Stránka 1 z 2
Tak co jí říkáte? Nová francouzská Tatrovka!!!
Napsal: ned lis 18, 2007 22:46
od Ivoš
Pro mě je to 50 na 50...pěknej dizajn, ale ten interiér se k ní vůbec nehodí!!!
http://automix.centrum.cz/novinky/clanek.phtml?id=10887
Napsal: ned lis 18, 2007 22:48
od -peha-
Napsal: ned lis 18, 2007 22:50
od Ivoš
No právě...je to hrůza!!! To si raději koupím na Euro Oldcars klasickou starou 603ku než tohle....
Napsal: ned lis 18, 2007 22:54
od -peha-
Napsal: ned lis 18, 2007 23:01
od Ivoš
Krásná
Napsal: pon lis 19, 2007 12:00
od Goose
Je to teda hnus...zvenku hezky ale interier to bych blinkal...
Napsal: pon lis 19, 2007 12:10
od Ivoš
A ta přední mřížka...to je horrible
Napsal: pon lis 19, 2007 12:16
od Goose
Napsal: pon lis 19, 2007 15:01
od alvin
Veru,žiadna replika sa nevyrovná klasike,aj keď to nieje nezaujímavé.Kto by si nepamätal,takto vyzerala prístrojovka klasickej T603 url
http://www.auta5p.eu/srazy/chomutov2003/cv_122.htm , a toto je jedna z 1. generácie 603 ešte s nedeleným sklom pred.dverí a 3 reflektormi, url
http://www.auta5p.eu/srazy/slavkov_2002/slavkov_231.htm .4 reflektory dostali 603-ky v r.1961 (myslím,že sériovka začala až v r.1962,v 1961 bola ale 4-oká 603 predstavená verejnosti) My sme klasické 603-ky volali "Guliváloš-tátoš",ale boli to pekné a dobré vozy,ale mne osobne sa najviac páčil z aerodynamických tatroviek Tatraplan označovný pôvodne ako TATRA 107,ale do sériovej výroby dostal označenie TATRA 600.url
http://www.auta5p.eu/muzea/koprivnice_2 ... a_063x.htm . Pred rokmi som zas v retro-teste čítal,že jedným z najlepších európskych predvojnových áut,čo sa týka jazdných výkonov ,parametrov a spoľahlivisti,neboli vonkoncom Mercedes ani BMW,ale TATRA 97,url
http://www.auta5p.eu/srazy/slavkov_2004/slavkov_149.htm , najmenšia z aerodynam. tatroviek,JEden z testov bol uverejnený v Světe motorů,koncom r.1983,a vetedy som žasol nad tom spotrebou,za ktorú by sa nemuseli hanbiť ani vtedajšie vozy s takým obsahom.Holt aerodynamická karoséria urobí svoje
.Inak na Morave je dochovaná jedna Tatra 97,mám aj fotku pri nej,začiatkom 90.rokov jazdila s prostějovskou ŠPZ PV-27-89.
Napsal: pon lis 19, 2007 15:16
od alvin
Napsal: pon lis 19, 2007 15:40
od Ivoš
Teda Alvine, tvoje znalosti jsou prostě neuvěřitelný. Dík za ně. Tatra forever
Napsal: pon lis 19, 2007 17:15
od SkylineGTR
Fíha, kdo to spackal? Asi nějaký moderní designer, co ho zrovna pustili ze školy,ne?
Napsal: pon lis 19, 2007 17:41
od Kessler
Teda to je děs...to jsou ti frantíci...až na pár světlých výjimek samá vobluda...
Tatra
Napsal: pon lis 19, 2007 18:27
od Serpico
...no vážení nezbývá mi než se poklonit umu Tatry ( Ledvinka, Porche...ano, ti se podílelií a míjeli v Tatře )...no nakonec Hitler tam ukrad Tatra V 570 a byl z toho nesmrtelnej " brouk "...ale Tatra 77 jeden z prvních proudnicových vozů na světě...ano byly nedostatky - přetáčivost ( ale s tou se potýkali i jedno z prvních Porche 356 a později 911 - dnes jsou dokonalé... ) to Kessler, když se převedla výroba Tatraplánů do Mladé Boleslavi v 50letech byl problém s kvalitou a ani dnes boleslavská výroba není ceněna mezi veteránisty, ( jinak na frantíky mi nesahej nesmrtelný Citroen DS 19 velmi nadčasový, Citroen 11 v té době s předním náhonem a jel měly ho ji rádi gangsteři, prostě jel, francouzi, italové špička v designu i tvou Š navrhoval bertone ( favorit - felicia )...souhlasím s GOOSEM na Tatru nesahat, měla jeden velkej kýbl smůly a to dobu...i když se snažila viz cabriolet pro Stalina ( od Sodomky - toho taky zničili - a pak Karosa )...to Ivoš, Peha beru... člověk má uznat hodnoty z minulý doby - prostě unikáty...jinak k uvedeným článkům - žraly benzín...měl jsem spolužáka ze školy v Tatře na Smíchově ( ekonom ) a ten jezdil do Kopřivnice s 613 a to tím způsobem, na Tatru dal zkušební SPZ napsal si protokol na zkoušku, a jel s optimálním kroutícím momentem tedy přes 3 500 otáček, jinak 160km / hod a Tatra si brala 10 - 11 litrů na 100 ( motor obsah 3,5 l )...a měl benzín na chatu...to na okraj...a osobně jsem poznal Tatry a to nákladní 111 - 138 ve vojenských stavbách a co vydržely přeložení o 100%, dokázaly dojet bez jednoho předního kola... ( to se na korbu dal šikovně panel )...a to nebudu líčit historky s ruska vývoz, tam jsem nebyl...a Dakar to každý ví...to prostě " amíci " vedení po sametové revoluci to nemohli pustit na americkej trh...to byli zase jenom " záškodníci " a ne vedení za plat 50tisíc US....prostě Tatra je pro mě symbol umu a schopnosti a bohužel smůly...
Mějte se fajn a přečtete si třeba knihu o Tatře - Gomola ( tuším, že stála asi 800 Kč...no Praga se prodávala za 1 500 Kč, ale mám ji podepsanou od autora )...prostě historie se píše a hodnotí a lze ji jenom pochopit...
Napsal: pon lis 19, 2007 18:32
od -peha-