Napsal: sob led 05, 2008 18:14
Co se ti zhoršilo na autě , to z tvého popisu nepoznám, ale možná ti to trochu zjednoduším. S největší pravděpodobností jsou špatné "synchrony" v převodovce. To se dá opravit pouze po rozebrání převodovky.
Ve většině autoškol se učí řadit jen přemisťováním řadící páky, jinak nic. Zkus řadit následovně: Pokud chceš zařadit jiný převodový stupeň,rozjeďˇvozidlo ,vyšlápni spojku,dej páku řazení na neutrál, pusť spojkový pedál, opět jej sešlápni a pak teprve zařaď vyšší rychlostní stupeň.
Pokud budeš řadit na nižší stupeň tak je to stejné, jen mezi dvojím sešlápnutím spojky,v momentě kdy je páka na neutrálu, lehce, opakuji lehce přidej plyn. Je to způsob řazení s tzv. meziplynem. Tak se řadilo v dobách, kdy žádné synchrony v převodovkách nebyly.
Na 1. stupni většinou synchrony nejsou vůbec, takže bys ho měl řadit pouze v případě, že vozidlo stojí. Jinak s vyšším meziplynem.Nic to není, zkus to a dej vědět!
Ve většině autoškol se učí řadit jen přemisťováním řadící páky, jinak nic. Zkus řadit následovně: Pokud chceš zařadit jiný převodový stupeň,rozjeďˇvozidlo ,vyšlápni spojku,dej páku řazení na neutrál, pusť spojkový pedál, opět jej sešlápni a pak teprve zařaď vyšší rychlostní stupeň.
Pokud budeš řadit na nižší stupeň tak je to stejné, jen mezi dvojím sešlápnutím spojky,v momentě kdy je páka na neutrálu, lehce, opakuji lehce přidej plyn. Je to způsob řazení s tzv. meziplynem. Tak se řadilo v dobách, kdy žádné synchrony v převodovkách nebyly.
Na 1. stupni většinou synchrony nejsou vůbec, takže bys ho měl řadit pouze v případě, že vozidlo stojí. Jinak s vyšším meziplynem.Nic to není, zkus to a dej vědět!