Je to problem, alebo standard?
Napsal: pát led 25, 2008 10:21
Caute,
uz dlhu dobu pozorujem "problem" s Matizkom a preto sa chcem opytat, ci sa jedna o standard, alebo je to problem iba u mna:
Situacia: studeny motor, jasne ze vykon je slabsi. Potom sa zacne zahrievat, rucicka teploty je okolo jednej stvrtiny. Vtedy ide motor uz perfektne, ma dobry tah a ide hladko. Akonahle ale dosiahne prac. teplotu, rucicka teploty je cca 1 mm pred stredom, pozorujem znizenie vykonu a znizenie dynamiky jazdy. Je to na vasich Matizkoch tiez takto? Povodne podozrenie som mal na lambdu, ale podla merani z emisnych ju mam uplne ok. Uvazoval som este o prisune tepleho vzduchu, ked sa motor zahreje (kedze motor ma rad co najchladnejsi vzduch), ze to sposbuje prave teplejsi vzduch. To auto horsie reaguje aj v kolone napriklad, ked je motor zohriaty na normal teplotu. Deje sa to proste vzdy, ked sa motor zohreje. Ine problemy nemam, volnobeh ok, iskra ok. Nemam ani k dispozicii ineho Matizka, aby som to vedel objektivne porovnat.
uz dlhu dobu pozorujem "problem" s Matizkom a preto sa chcem opytat, ci sa jedna o standard, alebo je to problem iba u mna:
Situacia: studeny motor, jasne ze vykon je slabsi. Potom sa zacne zahrievat, rucicka teploty je okolo jednej stvrtiny. Vtedy ide motor uz perfektne, ma dobry tah a ide hladko. Akonahle ale dosiahne prac. teplotu, rucicka teploty je cca 1 mm pred stredom, pozorujem znizenie vykonu a znizenie dynamiky jazdy. Je to na vasich Matizkoch tiez takto? Povodne podozrenie som mal na lambdu, ale podla merani z emisnych ju mam uplne ok. Uvazoval som este o prisune tepleho vzduchu, ked sa motor zahreje (kedze motor ma rad co najchladnejsi vzduch), ze to sposbuje prave teplejsi vzduch. To auto horsie reaguje aj v kolone napriklad, ked je motor zohriaty na normal teplotu. Deje sa to proste vzdy, ked sa motor zohreje. Ine problemy nemam, volnobeh ok, iskra ok. Nemam ani k dispozicii ineho Matizka, aby som to vedel objektivne porovnat.