Po startu klepe a rachtá, hydroštele to ale nejsou! Díky
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Po startu klepe a rachtá, hydroštele to ale nejsou! Díky
Velice zajímavá věc.
Po startu, cca 5min, slyším zvuky, něco mezi klepáním a traktorem ;-(
Ale pozor, jen když šlapu na plyn (prostě se rozjíždím) a mám zařazeno (1,2,3)!
Tůruju-li na neutrál tak nic! Při zpátečce nic!
Tedy jako laik si myslím že s motorem asi nic, jinak by to dělalo i na neutrál, ne? Nebo, když se rozjíždím, tak v motoru přeci jen panují jiné podmínky (množství paliva apod)?
Dodám ještě, že ztracím cca 1 l oleje na 1000km ;-( asi těsněním hlavy. Ale dolejvám
Díky!!!
Nubira 1999, 1,6, LPG
Po startu, cca 5min, slyším zvuky, něco mezi klepáním a traktorem ;-(
Ale pozor, jen když šlapu na plyn (prostě se rozjíždím) a mám zařazeno (1,2,3)!
Tůruju-li na neutrál tak nic! Při zpátečce nic!
Tedy jako laik si myslím že s motorem asi nic, jinak by to dělalo i na neutrál, ne? Nebo, když se rozjíždím, tak v motoru přeci jen panují jiné podmínky (množství paliva apod)?
Dodám ještě, že ztracím cca 1 l oleje na 1000km ;-( asi těsněním hlavy. Ale dolejvám
Díky!!!
Nubira 1999, 1,6, LPG
Naposledy upravil(a) Mauner78 dne úte úno 19, 2008 10:49, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
tak ti poviem ako mal na astre jeden cas vysiu spotrebu ale to preto lebo mu praskol rozv. remen a v servise mu povedali ze mu vymenili vsetky ventily lenze nenormalne to zralo olej tak asi po polroku to dal do servisu aby sa mu na to pozreli a sposoboval to jeden ventil z ktoreho bolo odstepene
v servise zvycaje stale ojebuju tak na to by som sa nespoliehal co tam ti povie dajaky typek, ovsem ked ho dobre nepoznas zu mu mozes verit
v servise zvycaje stale ojebuju tak na to by som sa nespoliehal co tam ti povie dajaky typek, ovsem ked ho dobre nepoznas zu mu mozes verit
A nerachtá tam předlohová hřídel v převodovce ? Zkus jak se mění zvuk při volnoběhu a) sešlápnutá spojka , b) nesešlápnutá spojka. Pokud při sešlápnuté nerachtá je to předloha v převodovce .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
no u nubiry se casto deje ze ma hlucnou prevodovku.
hlavne na 1 a 2 rychlost.na volnobeh je ale ticha.nejvic to je slyset mezi barakama nebo u svodidel.je to takovy divny rachot.
takze jelikoz si myslim ze je to tohle tak to neres je to normalni zvuk.
i kdyz me to dela porad at je studena nebo tepla.
hlavne na 1 a 2 rychlost.na volnobeh je ale ticha.nejvic to je slyset mezi barakama nebo u svodidel.je to takovy divny rachot.
takze jelikoz si myslim ze je to tohle tak to neres je to normalni zvuk.
i kdyz me to dela porad at je studena nebo tepla.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
tak to jo , rachtací tuning .Ivoš píše:Jo ty myslíš tohle rachtání....tak to je normálka, u Kombika to máme trochu hlasitější a u Sedana trochu tišší....ale pohoda Mě je to naopak příjemný....v létě si v tom vysloveně libuju mezi baráka a se staženým okýnkem
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Vyřešeno, v servisu, nějaké těsnění mezi vejfukem a motorem
Proto to rachtalo jen za studena, pak se to roztáhlo a utěsnilo.
Nubira 1999, 1,6 LPG, SMART BRC