chci se zeptat jestli ma lanos r.v. 98 uz imobilizer nebo ne??
sestra s nim nejezdila dva roky a nemuze si blba vzpomenout kam dala klic tak mam jen neoriginal..... kdyz ho dam do zapalovani a otocim na druhou polohu nabehne vse akorat to vydava prerusovany ton ktery asi po 5ti vterinach prestane.......taky mi sviti na palubovce kontrolka motoru s napisem check a kontrolka oleje (ale ten tam je) po otoceni do treti polohy se se starter toci svicky davaj jiskru vse vypada ok ae motor proste nenaskoci......pls poradte uz bych se chtel v te limuzine projet
imobilizer
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
ak ma auto imobilizer, pri vytiahnutom kluci musi blikat cervena LED-ka na stredovom paneli. Po zapnuti kluca musi LED zhasnut. Ak zacne blikat v inom intervale, znamena, ze imobilizer nerozoznal kluc a odmietne nastartovat. Ak je vlozeny kluc so spravnym kodom, LED musi zhasnut.
Podla mojich (netvrdim, ze korektnych informacii, nie som odbornik), do roku vyroby '99 aj pri pokuse o nastartovanie s nekorektnym klucom sa to tvarilo normalne, vratane iskry na svieckach. Odpojene boli vstreky paliva.
A podla toho, ako sa to tvari u teba, vyzera to na to, ze imobilizer to ma, ale bez "spravneho" kluca to nenastartujes.
Ten presrusovany ton znamena, ze nemas zapnuty pas. Nic viac.
Skus ist do servisu. Ak mas kluc s chipom (a auto si neziskal "neoficialnou cestou"), dokazu naucit auto spolupracovat s tvojim klucom. Pokial mas neoriginal kluc, ktory nikto nenaucil spolupracovat s tvojou ECU, tak urcite nenastartujes.
Dalsia moznost je, ze tam bude problem s palivovym cerpadlom. Je pocut po zapnuti zapalovania nieco ako sycanie ? Tak sa totiz prejavuje funkcia cerpadla.
ak ma auto imobilizer, pri vytiahnutom kluci musi blikat cervena LED-ka na stredovom paneli. Po zapnuti kluca musi LED zhasnut. Ak zacne blikat v inom intervale, znamena, ze imobilizer nerozoznal kluc a odmietne nastartovat. Ak je vlozeny kluc so spravnym kodom, LED musi zhasnut.
Podla mojich (netvrdim, ze korektnych informacii, nie som odbornik), do roku vyroby '99 aj pri pokuse o nastartovanie s nekorektnym klucom sa to tvarilo normalne, vratane iskry na svieckach. Odpojene boli vstreky paliva.
A podla toho, ako sa to tvari u teba, vyzera to na to, ze imobilizer to ma, ale bez "spravneho" kluca to nenastartujes.
Ten presrusovany ton znamena, ze nemas zapnuty pas. Nic viac.
Skus ist do servisu. Ak mas kluc s chipom (a auto si neziskal "neoficialnou cestou"), dokazu naucit auto spolupracovat s tvojim klucom. Pokial mas neoriginal kluc, ktory nikto nenaucil spolupracovat s tvojou ECU, tak urcite nenastartujes.
Dalsia moznost je, ze tam bude problem s palivovym cerpadlom. Je pocut po zapnuti zapalovania nieco ako sycanie ? Tak sa totiz prejavuje funkcia cerpadla.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black