Stránka 1 z 1

Po zahřátí kolísají otáčky na volnoběh 1200-1900 během 4 sec

Napsal: pon bře 10, 2008 08:51
od Mauner78
Tak jsem zjistil, že po zahřátí (za studena se drží těch 1500) kolísají otáčky na volnoběh velice pravidelně cca od 1100 do 2000 během cca 4 sec (vylítne to na 2000, a hned to spadne na 1100 a hned ...)
Kolísají pořád, nepřestane to, nemění se to.
Četl jsem na diskusi něco o "krokového motorku" pokud to bude ono, naťukněte mě jen v tom, kde to asi je a zda to běžnej človíček zvládně nějak zkontrolovat, otestovat, profouknout ;-)

Díky

Ještě bych dodal otázku, zda se Vám stáva, že auto v zatáčce (100 km/h, sundám nohu z plynu nebo přidám) tak nějak divně zaplave, asi jako pořádná facka od větru. Musím mírně korigovat volantem. Bojím se až se mi to někdy úplně ustřelí.

Napsal: pon bře 10, 2008 09:33
od Ivoš
ad 1) O krokáči se tu toho napsalo hodně...zkus dát Hledat...obyčejnej smrtelník (dokonce i já :lol: ) to zvládne vyčistit....

ad 2) Nubirou jsem 100 km/h zatáčkou snad ještě nejel :lol: Tohle auto na to není stavěný....

Napsal: pon bře 10, 2008 09:40
od lubinob
Záleží na tom akou zátačkou, na diaľnici sú tiež zátačky a idem aj 140... :lol: :lol:
Je fakt, že keď to v nejakej prudšej preženiem s rýchlosťou tak mám pri tom taký blbý pocit, ale plávaním by som to nenazval, to bude asi tým že Nubi má zadnú nápravu čiastočne natáčaciu

Napsal: stř bře 12, 2008 07:14
od Slavek
k tomu plavani bych jen dodal, kdy se naposledy menili silenbloky ramen??
A to klesani na vonobeh je za jizdy nebo kdyz stojis, zkus pozorovat kdyz vyradis za jizdy jestli ti to taky skace nebo ne

Díky za odpověď

Napsal: stř bře 12, 2008 09:17
od Mauner78
Silenbloky ramen jsem neměnil ani nevím jestli někdy někdo (auto mám rok).
Otáčky kolísají na volnoběd (ve 130 km/h, i na křižovatce).
Připadá mi to, jako že se otáčky dusí, tak "někdo" přidá trošku plynu, ale moc, tak to vylítne k 2000 tak zase ubere a ono to spadne zase moc. (vše během 4 sec)
A to vše jen po zahřátí!
On to asi fakt bude ten krokový motorek, asi nějak špatně a pozdě reaguje. (doufám tedy, že ten má trochu na svědomí řízení otáček při volnoběhu nějakým řízením vzduchu, jsem laik)

Ještě jednou díky

Re: Díky za odpověď

Napsal: stř bře 12, 2008 10:11
od Brainman
Mauner78 píše:Silenbloky ramen jsem neměnil ani nevím jestli někdy někdo (auto mám rok).
Otáčky kolísají na volnoběd (ve 130 km/h, i na křižovatce).
Připadá mi to, jako že se otáčky dusí, tak "někdo" přidá trošku plynu, ale moc, tak to vylítne k 2000 tak zase ubere a ono to spadne zase moc. (vše během 4 sec)
A to vše jen po zahřátí!
On to asi fakt bude ten krokový motorek, asi nějak špatně a pozdě reaguje. (doufám tedy, že ten má trochu na svědomí řízení otáček při volnoběhu nějakým řízením vzduchu, jsem laik)

Ještě jednou díky
A dela to na oba typy paliva? Pokud ano, tak je to z nejvetsi pravdepodobnosti krokovy motorek. Studene to neni tak poznat protoze je zapnutej sytic. To divne chovani v zatackach je podle meho pneumatikama, utreny silenblok prednich ramen se projevuje hlavne pri akceleraci na rovne silnici. Auto jakoby tahne do strany a pri ubrani plynu se vrati zpet.

Díky za odpověď

Napsal: stř bře 12, 2008 10:26
od Mauner78
Dělá to na LPG i plyn, naprosto beze změny. Ukončil bych to tím, že kouknu na ten krokáč. Pak uvidíme.

Jinak dnes jsem ještě vysledoval, že to auto zaplave hlavně když v táhlejší zatáčce, ve vyšší rychlosti sundám nohu z plynu a nebo naopak přidám. Na rovince nic.
Nemůže to být něco s diferenciálem? (čistě teoreticky nějak špatně rozděluje sílu na kola)
Díky!

Napsal: čtv bře 13, 2008 08:04
od Slavek
diferak to nebude to by si musel jedno kolo mit castecne ve vzduchu, bude to nejspis tema silenblokama. Zajed si na valce tam ti to zjistej presne. No krokac se ridi ridici jednotkou, je to obycejny elektromotor ktery dostava impuls z RJ. Me se to nejak nezda ze by to byl moturek, podle toho jak pises ze si prida a pak ubere to znamena ze ridici jednotka vyhodnoti chudou smes a posle signal a moturek prida v zapeti zase ubere protoze je bohata to znamena ze krokac reahuje plnohodnotne na impuls z RJ:roll: :roll: no mozna to dela cidlo teploty motoru ale mozna se taky pletu, pro jistotu bych nejdriv vymenil to cidlo stoji o proti krokovymu moturku daleko min, ale kdyz mas moznost si pujcit jiny moturek na zkousku tak nejdriv vyzkousej ten krokac

Napsal: čtv bře 13, 2008 08:57
od Ivoš
Hmmm, koukal jsem, že krokáč stojí asi 1800 Kč.... :?

Tak vyřešeno, prozatím, totálně vybitou baterkou

Napsal: pon dub 07, 2008 08:08
od Mauner78
Problém s kolísáním otáček se sám vyřešil, a sice, když jsem nechal rozsvícená světla a baterka se totálně vybila. Po startu přes kabely je vše OK. To sem blázen.

Napsal: pon dub 07, 2008 09:46
od Ivoš
Tak stačil normální reset ŘJ ;) Ono by stačilo, kdybys ty kabely od baterky jen dal pryč...nechal to tak 10-15 minut a pak je zas připojil a udělalo by to stejnou práci ;) Ale jinak gratulace ;)

Napsal: pon dub 07, 2008 10:33
od Richard
S tím "plaváním" v zatáčce, nevím co jsi měl za auto předtím, ale Nubi má víceprvkovou nápravu a v zatáčkách se trochu zadní kola řídí opačně než přední. Tedy přední a zadní náprava jde podobně jako tramvaj po stejné stopě. Čím rychleji zatáčku projedeš, tím je to víc znát. Když si na to zvykneš je to už ok, při prvních cestách jsem rodinu přesýpal a pes v kufru měl drápy zarvaný do koberce.... :lol: :lol: :lol: :lol:

Samo můžou být i načatý silentbloky vzadu (je jich tam jak nas*áno :lol: )