Stránka 1 z 1
Napsal: stř bře 12, 2008 13:11
od -peha-
Asi si trafil klinček na hlavičku a bohužial to bude tesnenie
stráca sa Ti voda
jo ta odvetrávacia sa Ti možno rostrhla práve pre poškodené tesnení lebo to tlakuje ale to najskôr zistíš úbytkom vody
espero
Napsal: stř bře 12, 2008 16:32
od Serpico
....jo manamana, peha to dobře odhadl " vodník ".......ale těsnění pod hlavou není až tak velký průser, je dobrý si přitom nechat udělat rozvody - řemen + napínací kladka...
Mějte se fajn
Napsal: stř bře 12, 2008 18:04
od Serpico
...to manamana přelití oleje, to si motor šňupnul ( to by se v servisu nemělo stát...) - skontroluj si vzduch filter, někdy to motor vyhodí až tam - jinak hrozí následné zapečení pístních kroužků...sundavali hlavu ? ( zalomený šroub... ) no já nevím, ale neměl bych důvěru...
Mějte se fajn
Napsal: stř bře 12, 2008 18:14
od -peha-
Napsal: čtv bře 13, 2008 07:31
od Slavek
Napsal: čtv bře 20, 2008 10:03
od kasma
No ak som nic neprehliadol tak sa tu nepisalo o tom, ze by sa ti mozno zislo pretesnit pietove kruzky... ak su zodrate, nestieraju olej a ten sa nasledne spaluje... tym mozu byt zvysene emisie... takze skoro GO motora...
espero
Napsal: čtv bře 20, 2008 17:34
od Serpico
...to manama " nesundavej si kalhoty před brodem " a postupně uvažuj nech si změřit kompresi ( tu hadici s manometrem by si už měl za ten servis, stojí okolo 500 Kč a prostě se hodí.. ) a hlavně nesponzoruj servisy, máš jednu smůlu pro našeho palikxe seš daleko...
Mějte se fajn
Napsal: pát bře 21, 2008 04:35
od Slavek
Prijed na sraz tam ti to zmerim
Napsal: pát bře 21, 2008 08:47
od vladimir fodor
Manamana nespomenul ci mal problem s dymivostou uz pred navstevou servisu a ak som to nepostrehol tak ako dlho predtym,vylagrovany motor sa prejavuje dlhsiu dobu.
Napsal: stř bře 26, 2008 20:40
od Slavek
vse o srazech se dozvis v sekci SRAZY