Stránka 1 z 1

Vyhrevanie zadneho skla

Napsal: úte lis 20, 2007 21:07
od ferino28
Mam taky problem, ze mam poskriabane, znicene skoro vsetky tie vyhr. dratky na skle. Dlho som rozmyslal a skusal vsetko mozne ako to opravit (menit to sklo sa mi nechcelo ani nahodou), Dokonca som skusal to aj letovat, no nic nepomahalo. Pocul som ze je nejaka pasta na opravu, ale cena okolo 6-700 kacek a to sa mi tiez nechcelo dat. Potom ma napadol elektrovodivy lak na DPS, Lenze ten dost tecie (tenka vrstva) a ja mam tie dratky prerusene o dlzke aj 4 cm, takze tiez nevhodne a tiez neviem ako by to znasalo teplo a tiez dost velky prud (v tej tenkej vrstve). Dnes mi prisiel konecne dvojzlozkovy tmel (aj v tej nanesenej vrstve by to malo normalne "kurit") priamo na tu opravu a cena celkom prijemna 330 Sk za dobierku. Zajtra bude test a dam vediet ako to dopadlo.

Napsal: úte lis 20, 2007 21:38
od Granko
no, male skrabance som v pohode zatrel tym elektrovodivym lakom, ale 4cm je dost (co si s tym robil? :) ). co sa tyka letovania, treba dat pozor hlavne v pripade, ze clovek usklbne ten konektor, ktorym sa to pripaja na okno, pocul som uz take stories, ze clovek si ten konektor priletoval a za kratky cas sa mu to sklo cele vysypalo (asi nejake pnutie z tepla).

Napsal: stř lis 21, 2007 07:14
od ferino28
S tym letovanim a som si bol vedomy, ze mozem na druhy den menit sklo :lol: Asi mu nerobi dobre lokalne prehrevanie :lol: No a tie 4 cm to uz bolo ked som to kupil. Asi tam predch. majitel nieco dlhsie viezol a oprete to mal o sklo a tym sa to doskriabalo.

Napsal: stř lis 21, 2007 22:41
od palikx
no opravit to jde tou vodivou barvou.4 cm je opravdu hodne a nevim jestli to pujde.
ja jsem si takhle prilepil ten privodni konektor.vydrzel presne do prvniho zapnuti vyhrivani a pak......BUM.......okno v pr.....
letovani se mi nikdy nepodarilo jelikoz to cim to letuji ve fabrice je kdovi co.

Napsal: stř lis 21, 2007 23:44
od ferino28
No, pol zadneho okna uz "kuri". Este musim opravit asi 4 premostenia a bude to OK :D

Napsal: čtv lis 22, 2007 09:29
od Habron
Opravoval jsem to na několika autech několikrát, životnost je pár měsíců ...

Napsal: čtv lis 22, 2007 11:20
od SK
problem je ten ze odpor opravneho laku je iny ako samotneho odporoveho ohrevneho pasika......a potom v mieste opravy vznikaju kruhove miesta s vyssou teplotou co potom moze sposobit prasknutie zadneho okna... :) a v konecnom dosledku to opravis tak ze vymenis cele sklo s novym ohrevom.

ak posukas po nete najdes samolepieci ohrev skla komplet novy.......to je asi lepsie riesenie ako sa jeb..at s opravou.

Napsal: čtv lis 22, 2007 23:26
od ferino28
PeterMI_SK píše:problem je ten ze odpor opravneho laku je iny ako samotneho odporoveho ohrevneho pasika......a potom v mieste opravy vznikaju kruhove miesta s vyssou teplotou co potom moze sposobit prasknutie zadneho okna... :) a v konecnom dosledku to opravis tak ze vymenis cele sklo s novym ohrevom.

ak posukas po nete najdes samolepieci ohrev skla komplet novy.......to je asi lepsie riesenie ako sa jeb..at s opravou.
O tom samolepiacom vyhrievani som este nepocul a ani na nete sa mi to nepodarilo najst.

Napsal: čtv lis 22, 2007 23:34
od ferino28
Tak ma napadlo, neviete akym sposobom su vyhrievane celne skla :?:

Napsal: čtv lis 22, 2007 23:39
od Granko
velmi podobnym - vo vnutri skla je taky drobny vlnity drotik - ked sa blizsie pozries zbadas ho. mam obavu, ze by mi to vadilo, lebo sa to da vidiet, aj ked normalne sedis a sustredis sa.

Napsal: pát lis 23, 2007 09:32
od Slavek
videt to neni, aspon pokud nejsi pred sklem 40 cm, je psano ze pokud je vyhrivani v celnim skle tajk nesmi byt videno z 40 cm vzdalenost, je na to nejakej pristroj ktery meri stinivost, ja to teda na svim aute nevidim jen v rohu ale tezko aby si koukal na silnici prez ten ruzek :lol: