Stránka 1 z 1
Kdo sundaval zadní bubny na Nexii?
Napsal: čtv čer 24, 2004 13:39
od Návštěvník
Zdar lidi,chtel bych se zeptat udelal jsem predni brzdy na nexii a ted se chci pustit do zadnich bubnu,u nejakých vozu je potreba stahovák...Necha se buben u nexie sundat v pohode?Dík
Napsal: čtv čer 24, 2004 20:16
od petrm
Na nexii ve většině případů není stahovák potřeba záleží jak hodně máš projetej buben a kdy ho měl někdo naposled dole dobrý je před sundáním povolit ruční brzdu a pak ho kladivem za tu hranu sklepat (někdy ta hrana praskne to není nic špatného muže to tak zůstat)
Napsal: stř říj 04, 2006 14:36
od Bajo
Ja som si ich menil sam, je to uplne v pohodicke, len ich za ziadnu cenu nedaj niekomu stiahnut na sustruhu. Mne to robilo profik ale Ale aj tak to malo ucinok iba na chvilu, ja som siel menit o mesiac bubny a potreboval som urgentne vymenit brzdiacu dosticku, lebo sa mi strhla a ten zvuk sa nedal pocuvat. V najblizsej dobe sa idem pustit do prerabky z bubnovych na kotuce
to potom bude parada
Napsal: stř říj 04, 2006 17:47
od cubafire
Mě se osvědčilo toto:
Po sundání kola jsem přes hardu vyšruboval ten malý "Kříže"(protože byla hlavička od minulého sundávání značně poškozená) a do dírky jsem co chvila stříkl trochu WD40. To proto, že to nešlo sklepnout. Než jsem vypil kafe, tak na jedno klepnutí to bylo dole. A než jsem to tam dal zpátky, potřel jsem styčnou plochu náboje a bubnu vzelínou. Sundání po půl roku bylo bezproblémové.
BACHA NA SPRÁVNÉ SLOŽENÍ BRZD A HLAVNĚ SAMOSTAVU!!!!
Napsal: stř říj 04, 2006 20:17
od ppp
Hmm, neviem ci sa ma stycna plocha bubnu a naboja natierat mazivom. Napriklad na kotucoch od lucasu bolo napisane ze pred montazou ich treba odmastnit od konzervacneho oleja. Samozrejme ze je to aj kvoli tomu aby sa nezamastili brzdove segmenty ale kedze sa meedzi koleosm a nabojom/bubnom prenasa tocivy moment trenim a nie strihom skrutkami predpokladam ze aj medzi bubnom a nabojom sa tocivy moment ma prenasat trenim.
Napsal: čtv říj 05, 2006 09:02
od cubafire
ppp píše:Hmm, neviem ci sa ma stycna plocha bubnu a naboja natierat mazivom. Napriklad na kotucoch od lucasu bolo napisane ze pred montazou ich treba odmastnit od konzervacneho oleja. Samozrejme ze je to aj kvoli tomu aby sa nezamastili brzdove segmenty ale kedze sa meedzi koleosm a nabojom/bubnom prenasa tocivy moment trenim a nie strihom skrutkami predpokladam ze aj medzi bubnom a nabojom sa tocivy moment ma prenasat trenim.
Tím natřením jsem nemyslel nanést 2mm vrstvu, ale udělat jen film, který se částečně i spálí delším brzděním. Jde hlavně o to, aby se na rez, která tam je nechytala voda. Tak proto. Já jsem to tak udělal a jezdím s tím přes 2 roky a spokojenost...
Samozřejmě, že jsem po montáži umyl jak pakny, tak buben, kde se pakny dotýkají bubnu technickým benzínem...
bubon
Napsal: čtv říj 05, 2006 12:13
od simone
Ja som ich daval na Nexii aj na Nubire tak že som pobuchaval kladivom rovnomerne dookola až ta zišlo. Držalo ta na takej asi 2mm hrane čo vytvorilo brzdenie. Iba tu hranu som zbrusil na flexke do uhla taký nábeh a dal som to späť. Odomna asi tolko
Napsal: čtv říj 05, 2006 13:14
od JRD McLAREN
..no ja som bubny daval dole...
..ale nenahadzoval...
..
EDITED:
..a kukaam ze zase prispevok starsieho daata...
bubny
Napsal: pát říj 06, 2006 11:04
od Serpico
na mé nexii ( šikmooká žlutá gertruda - byla asi z rujany ) bubny daly práci - zarezlý konce pracovní plochy - takže jsem to rval i s paknama.
Dá se to zvládnout. Dal jsem nový pakny - bubny - trubky měděný k prasátkům ( nešly povolit - mám teď príma klíč č.: 9 - 14 a 14 - 21 má otočnou hlavu a spodní čelist která je ozubená a ta se zakousne do matky nebo šroubu z OBI - zn. "LUX". Ke středu mírné namaštěný je dobrý - s demontáží teď nemám problém.
Měj se fajn jsou větší problémy než bubny.