Stránka 1 z 1
Napsal: pon bře 10, 2008 10:53
od Kessler
Šířka pneu v milimetrech/výška pneu v % šířky/průměr v palcích...
...Lacetti má normálně rozměr 195/55 R15 pokud vím...často se zimáky dávají užší, takže to co tam je, je v pořádku...
Napsal: pon bře 10, 2008 11:28
od Kessler
Nevidím důvod proč by to pasovat nemělo...
Napsal: pon bře 10, 2008 11:48
od Kessler
Ten centimetr tam nehraje roli...ta pneumatika bude pasovat na ráfek šířky 5,5 - 7 palců...což ten origo disk bude určitě...
...rychlostní i hmotnostní index jsou v pořádku s velkou rezervou...
Napsal: pon bře 10, 2008 22:55
od Jura
Mám taky poslední Nubiru, ale už brandovanou jako Chevrolet. V techničáku jsou ráfky 5,5 J x 14 ET 44 s pneu rozměru 185/65 R14 86H nebo 175/70 R 14 84H, alternativně ráfek 6J x 15 ET 44 s pneu 195/55 R 15 84V - toto bylo na novém autu a dodnes používám. Jiné tam mít nesmím, mohl by být problém např. při event. nehodě.
Napsal: úte bře 11, 2008 11:29
od jegi
Ahoj Jura, mám na espi tiež 5.5J 14ET a možno kúpim lacetti-nubiru. Bude mi to pasovať? Rozteč dier je rovnaký?
Síce to sem nepatrí, ale vidím, že máš motor 1.8. Prosím Ťa, aj tam je ten nešťastný EGR ventil? Dík
Napsal: úte bře 11, 2008 11:44
od Kessler
Espero má jinou rozteč než Lacetti...
Napsal: úte bře 11, 2008 12:06
od Jura
Jo, obávám se, že i tam, určitě EGR je, jinak by asi těžko plnili Euro III. Ale zatím jsem myslím nečetl, že by někdo s 1.8 řešil EGR problém.
Hlavní je podle mne (nejen mne) nepodtáčet motor (nejezdit pod 2 tisíce otáček), snažit se tankovat kvalitní benzín (či alespoň občas vymýt 1-2 plnými nádržemi např. Shell V-power) a občas "vyhnat pavouky z výfuku" - pěkně ten motůrek roztočit, ať se občas pěkně proběhne.
Taky se EGR púrůseru bojím, ale zatím ťuky ťuk...
Napsal: úte bře 11, 2008 12:16
od jegi
Díky Kessler, no tak ich potom môžem predať aj s autom a kúpiť zase iné...
Jura-napíšem niečo do topicu EGR...