Stránka 1 z 1
Zhasíná motor
Napsal: úte lis 27, 2007 16:59
od supeeel
Zdravim, měl bych menší dotaz. U mé Nexii se v poslední době vypíná sám od sebe za jízdy motor. Normálně nastartuju, ale po pár desítkách metrech když zastavuju nebo jen přibržduji tak sám od sebe vypne motor. Pak jde těžko nastartovat. Místy se mi to stane i při rychlosti kolem 90km/h, ale pak po 3sec zase naskoči. Je to celkem nebezpečné. Nesetkal ste se někdo s tím to problémem. Auto mám na plyn, ale dělá to i když jedu na benzín
Napsal: úte lis 27, 2007 19:36
od palikx
no to je divne.muze to byt cokoli ze zapalovani civka rozdelovac nebo nejaka kostra motoru .
Napsal: stř lis 28, 2007 09:35
od supeeel
TAk ted už to nejde nastarovat vůbec
. Nevíte někdo o servisech na ostravsku, kde by dělali auta i s plynem?
Napsal: stř lis 28, 2007 18:28
od ferino28
Hadzu ti sviecky iskru? Pravdepodobne startujes na benzin, tak skus nejaku sviecku vybrat a uvidis, ci je mokra od benzinu, a potom skus ci ti to hadze tu iskru (pozor na uraz, az ta pri tom "nekopne" a az ti to nebuchne, sviecku namontuj spat a skus to s inou, aj nejakou starsou, daj ju do toho kabla a priloz ju o blok motora, avsak niekto druhy ti musi pomoct s tym startovanim, aby si to videl). Pravdepodobne bude chyba prave v tom zapalovani (kedze ti to robilo na benz. aj plyn) a ak neni iskra tak vymenit cievku v rozdelovaci, vycko rozdelovaca a palec rozd. . Tym tomu nijako neublizis, neni to drahe a urcite to uz je potreba. Moze tam byt aj ina chyba, ale toto je najviac pravdepodobne a zvladnes to aj sam. Servis by som volil az potom.
Napsal: pon pro 17, 2007 09:32
od cubafire
Tento problém má asi 90% plynových aut a to hlavně se systémem BRC.... Jelikož BRC kupuje komponenty od doslova různých výrobců, často se stává, že celý systém pak nepracuje tak, jak by si uživatel představoval. Nicméně netvrdím, že to dělá jen BRC. Já jsem se s tímto problémem potýkal dost dlouho. Řešil jsem to pak už tak, že jsem nastartoval a jel na benzín, dokud se auto nezahřálo, pak to bylo v pohodě... Pokud jsem jel ze začátku na LPG a pak přepl na ben. tak se problémy objevily taky, takže opravdu jet do zahřátí na ben. a pak teprve přepnout na LPG. Jinak mám podezření, že se někde sráží vlhkost, která se časem odpaří a proto to pak jede jak má. Prostě dle mého soudu na 99% zmršená montáž LPG.
aaa
Napsal: pon pro 17, 2007 13:09
od simone
Podobný problem som mal ale asi to nebude tvoj prípad . . Po namiontovaní LPG mi prestal isť jeden valec potom druhý. Odtiahli ma do servisu a zistili že plynári nezaizolovali kable čo prerušuje stryk a ten sa dotýkal motora a spalila sa izolacia a skratovalo to . Je tio sice ojedinela chyba ale....
Napsal: pon pro 17, 2007 16:30
od supeeel
cubafire píše:Tento problém má asi 90% plynových aut a to hlavně se systémem BRC.... Jelikož BRC kupuje komponenty od doslova různých výrobců, často se stává, že celý systém pak nepracuje tak, jak by si uživatel představoval. Nicméně netvrdím, že to dělá jen BRC. Já jsem se s tímto problémem potýkal dost dlouho. Řešil jsem to pak už tak, že jsem nastartoval a jel na benzín, dokud se auto nezahřálo, pak to bylo v pohodě... Pokud jsem jel ze začátku na LPG a pak přepl na ben. tak se problémy objevily taky, takže opravdu jet do zahřátí na ben. a pak teprve přepnout na LPG. Jinak mám podezření, že se někde sráží vlhkost, která se časem odpaří a proto to pak jede jak má. Prostě dle mého soudu na 99% zmršená montáž LPG.
Máš pravdu, to samé mi poradili i v servise na plyn. zatím s tím jezdím týden, ale přestalo to dělat. Chce to jen nechat zahřát motor.
Napsal: úte pro 18, 2007 15:16
od cubafire
Ještě v souvislosti se "simone" mě napadá. VŽDY používej originální kabely Daewoo. Jsou sice dražší, ale světe div se, jsou kvalitnější jak druhovýroba. Jde o to, že LPG má na výfukových svodech asi o 30 stupňů vyšší teplotu a zatím mi to vydržely vždy jen orig. kabely.