porucha vstriekovania
Moderátor: Blue Lanos
porucha vstriekovania
caute, mam problem v striekovani ale neviem kde presne, lebo ked startujem tak neviem z akeho dovodu vstriekovaci ventil nevstriekuje benzin, napetie na vstriekovacom ventile je pri startovani a aj pri zapnutom zapalovani 12V, a odpor vstrekovacie ventila je 1,8 ohm.Skuske nieco poradit, alebo aspon mi vysvetlite na akom principe to vstriekovanie pracuje.
- Reklama
Nejsem automechanik ale napětí na vstřikovači asi nemá být stále, RJ dávkuje palivo tak musí napětí přerušovat podle otáček , snad nekecám
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
presnejsie pre tych ktory nevedia ide o toto:
http://www.kadett.cz/technika/vstrikcerpadlo.htm
nefunguje to nahodou na takom principe ze vstriekovaci ventil vstrekuje stale maximalne mnozstvo paliva to znamena ze vstrekuje tolko paliva kolko spotrebuje pri max. otackach a potom ta klapka co tam je tak ta pusta urcite mnozstvo paliva ktore nastavujeme mechanicky pridanim plynu teda pootvorenim klapky a zvysok sa vracia s5 do niejakeho kolobehu? to bola otazka akoze
ked sa mylim tak by som poprosil o vysvetlenie vstriekovania
http://www.kadett.cz/technika/vstrikcerpadlo.htm
nefunguje to nahodou na takom principe ze vstriekovaci ventil vstrekuje stale maximalne mnozstvo paliva to znamena ze vstrekuje tolko paliva kolko spotrebuje pri max. otackach a potom ta klapka co tam je tak ta pusta urcite mnozstvo paliva ktore nastavujeme mechanicky pridanim plynu teda pootvorenim klapky a zvysok sa vracia s5 do niejakeho kolobehu? to bola otazka akoze
ked sa mylim tak by som poprosil o vysvetlenie vstriekovania
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..jaaj no tak ked tam mash toto...
tak to funguje tak, ..
ze benzin ti prudi to tej "vstrekovacej skrine, stale..
a tryska ho pusta do piestoru nad klapkou..
ale nesmie ho pustat stale, lebo sa to prechlasta..
..
vkazdom pripade, je chyba niekde tam okolo..
tak to funguje tak, ..
ze benzin ti prudi to tej "vstrekovacej skrine, stale..
a tryska ho pusta do piestoru nad klapkou..
ale nesmie ho pustat stale, lebo sa to prechlasta..
..
vkazdom pripade, je chyba niekde tam okolo..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..a nastartuje ti to ..??
nepoznam uplne dopodrobna vstrekovanie MULTEC..
taqze ti neviem uplne presne na 100% povedat co a ako sa sprava..
..ale pri startovani sa to moze chovat uuuplne inac, nez za chodu motora..
poznam BOSCH Monomotronic, a to to ma troska inac..
to ze namerash 12V je pochopitelne preto, ..
ze tryska ma na jednom drate stalych 12V, a druhy drat je spinany riadiackov na minus,..
cize na "voltmeter" "to staci" a 12V namerash... (kadesi)..
ale tryske to nestaci..
vyskusaj trysku napojit priamo od baterky ,ci cvaka..
..
ale chyba moze yt aj kdesi uuplne inde..
to neni sanca cez internet zistit..
nepoznam uplne dopodrobna vstrekovanie MULTEC..
taqze ti neviem uplne presne na 100% povedat co a ako sa sprava..
..ale pri startovani sa to moze chovat uuuplne inac, nez za chodu motora..
poznam BOSCH Monomotronic, a to to ma troska inac..
to ze namerash 12V je pochopitelne preto, ..
ze tryska ma na jednom drate stalych 12V, a druhy drat je spinany riadiackov na minus,..
cize na "voltmeter" "to staci" a 12V namerash... (kadesi)..
ale tryske to nestaci..
vyskusaj trysku napojit priamo od baterky ,ci cvaka..
..
ale chyba moze yt aj kdesi uuplne inde..
to neni sanca cez internet zistit..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
trebalo im to ist otrieskat o hlavu..
ono ..proste si isiel a skapalo to ..??
na plyn to aspon trochu skitne..??
este mozno prepajkovat spoje na riadiacke..
ak to nieje zaliate..
ale fakt neviem takto povedat..
ZE CO..
ono ..proste si isiel a skapalo to ..??
na plyn to aspon trochu skitne..??
este mozno prepajkovat spoje na riadiacke..
ak to nieje zaliate..
ale fakt neviem takto povedat..
ZE CO..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
no to sa este bude riesitJRD McLAREN píše:trebalo im to ist otrieskat o hlavu...
ano presne isiel som a skalo to a uz to s5 nechytlo pri ziadnej rychlosti a potom samozrejme nejde ani nastartovat.JRD McLAREN píše:ono ..proste si isiel a skapalo to ..??
do vstriekavacieho ventila idu dva kabliky CERVENY a MODRY
cize:
cerveny by mal byt +
a modry by mal byt -
ked sa nemylim.
Alebo potom moze byt ze cerveny a kostra je jeden obvod a modry s kostrou je druhy obvod.
Keby som mal manual k tomu vstriekovaniu alebo nieco take aby som vedel ze ako to funguje.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele: