Stránka 1 z 1

Strielanie do sania

Napsal: stř úno 27, 2008 20:03
od lubinob
Viete mi niekto poradit co by mohlo sposobovat strielanie so sania na benzin???
Na benzin v podstate len startujem a obcas ho prevetram na dialnici, ale v posledenj dobe sa mi cim dalej castejsie stava, ze motor nemozem vytocit ani na 2500 otacok aby mi prepol na lpg a ked mu pridam trochu viac tak sa ozve rana a streli to do sania. Je to nepravidelne, raz nastartujem uplne v pohode a niekedy ani za nic, ked mu aspon trochu nepodrzim plyn tak zdochne... :( :(
Na lpg to vobec nerobi, ked prepne tak uz ide bez problemov

Re: Strielanie do sania

Napsal: stř úno 27, 2008 20:15
od Petr S.
lubinob píše:Viete mi niekto poradit co by mohlo sposobovat strielanie so sania na benzin???
Na benzin v podstate len startujem a obcas ho prevetram na dialnici, ale v posledenj dobe sa mi cim dalej castejsie stava, ze motor nemozem vytocit ani na 2500 otacok aby mi prepol na lpg a ked mu pridam trochu viac tak sa ozve rana a streli to do sania. Je to nepravidelne, raz nastartujem uplne v pohode a niekedy ani za nic, ked mu aspon trochu nepodrzim plyn tak zdochne... :( :(
Na lpg to vobec nerobi, ked prepne tak uz ide bez problemov
Vyměn si vzduchový filtr. :lol:

Napsal: stř úno 27, 2008 20:17
od lubinob
zeby???
mal som tam na jesen sisku a s tou to tusim nerobilo, na zimu som tam dal naspat origo filter, mal tak 5-tisic za sebou tak som ho len vyfukal a nechal tam, ale preco to robi len niekedy???

Napsal: úte bře 04, 2008 11:42
od Brainman
No, tak filtrem to asi neni. Dela to pri prepinani na LPG a zpusobuje to to ze pri vyssich otackach ti jdou do sani obe paliva najednou. Taky to chci resit jestli to nejde necim seridit. Bud jsou pomale ty prepinaci ventily nebo nevim.

Napsal: úte bře 04, 2008 12:10
od -peha-
Je to elektrika nehladaj inú chybu ale začni takto...1-sviečky...2-káble...3-modul(cievka) toť vše a malo by sa to odstrániť na 99% začni bodom č.1 :idea: U LPGčka je to tak že malý výkon,vysoká spotreba a špatný štart je --vzduchový filter a strielanie je--el.závada :D

Napsal: úte bře 04, 2008 13:56
od lubinob
tiez som myslel na elektriku, sviecky tam uz su druhe, boli Bosh 1-kontaktne a teraz tam mam Brisk Premium LGS, kable i modul by mali byt OK.
Na plyn to nerobi vobec, ten funguje bez problemov, robi to len na benzin a nie su tam obidve paliva, lebo to robi este pri cca 1200 - 1500 otackach, ked sa dostanem do vyssich tak uz nestiela a potom normalne prepne na LPG...

Napsal: úte bře 04, 2008 20:15
od Richard
Možná tím, že jezdíš na plyn máš trochu zalepené vstřikovače a ty dávají málo benzínu, může to být i spojené s načatým čerpadlem. Střílení do sání je podle mě doména netěsných sacích ventilů. U Feldy mě trochu střílel plyn do sání, ale to bylo i proto, že vždy pálí 2 svíčky najednou z čehož jen jedna má směs a pokud máš v sání lpg může se zapálit od svíčky přes otevřený ventil

Napsal: stř bře 05, 2008 08:15
od Brainman
-peha- píše:Je to elektrika nehladaj inú chybu ale začni takto...1-sviečky...2-káble...3-modul(cievka) toť vše a malo by sa to odstrániť na 99% začni bodom č.1 :idea: U LPGčka je to tak že malý výkon,vysoká spotreba a špatný štart je --vzduchový filter a strielanie je--el.závada :D
Oponuji, me to Matis dela taky. Vse ostatni je v poradku. Na benzin jede normalne, to same i na plyn. Pri prudsi ( delsi) akceleraci pri rozjezdu to streli pri prepinani na LPG do sani. Chtel jse ti psat jestli nevis co by to mohlo delat. Elektrika urcite ne, tedy ta normalni, nevim co RJ pro LPG?

Napsal: čtv bře 06, 2008 08:53
od lubinob
To Richard: s tou chudobnou zmesou by to mohlo mat nieco spolocne, mam zapojene rele na benzinove cerpadlo a ked idem na plyn tak mi asi benzin padne ked cerpadlo netoci a potom pri starte na jeden krat nevytvori taky tlak benzinu, ked som skusal najskor trikrat zapnut a vypnut kluc, aby cerpadlo tri krat natahalo benzin tak sa mi zda, ze potom to uz nerobi, alebo to robi len symbolicky...

Napsal: ned dub 20, 2008 11:55
od zsarat
Mal som tiez tento problem, strielnie do sania. Vymenil som kable zapalovania ku svieckam, a je to bez problemov. Mal som pretrhnute vedenie vo vnutri. Na pohlad sa to neda zistit, ale mozes si ich skusit premerat. Mne pomohla vymena

Napsal: ned dub 20, 2008 12:15
od -peha-
Abych to uvedl na správnú mieru tedy aj pre Brainmana tak to strielanie do sania je asi takto predstaviť si je treba že v sacom potrubí je plyn a aby došlo k výbuchu je treba dačo čo ho zapálí čiže sú dve možnosti a to že sú zlé ventily( u Matízka je to dosť časté že je treba ich nastavovať pokud jazdí na LPG) alebo je to el.závada na zapalovaní (zasa u Maťulka pokud má rozdelovač je tam možnosť zlého predstihu a to je príčina) ktoré je dosť častým problémom pri LPG lebo na benzin sa zlé svečky,káble a modul nemusia tak razantne ukázať ale LPGčko už aj pri malej chybe dačoho sa prejeví práve tým výbuchom :D :D :D Proste záverom nieje to síce 100% ale len 99% že -na strielanom je príčina el.systém alebo špatne nastavené ventily---na malom výkone je to velmi často zanesený vzduchový filter,poškodený výfukový systém a opeť ventily len teraz sa jedná o to že sú velmi tesné :D :D :D Tak to asi tak obšírne o tomto ale vetšinou je závada práve tam :D Jo a záverom NECH SA VÁM TAKÉTO ZÁVADY VŽDY VYHNÚ :lol: