Stránka 1 z 1
otáčky motoru
Napsal: ned čer 20, 2004 18:53
od pavel
Může mi někdo poradit v čem by mohla být závada na Nexii 1,5 8 ventilů
kde volný chod kolísá mezi 600 až 1200 ot/min a třese se.Další závada je , že po odstavení vozidla na 15 minut až 2 hodiny po nastartování netáhne, jako by jelo na 2 válce a najednou po 200 metrech chytí a pak už je vše normální. Studený motor ani teplý těsně po zastavení to nedělá. V autorizovaných servisech mi to už hledají rok, vyměnili co se dalo za strašné peníze a výsledek téměř žádný.
Díky
pavel.chmura@post.cz
Napsal: stř čer 23, 2004 10:20
od Komar
musim ta sklamat v servise ti nic nevimenili
robia to sviecky, kable, rozvod, toto vsetko by si si mal zohnat asi za 3400cz origos od daewaa. inde by nemalo byt.
Napsal: pon srp 23, 2004 15:11
od Hornet
Napsal: pon srp 23, 2004 20:15
od Granko
hmmm, nemal tento problem aj Tomas T. (a ja) ? jemu sa to prejavovalo len v zime, a mne tiez tak nejako. a bolo skoro jedno, ci bol motor teply alebo studeny. ked mi spravili hlavu, tak to skoro vymizlo. ale pokial viem, tak Tomas T. to doteraz spolahlivo nevyriesil.
toto je stale...
Napsal: pát srp 27, 2004 10:03
od miv
pani, ja myslim ze sa tento preblem prejavuje u mnohych... mne to robi stale... a to uz mam aj nove sviecky aj nove kable, apropo origos mam stale v kufri... na fore sa preberalo ze to moze sposobovat krokovy motorcek...
to pavel: a ked ti to ako naskoci po 200 m tak to dobre trhne celym autom vsak? ja som inak skusil nieco take ze ked nastartujem tak pockam ci to zacne alebo nie kolisat az spaduvat skoro na nulu. ak ano, tak ho troska posteklim plynom troska povrcim a potom je to ok... ale serie to cloveka... uz rozm,yslam ze vymenim ten krokovy motorcek... aj ked stoji par tisic...
Napsal: pát srp 27, 2004 11:14
od Pepe
Tak zkus ještě cívku v rozdělovači cca 330 Kč
Ešte ti to neťahá?
Napsal: sob srp 28, 2004 15:11
od taxxxi
Problém môže byť, že máš zanesený palivový filter, a tak dlhšie trvá, kým ti palivové čerpadlo dostatočne natlakuje systém. Alebo ti nefunguje vyhrievanie lambda- sondy, a tá ti potom vysiela nesprávne ÚDaje o bohatosti zmesi do riadiacej jednotky. Ale palivový filter kúp nový aj tak.
Napsal: pon srp 30, 2004 11:15
od Pajda
A palec v rozdělovači nebo suchý vnitřek víčka rozdělovače? Oboje OK?
Napsal: pon srp 30, 2004 12:55
od milosh
Me to delalo podobne, taky vymenili svicky, kabely, civku a nic. Pak jsem natankioval u jiny pumpy - SHell, na zkousku a ejhle, bylo po problemu. Ted jsem zase ja blbec bral jednou u Carrefouru a dela to zas. No nastesti uz mam nadrz skoro vyjetou, tak zase naberu jinde. Shell-ka je draha, ale treba JET nebo ARAL taky muze pomoct
Napsal: pát zář 03, 2004 16:36
od mato
Taky mi to cukalo a žralo jak pumprdlíček, myslel jsem si: kabely, svíčky, vyšrouboval jsem svíčky a byly černý jak viks, můj mechanik špekuloval a pak prohlásil, že to je benzínem (shodou okolností jsem bral na ONU) a on ty svíčky a kabely před měsícem měnil. Tak se mi vysmál a poslal dotankovat nádrž Shell V-powerem. Styděl jsem se a jel domů, jenže to škubalo furt. Ráno jsem vez´malýho do školky a ten si stěžoval, že to auto "trnká", tak jsme otevřeli motor a malej řiká: " tati, co to tam visí, ňáká černá trubička...." No bylo to vypadlý přisávání vzduchu do karburátoru, takže jsme trubičku nasadili a už to "NETRNKÁ" a to jsme do toho motoru den předtím s mechanikem hodinu...
Napsal: pát zář 03, 2004 21:58
od Pepe
Tankuju v Plzni na ONO dost často ... a benzínem to není - jezdí to na něj normálně i když spousta lidí tvrdí, že je to sajrajt
Napsal: pát zář 03, 2004 22:57
od Peca
No ono taky zalezi na vytizenosti te benzinky.....je celkem dost rozdíl jestli mají velkej obrat a benzin rychle rozprodaji a dovezou si novej, nebo jestli jim v tech nadrzich lezi dva mesice...
Napsal: pon zář 06, 2004 18:57
od petrm
pokud vím tak v ONU se nestačí ani ohřát
Napsal: úte lis 16, 2004 13:32
od maros
Casto tu pisete o zlom benzine ale ja som sa s tym este nestretol a aj o tom pochybujem.Ak otacky plynule kolisu aj pri stojacom aute najcastejsie je netesniace sanie-odpadnuta nejaka hadicka,ak to ide zle a potom obzivne a taha a potom zase nie chyba je v dodávke paliva a ak to vynechava chyba je v systeme zapalovania(voda v rozdelovaci,cievka v rozdelovaci,najcastejsie vysokonapatove kable)