Stránka 1 z 1

Prvá závada

Napsal: ned led 13, 2008 10:45
od keszi
Tak a je to. Po najazdení 9000 km sa objavila prvá závada. Pri vchádzaní do zákrut a pri pridaní začalo mi škrípať na prednej náprave.
V servise ma potešili - pošiel homokynetický klb na ľavej strane. Podľa všetkého to bola výrobná chyba .Nakoľko sa jednalo o záruku objednali mi originál a po dvoch týždňoch mi ho vymenili asi za 35 minút.
Dúfam že tak skoro nebudem musieť navštíviť servis, akurát tak na garančku.

aaa

Napsal: ned led 13, 2008 11:09
od simone
Kesi tie nove modely su asi take "poruchove" sestre na Lacetti menili celý motor nevedeli v čom je problem tak v ramci zaruky výmena :(

Napsal: úte led 15, 2008 19:43
od Rastos
To vazne? Aky to bol motor, kolko mal nabehane a ako sa vada prejavovala? Este som nepocul o tom, ze by bolo na Lacetti treba vymenit motor.

Napsal: úte led 15, 2008 21:56
od Krtek
To musel bejt nějakej zázrak protože celej motor neměnili ještě ani mně :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon led 21, 2008 13:36
od Hynek
Jednomu mému známému na voze Lanos , nebyli technici schopni indetifikovat závadu na motoru. Šel - nešel, klepání, spíše zvonění. no prostě hrůza.Snažili se o to asi tři týdny s nulovým výsledkem. Pak někdo rozhodl a sundali hlavu.Jaké bylo jejich překvapení, když z proraženého pístu na druhém válci na ně koukal imbusový šroub M6 asi 6 cm dlouhý. Taky mu měnili motor. Ten ale najel asi 200 km. Jak se tam dostal nikdo neví. Na voze, se takový šroub vůbec nepoužívá!!! :roll: ;) ;)

Napsal: pon led 21, 2008 14:02
od -peha-
No podobná závada sa stala kamoškovi na Maťulovi ale on tam mal v dvoch valcoch nýty a tiež nevieme z kade sa tam dostali lebo také dačo sa na aute nepoužívá a tiež mu to tak cinkalo a chrastilo jo ale oprava bola lahká proste sme mu vybrali tie nyty a hotovo len mu tam zostali otlačky :lol: :lol: :lol:
Piest- Obrázek
Hlava- Obrázek
A potvorka - Obrázek