Stránka 1 z 1

Napsal: čtv úno 28, 2008 08:56
od Rastos
Poobzeraj sa tu trochu do minulosti, v tejto sekcii (Lacetti) aj v sekcii Kalos (uvedeny problem sa tyka najma motorov 1.4 16V, ktore su aj v Kalosoch), a hladaj to pod nazvom Check.
Inac spravidla na dlhsiu dobu pomoze, ked to nechas v servise vyresetovat, kupis nejake dobre aditivum do benzinu a preplachnes to ostrou jazdou, cca 25-30 km, na vyssie otacky (4.000 - 4.500). Napriklad pojdes cely cas na trojke 90-100 km/h (ale najskor sa porad so servisom, ci tam nie je aj iny problem). Kolegovi v praci na Lacetti to vzdy pomoze minimalne na 1 rok.

Napsal: čtv úno 28, 2008 12:50
od Jura
Hlavně ne chiptuning, u atosfér. benzínu to na 100% bude podvod, jako produkuje ABCtuning tady v Česku. Určitě nechat znovu zkontrolovat motor, ev. znovu přebrousit ventily.

Napsal: čtv úno 28, 2008 15:54
od Krtek
další s EGR ventilem. Mi připadá že na to trpí celej koncern GM.
jezdi ostřejš, netoč pod 2 tisíce a snad ho nebudeš muset měnit.

Napsal: čtv úno 28, 2008 18:57
od Kessler
Jura píše:Hlavně ne chiptuning, u atosfér. benzínu to na 100% bude podvod
Záleží co od toho kdo očekává a kdo to dělá...

Napsal: čtv úno 28, 2008 20:34
od Jura
Kessler píše: Záleží co od toho kdo očekává a kdo to dělá...
U nepřeplňovaných motorů zvýšení výkonu o +/- 0 kW. Event. snížení spotřeby nikdy nevynahradí vloženou investici. Je to nejspíš jen drahá pocitologie. Žádná tuningová firma u atm. benzínu neukáže grafy z mot. brzdy naměřené před a po chipu. Proč asi?

Napsal: čtv úno 28, 2008 21:12
od Kessler
Souhlasím...kdo očekává nárůst výkonu, bude zklamán...nicméně jak už jsem tu někde psal, pokud je ten program kvalitní, dochází ke zlepšení průběhu točivého momentu a ke zkrácení odezvy na plyn (která je speciálně u Lacetti 1.6 nechutně dlouhá)...díky tomu prvnímu může dojít ke snížení spotřeby asi o 0,5 l/100 km a díky tomu druhému člověk získává pocit většího výkonu a celkově se s tím příjemněji jezdí...takže abych to shrnul, určité plusy tu jsou...a každý si musí zvážit, zda mu to za ten peníz stojí...podle mého názoru to za ty peníze nestojí...

Napsal: čtv úno 28, 2008 21:35
od Jura
Jasně, já pomalou odezvu na plyn u 1.8 neznám a nemám potřebu to vylepšovat. A spotřeba? Považuju za lepší investici zástavbu LPG. A asi nelze očekávat, že někdo bude investovat do vývoje a odzkoušení softwaru pro řídící jednotku aut kterých tu jezdí ve srovnání s např. auty z koncernu VW pouze "několik". Navíc, ŘJ nejdou přepsat, musely by se měnit celé. Tři benzínové motory (myslím jen u Nibira III / Lacetti), tři různé ŘJ... Následný kšeft z těch několika dobrodruhů, kteří si ten chiptuning nechají udělat a kochají se "lepším pocitem" by investici tuningové firmě asi určitě nesplatil. Takže moje resué: dobrý a kvalitní chiptuning v případě našich aut asi t.č. neexistuje a ani nikdy nebude.

Napsal: čtv úno 28, 2008 22:04
od Kessler
Jura píše:A asi nelze očekávat, že někdo bude investovat do vývoje a odzkoušení softwaru pro řídící jednotku aut kterých tu jezdí ve srovnání s např. auty z koncernu VW pouze "několik".
Tak jest... :)

Napsal: stř bře 05, 2008 08:45
od Ivoš
A co EGR ventil jednoduše zaslepit?