Stránka 1 z 1

Daewoo Musso Ssangyong Mosso

Napsal: sob pro 15, 2007 20:39
od ferino28
Viete mi niekto povedat aky je rozdiel medzi tymi autami? Rozmyslam kupit ten diesel 2.9 TD, motor a prevodovka su od MB a su naozaj spolahlive. Este davnejsie som sa v tym viezol (Ssangyong) a bolo to celkom slusne. Ale neviek ci medzi tymi znackami je nejaky rozdiel. Viete niekto nieco??? Na obrazkoch vidno male rozdiely, ale co viac??? Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: sob pro 15, 2007 23:44
od karstn
Co jsem slyšel o Ssangyong je to slabota. Mel jsem možnost jet v jednom a byla to bída. Motor to do kopce měl problém utáhnout. Už si ale nepamatuji jaký tam byl motor.

Napsal: ned pro 16, 2007 00:25
od ferino28
Slabota? V com? To neni auto na zavody, motor, tam nema ani velky vykon, skor krutak.Ako som pisal, chcem motor 2.9 TD, co je motor z MB, aj ked nie uplne ten isty, pretoze v MB ma vpriamy vstrek (motor storocia) a tu je ako komorkovy a prevodovka by tiez nemal byt problem, skor hladam co moc nejazdil v terene. Mam taky dojem, ze aj riadenie ma prevzate s MB (maticove), ale skor ma zaujima, ci neviete viac o rozdiele medzi Daewoom a Ssangyongom. Vypadaju takmer rovnako, ceny su to iste, mam taky dojem, ze ani ludia poriadne nevedia co to je a tak to hadzu na S.

Napsal: ned pro 16, 2007 01:53
od Slam
ferino28 píše:ale skor ma zaujima, ci neviete viac o rozdiele medzi Daewoom a Ssangyongom. Vypadaju takmer rovnako, ceny su to iste, mam taky dojem, ze ani ludia poriadne nevedia co to je a tak to hadzu na S.
A ja myslel, ze uz to tu zaznelo tolikrat, ze uz to kazdy vi! ;) V letech 1998-2000 (tedy pouhe 2 roky) vlastnila firma Daewoo mj. i firmu SsangYong, takze jeji modely (Korando, Musso, Rexton a Chairman) se v tu dobu jmenovaly Daewoo a byly opatreny logy Daewoo (a vyjma Koranda i stylizovanou maskou), coz jsou jedine rozdily oproti autum se znackou SsangYong (jako pozdeji Daewoo -> Chevrolet). Kdo neveri, mam jeden a ten samy prospekt na Musso ve trech verzich - na prvni je vsude napsano SsangYong, na druhem jsou prelepy samolepkama "Daewoo - divize SsangYong" a na tretrim uz je vytisteno primo Daewoo:

Obrázek

Jinak je pravda, ze SS hodne licencoval od MB, ale bylo to tak nejak zpatlane (napr. Chairman vypadal jako velky MB tridy S, ale byl pritom postaven na zakladech mensiho MB tridy E, a to navic minule generace, nez byla v dobe uvedeni SS) atd.


Obrázek

Obrázek

PS: Jo a zadny "Mosso" neexistovalo...

Napsal: ned pro 16, 2007 10:37
od karstn
ferino28 píše:Slabota? V com? To neni auto na zavody, motor, tam nema ani velky vykon, skor krutak.Ako som pisal, chcem motor 2.9 TD, co je motor z MB, aj ked nie uplne ten isty, pretoze v MB ma vpriamy vstrek (motor storocia) a tu je ako komorkovy a prevodovka by tiez nemal byt problem, skor hladam co moc nejazdil v terene. Mam taky dojem, ze aj riadenie ma prevzate s MB (maticove), ale skor ma zaujima, ci neviete viac o rozdiele medzi Daewoom a Ssangyongom. Vypadaju takmer rovnako, ceny su to iste, mam taky dojem, ze ani ludia poriadne nevedia co to je a tak to hadzu na S.
No do terenumoc nejsou. tak akorat na nase derave cesty. Motor nema vykon vhledem k vaze auta. Jeli jsme na horskou chatu a mistama to melo problem na 2 jed do kopce.

Napsal: ned pro 16, 2007 10:51
od -peha-
Tak,tak je to MUSSO a už ho mám týžden doma no a ako jinak je už na LPG jo a je to diabol ide ako šlak :lol: :lol: :lol: Jinak motor má označenie Mercedes aj so znakom :lol: :lol: :lol: No bol chudák dosť buchnutý ale už je po kope no a najvetší problém bol zohnať vrtulu chladenia lebo originál MB stojí 8900 sk takže bol použitý implantát FORD z vrakoviska a šlape :lol: :lol: :lol:
Hele ho fešáka Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: ned pro 16, 2007 11:08
od ferino28
S tou vrtulou si sa nemal trapit, mal si to prerobit na elektriku. Tie viskospojky su sialene ceny a starsia asi tiez dlho nevydrzi. N ak mas 3.2 motor, tak ten musi slapat. Daj viac info a preco si sa to rozhodol kupit.

Napsal: ned pro 16, 2007 11:32
od -peha-
Elektrickú tam nedostaneš teda pardón jedna tam je ale to otvára až druhý stupeň a vetšinou len v terénu keď sa ide na velký prevod jinak je tam taká volnobežka ale táto je dobrá len ju treba trocha zmenšiť bo sa tam teraz nedá nasadiť en kryt okolo chladiča :lol: :lol: :lol: Nojá osobne by som ho bral ako vlastné lebo sa hodí aj do terénu aj na cesty ale cena je vysoká tak sa s ním zatial preháňam len tak ale je to fakt paráda nieje to žiaden lenivec :lol: :lol: :lol: