Stránka 1 z 1
Daewoo Musso Ssangyong Mosso
Napsal: sob pro 15, 2007 20:39
od ferino28
Napsal: sob pro 15, 2007 23:44
od karstn
Co jsem slyšel o Ssangyong je to slabota. Mel jsem možnost jet v jednom a byla to bída. Motor to do kopce měl problém utáhnout. Už si ale nepamatuji jaký tam byl motor.
Napsal: ned pro 16, 2007 00:25
od ferino28
Slabota? V com? To neni auto na zavody, motor, tam nema ani velky vykon, skor krutak.Ako som pisal, chcem motor 2.9 TD, co je motor z MB, aj ked nie uplne ten isty, pretoze v MB ma vpriamy vstrek (motor storocia) a tu je ako komorkovy a prevodovka by tiez nemal byt problem, skor hladam co moc nejazdil v terene. Mam taky dojem, ze aj riadenie ma prevzate s MB (maticove), ale skor ma zaujima, ci neviete viac o rozdiele medzi Daewoom a Ssangyongom. Vypadaju takmer rovnako, ceny su to iste, mam taky dojem, ze ani ludia poriadne nevedia co to je a tak to hadzu na S.
Napsal: ned pro 16, 2007 01:53
od Slam
ferino28 píše:ale skor ma zaujima, ci neviete viac o rozdiele medzi Daewoom a Ssangyongom. Vypadaju takmer rovnako, ceny su to iste, mam taky dojem, ze ani ludia poriadne nevedia co to je a tak to hadzu na S.
A ja myslel, ze uz to tu zaznelo tolikrat, ze uz to kazdy vi!
V letech 1998-2000 (tedy pouhe 2 roky) vlastnila firma Daewoo mj. i firmu SsangYong, takze jeji modely (Korando, Musso, Rexton a Chairman) se v tu dobu jmenovaly Daewoo a byly opatreny logy Daewoo (a vyjma Koranda i stylizovanou maskou), coz jsou jedine rozdily oproti autum se znackou SsangYong (jako pozdeji Daewoo -> Chevrolet). Kdo neveri, mam jeden a ten samy prospekt na Musso ve trech verzich - na prvni je vsude napsano SsangYong, na druhem jsou prelepy samolepkama "Daewoo - divize SsangYong" a na tretrim uz je vytisteno primo Daewoo:
Jinak je pravda, ze SS hodne licencoval od MB, ale bylo to tak nejak zpatlane (napr. Chairman vypadal jako velky MB tridy S, ale byl pritom postaven na zakladech mensiho MB tridy E, a to navic minule generace, nez byla v dobe uvedeni SS) atd.
PS: Jo a zadny "Mosso" neexistovalo...
Napsal: ned pro 16, 2007 10:37
od karstn
ferino28 píše:Slabota? V com? To neni auto na zavody, motor, tam nema ani velky vykon, skor krutak.Ako som pisal, chcem motor 2.9 TD, co je motor z MB, aj ked nie uplne ten isty, pretoze v MB ma vpriamy vstrek (motor storocia) a tu je ako komorkovy a prevodovka by tiez nemal byt problem, skor hladam co moc nejazdil v terene. Mam taky dojem, ze aj riadenie ma prevzate s MB (maticove), ale skor ma zaujima, ci neviete viac o rozdiele medzi Daewoom a Ssangyongom. Vypadaju takmer rovnako, ceny su to iste, mam taky dojem, ze ani ludia poriadne nevedia co to je a tak to hadzu na S.
No do terenumoc nejsou. tak akorat na nase derave cesty. Motor nema vykon vhledem k vaze auta. Jeli jsme na horskou chatu a mistama to melo problem na 2 jed do kopce.
Napsal: ned pro 16, 2007 10:51
od -peha-
Napsal: ned pro 16, 2007 11:08
od ferino28
S tou vrtulou si sa nemal trapit, mal si to prerobit na elektriku. Tie viskospojky su sialene ceny a starsia asi tiez dlho nevydrzi. N ak mas 3.2 motor, tak ten musi slapat. Daj viac info a preco si sa to rozhodol kupit.
Napsal: ned pro 16, 2007 11:32
od -peha-