Stránka 1 z 2

porucha vstriekovania

Napsal: pát pro 28, 2007 16:00
od KE
caute, mam problem v striekovani ale neviem kde presne, lebo ked startujem tak neviem z akeho dovodu vstriekovaci ventil nevstriekuje benzin, napetie na vstriekovacom ventile je pri startovani a aj pri zapnutom zapalovani 12V, a odpor vstrekovacie ventila je 1,8 ohm.Skuske nieco poradit, alebo aspon mi vysvetlite na akom principe to vstriekovanie pracuje.

Napsal: pát pro 28, 2007 22:01
od KE
vazne by som potreboval vasu pomoc co najskor :?

Napsal: sob pro 29, 2007 13:42
od conpet
Nejsem automechanik :!: ale napětí na vstřikovači asi nemá být stále, RJ dávkuje palivo tak musí napětí přerušovat podle otáček , snad nekecám :)

Napsal: sob pro 29, 2007 13:46
od JRD McLAREN
merakom tam namerash stale napetie 12V (alebo 5V alebo 9V)..
na to by trebalo mat osciloskop..

ja to vidim na zly vstrekovac..
to ze cievka ma odpor, neznamena ze neni ucpata tryska..

Napsal: sob pro 29, 2007 14:38
od KE
presnejsie pre tych ktory nevedia ide o toto:
http://www.kadett.cz/technika/vstrikcerpadlo.htm

nefunguje to nahodou na takom principe ze vstriekovaci ventil vstrekuje stale maximalne mnozstvo paliva to znamena ze vstrekuje tolko paliva kolko spotrebuje pri max. otackach a potom ta klapka co tam je tak ta pusta urcite mnozstvo paliva ktore nastavujeme mechanicky pridanim plynu teda pootvorenim klapky a zvysok sa vracia s5 do niejakeho kolobehu? :arrow: to bola otazka akoze :lol:
ked sa mylim tak by som poprosil o vysvetlenie vstriekovania

Napsal: sob pro 29, 2007 16:21
od JRD McLAREN
..jaaj no tak ked tam mash toto...
tak to funguje tak, ..
ze benzin ti prudi to tej "vstrekovacej skrine, stale..
a tryska ho pusta do piestoru nad klapkou..

ale nesmie ho pustat stale, lebo sa to prechlasta..
..
vkazdom pripade, je chyba niekde tam okolo..

Napsal: sob pro 29, 2007 17:10
od KE
ako je mozne ze ked zapnem zapalovanie tak uz je tam 12V a pritom nevstriekuje benzin aspon vtedy kym bezi cerpadlo? a pri startovani je tam tiez 12V a vstriekuje benzin?

Napsal: sob pro 29, 2007 17:26
od JRD McLAREN
..a nastartuje ti to ..??

nepoznam uplne dopodrobna vstrekovanie MULTEC..
taqze ti neviem uplne presne na 100% povedat co a ako sa sprava..

..ale pri startovani sa to moze chovat uuuplne inac, nez za chodu motora..

poznam BOSCH Monomotronic, a to to ma troska inac..

to ze namerash 12V je pochopitelne preto, ..
ze tryska ma na jednom drate stalych 12V, a druhy drat je spinany riadiackov na minus,..
cize na "voltmeter" "to staci" a 12V namerash... (kadesi)..
ale tryske to nestaci..

vyskusaj trysku napojit priamo od baterky ,ci cvaka..

..
ale chyba moze yt aj kdesi uuplne inde..
to neni sanca cez internet zistit..

Napsal: sob pro 29, 2007 17:31
od KE
no ide o to ze momentalne auto nestartuje kvoli tomu ze nevstriekuje benzin a auto bolo mesiac a pol v servise a problem je neodstraneny a my sme lahsi o 10 litrov
nevedeli prist na chybu a problem je v tom ze nevstriekuje,
je mozne ked je opchaty vstriekovac ho nejak odpchat teda uplne vycistit?

Napsal: sob pro 29, 2007 17:35
od KE
ale oni v servise nevedeli ze problem je v striekovani a pritom mali auto na diagnostike a robili vsetko mozne mesiac a pol, na to som prisiel ja vcera ked ma museli zas odtiahnut
v servise povedali ze auto je na 100 percent opravene, a pritom menili vsetko zbytocne

Napsal: sob pro 29, 2007 18:10
od JRD McLAREN
trebalo im to ist otrieskat o hlavu..

ono ..proste si isiel a skapalo to ..??

na plyn to aspon trochu skitne..??

este mozno prepajkovat spoje na riadiacke..
ak to nieje zaliate..

ale fakt neviem takto povedat..
ZE CO..

Napsal: sob pro 29, 2007 18:31
od KE
JRD McLAREN píše:trebalo im to ist otrieskat o hlavu...
no to sa este bude riesit
JRD McLAREN píše:ono ..proste si isiel a skapalo to ..??
ano presne isiel som a skalo to a uz to s5 nechytlo pri ziadnej rychlosti a potom samozrejme nejde ani nastartovat.

do vstriekavacieho ventila idu dva kabliky CERVENY a MODRY
cize:
cerveny by mal byt +
a modry by mal byt -
ked sa nemylim.
Alebo potom moze byt ze cerveny a kostra je jeden obvod a modry s kostrou je druhy obvod.
Keby som mal manual k tomu vstriekovaniu alebo nieco take aby som vedel ze ako to funguje.

Napsal: sob pro 29, 2007 18:34
od KE
JRD McLAREN píše:na plyn to aspon trochu skitne..??
nie, jednoducho nevstriekuje tak nic sa nestane

Napsal: sob pro 29, 2007 18:36
od JRD McLAREN

Napsal: sob pro 29, 2007 18:49
od KE
dakujem ti za ochotu, necham si to prelozit lebo neviem po nemecky 8)