

Napsal: pát bře 21, 2008 19:47
od vladimir fodor
Ved v pohode ja sa nehadam

Napsal: stř bře 26, 2008 20:35
od Slavek
MAP senzor udava cas vstrikovaneho paliva takze posila udaje do ridici jednotky, a ridici jednotka spatky do MAP senzoru, takze porad je to elektricky, neni to klasicky podlak, ten podtlak co je priveden do MAP senzoru tlaci na membranu, a cim je veci tlak tim je dyl vstrikovano palivo, tim klidneji a rychleji auto jede. Kdybych rekl obrazne odpojte si MAP a bude vam to skakat jako KAMEL :) :o :D