Stránka 1 z 2
Silne trasenie pocas jazdy
Napsal: stř bře 05, 2008 20:15
od Dark69
Moja nexia vazne ochorela
pocas jazdy aj na rovine stale na rychlosti 3 a 4 mi strasne trasie..iba ked pridavam plyn.. aj volant zacne vybrovat a auto sa cele trasie!po 30 sekundach to prestane a ide hladko..po case zas to iste...kurnik sopa co mam na nej zas vymenit aby uz isla
benzinu je dost,cerpadlo huci po otoceni klucikom,palivovy filter zajtra idem menit a uvidim este....
Napsal: stř bře 05, 2008 21:00
od ferino28
Ty si trafil tu pravu Nexiu, same problemy a problemy, snad uz ta trapi. Inak nepises (aspon to moc nechapem), kedy ti to robi. Mas ten problem iba pri pridavani plynu (mozno aj ked uberies), alebo ti to robi iba pri nejakej rychlosti a ked si pod (alebo nad) nou tak to prestane? Ked brzdis tak neni problem? Pneu mas dobre vyvazene (obcas odpadne vyvaz. zavazie)? Silentbloky na motore (prevodovke) by to tiez mohli byt, ale to by si poznal aj na volnobehu a musel by si mat moooooc najazdene , pretoze ja mam cez 200.000 km a neni problem. A este, ked ti to zacne triast, neklesne ti vykon? Skus este podrobnejsie popisat a mozno niekoho nieco rozumne napadne.
Napsal: stř bře 05, 2008 21:45
od Dark69
ferino28 píše:Ty si trafil tu pravu Nexiu, same problemy a problemy, snad uz ta trapi. Inak nepises (aspon to moc nechapem), kedy ti to robi. Mas ten problem iba pri pridavani plynu (mozno aj ked uberies), alebo ti to robi iba pri nejakej rychlosti a ked si pod (alebo nad) nou tak to prestane? Ked brzdis tak neni problem? Pneu mas dobre vyvazene (obcas odpadne vyvaz. zavazie)? Silentbloky na motore (prevodovke) by to tiez mohli byt, ale to by si poznal aj na volnobehu a musel by si mat moooooc najazdene , pretoze ja mam cez 200.000 km a neni problem. A este, ked ti to zacne triast, neklesne ti vykon? Skus este podrobnejsie popisat a mozno niekoho nieco rozumne napadne.
ano ked to zacne triast tak motor dusi a skace trasie aj motor aj volant vsetko robi to iba ked zaradim trojku a pridavam plyn tak to nejde ale trasie a potom povoli a zaradim stvorku a pridavam tak to nechce ist zas az kym to nepovoli o par sekund a väcsinou to urobilo ked som natankoval a siel do kopca a teraz aj na rovine to robi aj ked netankujem
akoze aby sme sa sa chapali motor zacne dusit triast a z neho cele auto motor necce ist pridam a nezrychluje ale zacne skakat triast a dusi ho
Napsal: stř bře 05, 2008 22:05
od ferino28
Robi ti to aj pri studenom motore, alebo iba pri teplom? A este takto, robi ti to vzdy ked prudko pridas a mas vacsie otacky?
Napsal: čtv bře 06, 2008 15:54
od danko
mne robilo nieco podobne ked som siel do kopca ako keby som siel na 3 valce, problem stare kable od zapalovania a sviecky.
Napsal: čtv bře 06, 2008 21:49
od Dark69
robi to aj pri studenom aj pri teplom motore..stale po urcitom case na 30 sekund to urobi ked pridavam plyn ale nie moc!!ale kludne ako sa jazdi..a potom to zacne robit presne ako pise danko ako keby som siel na 3 valce
Napsal: čtv bře 06, 2008 22:09
od ferino28
A samozrejma, ze kontrolka motora je v pohode, nesvieti? Ten palivovy filter je uz novy?
Napsal: pát bře 07, 2008 17:14
od Dark69
ferino28 píše:A samozrejma, ze kontrolka motora je v pohode, nesvieti? Ten palivovy filter je uz novy?
kontrolka nijaka nesvieti a palivovy filter net boha ho odkrutit
ako vy menite filtre je na to nejaky kluc dobry alebo obycajnymi nech ho vymenim uz..
