Stránka 1 z 1
Kontrolka Brzd a Baterky !
Napsal: stř lis 28, 2007 08:20
od Dark69
Zdravim...pocas jazdy mi stale zablikne kontrolka baterky a brzd spolu..stale obidve naraz sa rozsvietia a o sekundu zhasnu stale sa to opakuje po cca 1 min ak jazdim..baterka je dobita a zmerana s hustomerom ok..brzdy v poriadku brzdova kvapalina v poriadku je tiez tak ako ma byt.. uz nemam sajnu co to moze byt
pls ak viete pomozte zere mi to strasne nervy pocas jazdy..
Napsal: stř lis 28, 2007 09:52
od SK
ja davam tip na vadny diodovy mostik v alternatore........lebo ak odide ten tak sa to sprava takto.
Napsal: stř lis 28, 2007 15:20
od conpet
PeterMI_SK píše:ja davam tip na vadny diodovy mostik v alternatore........lebo ak odide ten tak sa to sprava takto.
Jo to bude určitě ono, klasická Daewoozávada
Napsal: stř lis 28, 2007 17:16
od Dark69
Fakt to bude ten diodovy mostik v alternatore??a da sa kupit v pohode?a co to stoji?alebo treba vymenit cely alternator?!dufam ze nie vopred vdaka
Napsal: stř lis 28, 2007 18:35
od ferino28
Neviem, ci sa da vymenit, a ak aj ano, cena bude taka .... Ja som to riesil inym alternatorom (nie origo ale zato silnejsim). Je pekny malicky a 95 Amper. Stal ma 50 eur a je z nejakeho jap. auta. Uchitenie celkom pasovalo. akurat novy remen.
Napsal: stř lis 28, 2007 19:08
od JRD McLAREN
Dark69 píše:Fakt to bude ten diodovy mostik v alternatore??a da sa kupit v pohode?a co to stoji?alebo treba vymenit cely alternator?!dufam ze nie vopred vdaka
Daaa sa to kupit v pohode...
to nieje probleem...
ale ked sa ten altelnator rozobere, tak sa uvidi,
co potrebuje..
http://195.168.25.155/dohc/alternator/
Napsal: stř lis 28, 2007 20:30
od Dark69
vdaka chlapy..som taky sikovny ze dnes uz aj som stihol zohnat si alternator z buranej nexie original ako mam ja takze vymenim ho cely a bude pokoj..najprv som mal v uvahe z tychto dvoch poskladat jeden fungel v poriadku ale radsej necham tak a dam tam ten druhy..a uz ked sme pri tom rad by som si ho vymenil sam tak sa chcem opytat na neaky postup lebo je moc pod kablami a vedla vstrekovania dole zasity..co mam pve odpojit..zmaknem to aj sam v pohode?alebo do servisu..auto mam 1.5 16V
Napsal: stř lis 28, 2007 20:55
od ferino28
Zvladnes to aj sam, bud rad ze mas Nexiu, pristup k alter. perfektny (oproti niektorym autam
). Odpoj najskor baterku - pol. a potom mozes robit s tym alt. . Prvy asi ten srob, co drzi (napina) alternator o to voditko, potom odpoj kable, a vysrobuj ten spodny srob a jeje je vonku.
Napsal: stř lis 28, 2007 21:22
od SK
len tak mimochodom ak je diodovy mostik v tom altiku co si zohnal povodny je velmi vysoka pravdepodobnost ze vo velmi kratkom case odide alebo uz aj .... po naraze...
diodovy mostik som kupoval v ZA firme dival...za nejakych 900 SK. novy...a mam pokoj ... a ma uz poriadne diody.
Napsal: stř lis 28, 2007 21:27
od Habron
PeterMI_SK píše:len tak mimochodom ak je diodovy mostik v tom altiku co si zohnal povodny je velmi vysoka pravdepodobnost ze vo velmi kratkom case odide alebo uz aj .... po naraze...
diodovy mostik som kupoval v ZA firme dival...za nejakych 900 SK. novy...a mam pokoj ... a ma uz poriadne diody.
Původně jsem vůbec nechtěl, ale nedalo mi to ...
... jak poznáš, jaké jsou ty diody????? Vždyť jsou zalité v nějaké hmotě a pomali ani vidět nejsou.
Jinak k tématu - vyměnit diodový můstek není vůbec žádná sranda. Předně se ten alternátor špatně rozebírá a pak vývody vinutí se na ten můstek pěkně blbě letují, protože ta měď ze které je vinutí, sakra dobře odvádí teplo.
Napsal: stř lis 28, 2007 21:34
od ferino28
Habron píše:PeterMI_SK píše:len tak mimochodom ak je diodovy mostik v tom altiku co si zohnal povodny je velmi vysoka pravdepodobnost ze vo velmi kratkom case odide alebo uz aj .... po naraze...
diodovy mostik som kupoval v ZA firme dival...za nejakych 900 SK. novy...a mam pokoj ... a ma uz poriadne diody.
Původně jsem vůbec nechtěl, ale nedalo mi to ...
... jak poznáš, jaké jsou ty diody????? Vždyť jsou zalité v nějaké hmotě a pomali ani vidět nejsou.
Jinak k tématu - vyměnit diodový můstek není vůbec žádná sranda. Předně se ten alternátor špatně rozebírá a pak vývody vinutí se na ten můstek pěkně blbě letují, protože ta měď ze které je vinutí, sakra dobře odvádí teplo.
Prave preto, to vyhral druhy alternator (krajsi).
Napsal: stř lis 28, 2007 21:41
od ferino28
A este horsie sa to odletovava
Je tam dost cinu a hrube droty, odobera to hodne tepla, fakt robota na prdel. Dobra rada: zohriat cely alternator v el. trube na 60 stupnov a az potom odletovavat, letovat, pajkovat.
Napsal: čtv lis 29, 2007 09:47
od SK
lebo tie povodne diody maju malicke PN priechody su len naparene na medenych platkoch......koli tomu tie diody prasknu pri vacsiom otrase alebo postupne sa to rozsype.
Novy mostik mal uz diody vo velkych PUZDRACH, ktore uz nieco vydrzia.
mne pajkovanie nerobilo problem...len treba poriadnu pajkovacku aspon 150W a musi to pojst.
a dalsia vec si pritom uz skontrolujes uhliky (prip. vymenis) a loziska...a mas pokoj zasa minimalne na 10 rokov.