Napsal: ned bře 16, 2008 20:46
Cau.Na vani su skrutky M6 na 10tku kluc a tie sa dotahuju na11Nm.Tesnenie ma vymedzovacie podlozky takzeho nevytlaci von
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
ja som to tesnenie menil a su tam dost cudne sruby m 6 by som to nenazval skor nejake m6 samorezkyvladimir fodor píše:Cau.Na vani su skrutky M6 na 10tku kluc a tie sa dotahuju na11Nm.Tesnenie ma vymedzovacie podlozky takzeho nevytlaci von
to hej na kluc,ale tie bocne idu skrz a tam som mal take menili my tesnenie ale aj tak nejako slzi tak neviem.....Serpico píše:...to rastik to snad neééé, ty si děláš srandu...jsou tam M 6 / 10 klíč a pokud neé tak to někdo dokur...,
Mějte se fajn
TESNENIE POD VIKOM SOM MENIL AJ TESNENIE ROZDELOVACA A AJ TAK NO NIC JAK BUDE TEPLO TAK BUDEM HLADATvladimir fodor píše:A mas na isto overene ze tecie spod vane v Mojom pripade som tiez menil tesnenie pod vanou a tieklo to stale tak som hladal dalej a dosiel som nato,ze pusta tesnenie pod hlavou,tak som ho vymenil a vana je sucha.netvrdim,ze ti pusta to iste ale skus sa popozerat dokladne aj trochu vyzsie mozno nieco najdes.Hlavne ked si uz vanu pretesnoval.
JA SOM KUPOVAL IBA 1 TESNENIE ALE V PREJNI MY TVRDILI ZE IDU 2 TAK NEVIEM JAK VLASTNE 2 TESNENIA?J A TAM NEMAM MEDZIKUS ......Serpico píše:...no von je problém v tom, že je tam u 16V ještě odstřikový plech - tedy 2x těsnění a to dát na silikon - nejlépe LOCTITE ( palikx ) a nechat mírně zavadnout třeba do druhýho dne ( aby to nesklouzlo ) a pak dotáhnout...
měl jsem tu příležitost, no nejspíš mi to potvrdí i palikx ( většinou to teče, líná.... )
Mějte se fajn
ONO TO MA DAJAKY VAZNEJSI DOVOD ALEBO TO TAM NEMUSI BYT?Serpico píše:...to rastikk11 nejspíš tam odstřik plech nemáš - někdo ho před tebou vyndal a už nenandal...je to jednoduchý odstřik plech je stejné schodné na díry uchycení s plechovou vanou, proto potřebuješ dvě těsnění...a odstřik plech eliminuje rozstřik oleje pod písty...dával se u 16V
Mějte se fajn
MNE TO MENILI BEZ TOHO ABY DAVALI PAROHY DOLE ALE ISLO TO DOST PRACNE TERAZ SOM MAL MENENE SRUBY NA POTRUBI TAK BY SOM HO DAL ASI DOLE.... A TO TESNENIE SOM KUPIL IBA 1 LEBO TEN PLECH TAM NEBOL KED SI TO BUDES MENIT SAM TAK SA KUKNI NAJPRV CI TAM MAS TEN PLECH.manamana píše:Fiha
1. - 2X tesnenie... no fajn... ja som zatiaľ kúpil jen jedno... takže mám zbehnúť do predajne a kúpiť ešte jedno také isté??? alebo sa nejak tie tesnenia odlišujú???
2. a čo ak tam ten plech tiež nebudem mať???
3. práve kukám do katalógu dielov a tam je len jedno tesnenie a nič iné tam nakreslené nieje???
4. dá sa dať dole vaňa, beztoho aby som musel niečo robyť s výfukom???
dnes som sa k tomu dostal a pokukal som podrobnejšie, takže mam k tomu ešte pár otázok:
a: tečie to okolo snímača tlaku oleja, takže som si povedal že kúpim nový aj s tesnením, ale keď mi ho predavač priniesol, nijaké tesnenie tam nebolo, tak som ho ani nekúpil a kúpil som nakoniec medený krúžok (ako tesnenie) čo myslíte pomôže to???
b: je dosť otečená taká menšia skrinka kusok dozadu od vaňe ( neviem či to je prevodovka alebo diferák ) takže budem musieť meniť aj to tesnenie - sú s tým nejaké problémy???
c: keď budem meniť tie tesnenia je tam dobré dať ak nejaký silikón alebo ani nie???
dopredu ďakuje za reakcie