Stránka 1 z 2

zadné bubny

Napsal: ned bře 16, 2008 14:05
od Rom@n
čawte chcem sa opýtať chcem meniť zadné bubny ktoré už mám kúpené a musím vymeniť aj valčeky a čelusťe ??? :D

Napsal: ned bře 16, 2008 14:20
od vladimir fodor
Ahoj Zalezi na tom ako su opotrebovane/oblozenie/ a ci tecu valceky.To zistis ked trochu odtiahnes prachovku na valceku,ale obe strany valceka a podla toho sa zariadis

Napsal: ned bře 16, 2008 17:32
od Rom@n
tak je lepšie keď sa to vymení naraz???? :D

Napsal: ned bře 16, 2008 17:38
od Hynek
Není dobré vyměnit bubny a nechat staré "zvrásnělé" čelisti. Nebude to dobře brzdit. Pokud se ti nepodaří je srovnat. Tím ale obložení čelistí dost podstatně zeslabíš.Lepší je dát nové. Válečky, pokud nepropouštějí, můžeš bez obav nechat. ;) :? :)

Napsal: ned bře 16, 2008 17:44
od Rom@n
ďakujem za radu :D tak to vymením na komplet nech mám pokoj aspoň dúfam :shock:

Napsal: ned bře 16, 2008 17:48
od Hynek
No nevím, kolik km máš s vozem najeto, ale ty válečky, pokud s nimi není problém opravdu měnit nemusíš. Ale když ses rozhodl, na škodu to určitě nebude!! Tak ať se to podaří!!! :lol: :lol: :lol: ;)

Napsal: ned bře 16, 2008 18:04
od Rom@n
teraz 160000 km a auto ide ako hodiny zatial :D

Napsal: ned bře 16, 2008 19:00
od Rom@n
čawte a ešte jedna otázka chcem meniť predné platničky, a potreboval by som vedieť značku aké mam kúpiť, ktoré sú kvalitné
:D :D :shock: :D :D

Napsal: čtv bře 20, 2008 10:15
od rastikk11
SKUSAL SOM DAT DOLE TIE BUBNY ALE ANI ZA .... NECHCU IST KED TO UROBIM NASILU CO TAM POSKODIM?MNE SA ZDA ZE UZ NEVRACIA CELUSTE TAK ASI PRETO NEROBIL TO DAKTO?MYSLIM NA SILU A A KO TO DOPADLO?

Napsal: čtv bře 20, 2008 12:51
od Rom@n
nemáš čo poškodiť maximálne bubon mne ked to dávali dole tak my odšťiepyli zneho ale aj tak som daval nové :D :shock: :D

Napsal: čtv bře 20, 2008 14:38
od vladimir fodor
Ahojte. Ked ti nejdu bubny dole neznamena ze ti nevracia valcek. Akurat ich mas opotrebovane a na bubni mas po kraji rantel ktori precnieva nad priemer celusti.Niekedy pomoze povolit lanka rucnej brzdy,ak nie musis pouzit nasilie.Pri sileni ti povyskakuju pruzinky pritlacajuce celuste a mozes zohnut spodok pakni ale to sa da v pohode zrovnat.Mozes skusit vybrat skorej valcek a celuste sa trosku stiahnu potom to mozno uvolni

Napsal: pát bře 28, 2008 07:09
od alife
Za jednou dierou od kolesa je zavitnica, da sa s nou stiahnut oblozenie, ale xce to troxu cviku a nervov. Najlepsie mat ziarovecku na kablikoch a posvietit dovnutra, so srubovakom to potom stiahnes a bubon ti vypadne. Aspon ja som to robil takto.

Napsal: pát bře 28, 2008 10:40
od conpet
alife píše:Za jednou dierou od kolesa je zavitnica, da sa s nou stiahnut oblozenie, ale xce to troxu cviku a nervov. Najlepsie mat ziarovecku na kablikoch a posvietit dovnutra, so srubovakom to potom stiahnes a bubon ti vypadne. Aspon ja som to robil takto.
Co přesně máš na mysli ?
Obrázek

Napsal: pát bře 28, 2008 10:54
od alife
conpet píše:
alife píše:Za jednou dierou od kolesa je zavitnica, da sa s nou stiahnut oblozenie, ale xce to troxu cviku a nervov. Najlepsie mat ziarovecku na kablikoch a posvietit dovnutra, so srubovakom to potom stiahnes a bubon ti vypadne. Aspon ja som to robil takto.
Co přesně máš na mysli ?
Obrázek
Konkretne to koliesko pod hornou pruzinkou som myslel, otacanim by sa celuste mali dat stiahnut cez dieru na srubu, pasoval som sa s tym dlho.

Napsal: pát bře 28, 2008 21:53
od Habron
Teoreticky by to tak mělo jít, prakticky se mi to nikdy a na žádným autě roztáhnout nepovedlo. Vždycky jsem to bral 3-stahovákem. Vždycky to odnesly pružiny, párkrát se protrhla prachovka na praseti a jednou se ohnul samostav. Buben neprdnul nikdy.