Napsal: pát bře 07, 2008 20:21
od JRD McLAREN
..palivovy filter, hmmm.
tak raz za den tam strekni WDcko.. prip nieco podobne na "zahrdzavenie"..
a po tyzdny do mozno povolish...
este skus odsledovat ci ten motor zakapava, ked "xcesh od neho vykon"..
teda pri prudkom zolapnuti pedalu....
ak hej..tak je to nedostatkom paliva..(alebo aj perbytok by to mohol byt)..
Napsal: sob bře 08, 2008 07:19
od Dark69
JRD McLAREN píše:..palivovy filter, hmmm.
tak raz za den tam strekni WDcko.. prip nieco podobne na "zahrdzavenie"..
a po tyzdny do mozno povolish...
este skus odsledovat ci ten motor zakapava, ked "xcesh od neho vykon"..
teda pri prudkom zolapnuti pedalu....
ak hej..tak je to nedostatkom paliva..(alebo aj perbytok by to mohol byt)..
no s tym palivovym filtrom...budem striekat wd a dnes ho skusim zas vymontovat...a motor ked zacne triast a skakat ako keby isiel na 3 valce nepomoze mu ani poriadne zosliapnutie pedalu plynoveho
pomohlo to zo zaciatku paru krat ked som riadne pridal prebil som to trasenie ale teraz uz ani to nepomaha
Napsal: sob bře 08, 2008 10:57
od SK
na to zahrdzavene potrubie pomoze aj kyselina aby rozleptala hrdzu... (chlorovodikova)........no ale u mna nepomohla.......som to utrhol.......potom vo zveraku stiahol maticu a nadpojil novu koncovku pruznou hadicov a 2 mi sponapaskami.
Napsal: sob bře 08, 2008 12:48
od Dark69
PeterMI_SK píše:na to zahrdzavene potrubie pomoze aj kyselina aby rozleptala hrdzu... (chlorovodikova)........no ale u mna nepomohla.......som to utrhol.......potom vo zveraku stiahol maticu a nadpojil novu koncovku pruznou hadicov a 2 mi sponapaskami.
caw takze tiez si nemohol dat dole filter???utrhol si potrubie???dobre chapem??takze ak sa mi to stane tiez da sa to opravit hej?dnes prsi nemozem sa pustit do toho skusim zajtra rano dufam ze to neulomim...
Napsal: sob bře 08, 2008 21:12
od ferino28
A vysledok po vymene p.filtra? Uz taha bez broblemov?
Napsal: sob bře 08, 2008 21:27
od Dark69
ferino28 píše:A vysledok po vymene p.filtra? Uz taha bez broblemov?
cawes...ferino este nemam ho vymeneny nedari sa mi povolit filter je dotiahnuty a zakarbonovany a hrdzavy tak silno ze zlomim asi potrubie
...rano skusim zas strieknut WD40 a povolit to a dam vediet...inak stale to robi...a ako pisal JRDa bude asi nedostatok alebo prebytok benzinu .....tak prebytok vylucujem lebo spotrebu mam vynikajucu sa mi vidi ze nizucku az..takze asi upchany filter bude lebo ked sa na neho pozriem je mi zle az aky zhnity je skoro cely a stary...takze asi ten filter...rozdelovac je Ok aj palec v nom,neni to moc tam vydrete v nom..len kable zapalovacie vnutro uchytiek je trochu hrdzave....takze ak nie filter tak asi budu to kable..uvidime len musim ten filter povolit a dam hned vediet
Napsal: sob bře 08, 2008 21:32
od Hynek
Já bych tomu filtru nepřikládal zas takovou úlohu. Pokud by se dal rozvinout palivový filtr, dostali bychom se na plochu řádově metrů čtverečních. Dovedete si představit toho sajrajtu, aby přes takovou plochu filtru nic neteklo? Ten filtr má za úkol nepustit do palivového systému nečistoty z nádrže,jako jsou lupínky rzi a pod.
Po peripetiích, které tu popisujete, jsem se rozhodl tento filtr nahradit "odkalovací skleničkou" ze staré Š 1203 a filtr paliva jsem umístil do prostoru motoru, kde k němu pohodlně mohu a lépe ho mohu taky kontrolovat. V bílé košili a světle šedých kalhotách, vyměním palivový filtr za tři minuty!