Matiz nastaruje a hned chcípne.

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Drulak
Příspěvky: 5
Registrován: pon lis 12, 2007 20:24

Matiz nastaruje a hned chcípne.

Příspěvek od Drulak »

Matiz nastaruje a hned chcípne.
Může někdo poradit?
Reklama
 

Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Na podruhý už chytne a drží ??
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
V.Brousek
Příspěvky: 2707
Registrován: čtv zář 02, 2004 20:45
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od V.Brousek »

mohl by to dělat imobilizér v klíčku. Zkus vzít náhradní klíče a nastartovat. Dej vědět jestli rada pomohla.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Bez ima ani nechytne. Je vypnuté zapalování. Vidím to na IAC (ventil volnoběhu) např. Při nastartování s pootevřenou klapkou se udrží?
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Drulak
Příspěvky: 5
Registrován: pon lis 12, 2007 20:24

Příspěvek od Drulak »

Chípne asi po 5 sekundách, další pokus vynechává - kucká a chcípne, a tak se to střídá. Po přidání plynu se zadusí hned.
Naposledy upravil(a) Drulak dne stř lis 14, 2007 21:02, celkem upraveno 2 x.
Drulak
Příspěvky: 5
Registrován: pon lis 12, 2007 20:24

Příspěvek od Drulak »

V.Brousek píše:mohl by to dělat imobilizér v klíčku. Zkus vzít náhradní klíče a nastartovat. Dej vědět jestli rada pomohla.
Náradní klíč bylo to druhé co jsem zkusil, to první bylo, že jsem zkontroloval kabely.
Drulak
Příspěvky: 5
Registrován: pon lis 12, 2007 20:24

Příspěvek od Drulak »

Ondras píše:Bez ima ani nechytne. Je vypnuté zapalování. Vidím to na IAC (ventil volnoběhu) např. Při nastartování s pootevřenou klapkou se udrží?
Při nastartování s pootevřenou klapkou se neudrží.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

no tak pozret svicky..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Drulak
Příspěvky: 5
Registrován: pon lis 12, 2007 20:24

Příspěvek od Drulak »

JRD McLAREN píše:no tak pozret svicky..
Svíčky OK.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

map senzor nebo cidlo teploty.To ale bez diagnostiky asi dohromady nedas.
No a samo to muze byt pridreny krokovy motorek.
a jeste dalsi vec vlhkost v rozdelovaci nebo nejaky bordel,pripadne modul.
hodne stesti
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

OK ..?? ..jako normalna farba ..alebo cierne..??

..tece tam benzin ..??
..podtlakovy ventil na palivovej liste je OK..??
..ci nezostal stale otvoreny..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

palikx píše:map senzor nebo cidlo teploty.To ale bez diagnostiky asi dohromady nedas.
No a samo to muze byt pridreny krokovy motorek.
a jeste dalsi vec vlhkost v rozdelovaci nebo nejaky bordel,pripadne modul.
hodne stesti
..Pavle ale taq pokazene cidlo teploty, aby si ECU myslela ze je motor stale teply , som este nevidel..
..a ked sa startuje z odpojenym MAP senzorom, tak motor mi bezii..sice cca 2100-2500 ot./min...
..ale bezii..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“