Stránka 1 z 1

Po startu klepe a rachtá, hydroštele to ale nejsou! Díky

Napsal: úte úno 19, 2008 08:50
od Mauner78
Velice zajímavá věc.
Po startu, cca 5min, slyším zvuky, něco mezi klepáním a traktorem ;-(
Ale pozor, jen když šlapu na plyn (prostě se rozjíždím) a mám zařazeno (1,2,3)!
Tůruju-li na neutrál tak nic! Při zpátečce nic!
Tedy jako laik si myslím že s motorem asi nic, jinak by to dělalo i na neutrál, ne? Nebo, když se rozjíždím, tak v motoru přeci jen panují jiné podmínky (množství paliva apod)?
Dodám ještě, že ztracím cca 1 l oleje na 1000km ;-( asi těsněním hlavy. Ale dolejvám ;-)

Díky!!!
Nubira 1999, 1,6, LPG

Napsal: úte úno 19, 2008 10:03
od Kessler
V první řadě bych doporučil vyřešit tu katastrofální spotřebu oleje...

Napsal: úte úno 19, 2008 11:37
od Muco
No ja som to už niekde písal,ale napíšem aj sem - kolegovi žerie tak isto 1liter na 1000km oleja a má OPEL astra z r. 2000 alebo 2001(teraz neviem).Povedali mu v servise,že je to na tieto autá normalne...tak neviem...-že by aj na daewoo???
P.S. on má do 150 tis.km nabehaných :cry: :cry: :cry:

Napsal: úte úno 19, 2008 11:49
od KE
ja by som povedal ze to pre astru nieje normalne :arrow: ked sa bavime o 1.6 16V, ma ju jeden znamy a ma na nej uz nabehane 240 tisic Km a mu tolko nezere :!:

Napsal: úte úno 19, 2008 11:52
od Muco
Nikomu z nás (aj z roboty) to neide do hlavy...Tiež sa nam to nechce veriť... :? :?

Napsal: úte úno 19, 2008 12:04
od KE
tak ti poviem ako mal na astre jeden cas vysiu spotrebu ale to preto lebo mu praskol rozv. remen a v servise mu povedali ze mu vymenili vsetky ventily lenze nenormalne to zralo olej tak asi po polroku to dal do servisu aby sa mu na to pozreli a sposoboval to jeden ventil z ktoreho bolo odstepene
v servise zvycaje stale ojebuju tak na to by som sa nespoliehal co tam ti povie dajaky typek, ovsem ked ho dobre nepoznas zu mu mozes verit

Napsal: úte úno 19, 2008 15:24
od Muco
no šak to...keby si videl ako fušersky mi napr. vo forde urobili(vymenili,striekali ,...) dvere...až by si žasol...to,že nie su pekne zarovno s blatníkom ani nehovorím... :roll: :roll: :roll: :roll:problém práve v tom,že ich nepoznám :cry: :cry:

Napsal: úte úno 19, 2008 15:27
od Tomáš
A nerachtá tam předlohová hřídel v převodovce ? Zkus jak se mění zvuk při volnoběhu a) sešlápnutá spojka , b) nesešlápnutá spojka. Pokud při sešlápnuté nerachtá je to předloha v převodovce .

Napsal: úte úno 19, 2008 22:55
od palikx
no u nubiry se casto deje ze ma hlucnou prevodovku.
hlavne na 1 a 2 rychlost.na volnobeh je ale ticha.nejvic to je slyset mezi barakama nebo u svodidel.je to takovy divny rachot.
takze jelikoz si myslim ze je to tohle tak to neres je to normalni zvuk.
i kdyz me to dela porad at je studena nebo tepla.

Napsal: úte úno 19, 2008 23:25
od Ivoš
Jo ty myslíš tohle rachtání....tak to je normálka, u Kombika to máme trochu hlasitější a u Sedana trochu tišší....ale pohoda ;) Mě je to naopak příjemný....v létě si v tom vysloveně libuju mezi baráka a se staženým okýnkem ;) :lol:

Napsal: stř úno 20, 2008 07:34
od Tomáš
Ivoš píše:Jo ty myslíš tohle rachtání....tak to je normálka, u Kombika to máme trochu hlasitější a u Sedana trochu tišší....ale pohoda ;) Mě je to naopak příjemný....v létě si v tom vysloveně libuju mezi baráka a se staženým okýnkem ;) :lol:
:lol: :lol: :lol: tak to jo , rachtací tuning .

Napsal: stř úno 20, 2008 08:47
od Ivoš
No mě ten zvuk připadá právě jako takový ujištění, že všechno bunguje jak má :lol: Prostě příjemná záležitost.....jsem závyslák na rachtání.....budu první svého druhu na světě :lol: :lol: :lol: :lol:

Vyřešeno, v servisu, nějaké těsnění mezi vejfukem a motorem

Napsal: pon dub 07, 2008 08:11
od Mauner78
Proto to rachtalo jen za studena, pak se to roztáhlo a utěsnilo.