Stránka 1 z 1
captiva - jsem tu nový
Napsal: sob úno 02, 2008 21:41
od pagi
ahoj lidi
forum pod hlavičkou CAPTIVA nějak nevykazuje návštěvnost. Mám Captivu asi rok a docela bych si rád vyměnil nějaké dojmy a zkušenosti s tímto podle mě pěkným vozem s dalšími majiteli. Chystám se také na drobná vylepšení a tak návrhy a zkušenosti by přišli vhod. Chodí sem majitelé těchto vozů nebo se jen spekuluje na základě zkušebních jízd a testů v magazínech?
Napsal: sob úno 02, 2008 22:08
od -peha-
Napsal: sob úno 02, 2008 22:19
od pagi
fotky přidám až bude auto vylepšené, teď mám ředovou verzi LT bez jakéhokoli viditelného vylepšení. ty neviditelné jsou vzásadě 2 - chiptuning, který byl asi zbytečný a auto mám potáhnuté ochrannou folií proti poškrábání
Napsal: sob úno 02, 2008 22:27
od -peha-
Napsal: sob úno 02, 2008 22:31
od pagi
a můžeš mi napsat jak je to se zapsáním do techničáku? já jsem se informoval a každý říká něco jiného. jednak musím mít typový list od výrobce ( což vybraná kola na českém trhu nemají ) a pak prý ještě souhlas od výrobce. každopádně na velkejch ráfcích je to super
Napsal: pon úno 11, 2008 23:50
od jiruna
pagi píše:fotky přidám až bude auto vylepšené, teď mám ředovou verzi LT bez jakéhokoli viditelného vylepšení. ty neviditelné jsou vzásadě 2 - chiptuning, který byl asi zbytečný a auto mám potáhnuté ochrannou folií proti poškrábání
Prosím dej nějaké info o chiptuningu, Captivu mám v naftě a uvažuji o něm hlavně kvůli spotřebě - teď v zimě cca 10,5 l.
Do větších kol bych asi nešel, pravda, je to o dost hezčí ale pak je to taky pěkný drncák. Teď mám zimáky 235/55/17 protože jsem jiný nesehnal a ten rozdíl v nižším profilu je celkem znát.
Napsal: pon úno 11, 2008 23:57
od Hanzy
Zdar chlape vitam Te mezi nami a to srdecne nebot s Captivou je vas tu bych rek uz 2 a co se tyce toho profilu gum jen s tebou souhlasim ale s ti m chipem ti neporadim nebot sam nevim a nehledal jsem...
Napsal: úte úno 12, 2008 21:01
od pagi
tak s tím chipem jsem asi udělal pitomost. auto i s těmi 150 koňmi jezdilo dobře, je fakt, že teď to má lepší odšťuch, ale podle mě ne až tak výrazný rozdíl. Chip jsem chtěl taky kvůli spotřebě, na což mě hodně nalákali, mám automat a ten žere trochu víc, ale spotřeba spíš vzrostla než naopak. Na dálkách když jedu v klidu, tak mám průměr cca 10l, což jsem měl i před tím, ale ve městě, když rozjíždíš a popojíždíš, tak jsem na 11 - 11,5l. Jednou jsem tankoval plnou po 480km ve městě.
Může to být taky špatným výběrem firmy, ale známý automechanik mi říkal, že s tou spotřebou je to v podstatě blbost. Argument chipovací firmy na spotřebu byl takový, že auto nepotřebuje tak brzy podřazovat, ale to je tak na dlouhé cesty po dálnicích, v reálu stejně jezdím normální okresky tak nic nepociťuju.
Napsal: úte úno 12, 2008 21:40
od Kessler
Chip na turbodiesel v zásadě je dobrý nápad...ale jako u všeho - musí to dělat někdo kdo ví co dělá...
Napsal: úte úno 12, 2008 23:05
od jiruna
S tím chipem jsem myslel také na to, zda se to nebude lépe sbírat odspoda. Teď se skoro do dvou tisíc ot. nic neděje a pak to vyrazí. Oslovil jsem firmu Bitpower a když jsem požadoval bližší údaje jako je výkonostní graf po úpravě, tak už se raději neozvali. Takže na chip asi kašlu a budu raději investovat do kvalitní nafty u Shellky. S tou spotřebou jsem se v létě nakonec dostal na 7,5 - je fakt že ta šestka tam schází (na dálnici při 130km/h točí motor 3000 ot.) V zimě toho najezdím podstatně méně, tak ať mrcha žere.
Napsal: stř úno 13, 2008 16:50
od Krtek
No já myslim že s takovouhle krávou jezdit pod 10 čehokoliv je úspěch i kdyby to byl vodík.
Napsal: stř úno 13, 2008 18:37
od pagi
na lepší "rozjezd" jsem taky sázel, ale v tomto směru není změna žádná. tam prostě zafunguje turbo a pak to odlítne, ale do 1800 to potřebuje roztlačit.