Stránka 1 z 1

Daewoo nexia 1.5 8V Turbo

Napsal: ned lis 11, 2007 14:02
od Brabi
Máte někdo zkušenosti s instalací turba do 1.5 8V ? máme rozjetý projekt, který je zatím pouze ve zkušební verzi... Turbo jsem volil to nejjednodušší - Je to z Fiata Tipo 19 TD ... Je všeobecně známo, že Turbo z diesela potřebuje vyšší tlak na roztočení.... Vyrobil jsem si své výfuk. potrubí a výstupní otvor jsem volil 65 mm :o) Dík tomuto průměru není rychlost výf. plynů tak veliká, za to tlak je dostatečný a turbo se roztáčí již při 2 200 ot/min... Jo mimochodem tto turbo jsem volil z důvodu absence el. zař... Nechtěl jsem žádné turbo, které má řídící jednotku... toto je krásně jednoduché... a teďjízdní dojmy... - Auto má na motorové brzdě o 11 kW víc, má lepší acceleraci a suprový zvuk... jen je tu menší problém... Ono by to jelo i lépe a bez cukání, kdybych našel někoho, kdo by mi dokázal přečipovat řídící jednotku, tak aby dávala víc benzínu ve vyšších otáčkách... děkuji za radu ... (nemám s řídícími jednotkami moc skušeností - jsem zastydlej karburátorovec :o) )

Napsal: ned lis 11, 2007 14:39
od Ivan
Děkujeme za informace, myslím, že v ČR jsi první, kdo dal do 8V Nexie turbo. Nicméně ten nárůst výkonu se mi zdá hodně nízký... přece jen 11 kW??

Napsal: ned lis 11, 2007 16:16
od S.v.o.b.i.k
jelikož je to u 8V tak bych řek že to je dobrý u 16v by to bylo víc...

Napsal: ned lis 11, 2007 17:38
od Ivan
S.v.o.b.i.k píše:jelikož je to u 8V tak bych řek že to je dobrý u 16v by to bylo víc...
No, nevím...

Napsal: úte lis 13, 2007 00:24
od Brabi
Ivan píše:Děkujeme za informace, myslím, že v ČR jsi první, kdo dal do 8V Nexie turbo. Nicméně ten nárůst výkonu se mi zdá hodně nízký... přece jen 11 kW??
musíš počítat s tím, že to je pouhá 1.5 a taky to turbo je spíše taková imitace pořádného Turba... Potřebuji jen udělat tu řídící jednotku a mám vyhráno... Pak už s tím můžu dělat víc úprav.... Teďka sem si sehnal Turbo z daihatsu cuore, to ale nebudu dávat do Nexie, ale do... Škody Rapid... To je jiné kafé ;-)

Napsal: úte lis 13, 2007 21:00
od ferino28
Neuvazoval si o benzinovom turbe z Una? Tym by si asi nemusel riesit ten vyfuk a narast vykonu by bol urcite vacsi?

Napsal: úte lis 13, 2007 23:29
od Brabi
ferino28 píše:Neuvazoval si o benzinovom turbe z Una? Tym by si asi nemusel riesit ten vyfuk a narast vykonu by bol urcite vacsi?
nezlob se, ale turbo z una je pro me ten nejvetsi shit... Jednak ma ridici jednotku, druhak je slozita instalace a hlavne jsou nespolehlivy... navic jeste nejsou skoro k sehnani a kdyz, tak za draho...

Napsal: stř lis 14, 2007 00:27
od Ivoš
Brabi píše:
Ivan píše:Děkujeme za informace, myslím, že v ČR jsi první, kdo dal do 8V Nexie turbo. Nicméně ten nárůst výkonu se mi zdá hodně nízký... přece jen 11 kW??
musíš počítat s tím, že to je pouhá 1.5 a taky to turbo je spíše taková imitace pořádného Turba... Potřebuji jen udělat tu řídící jednotku a mám vyhráno... Pak už s tím můžu dělat víc úprav.... Teďka sem si sehnal Turbo z daihatsu cuore, to ale nebudu dávat do Nexie, ale do... Škody Rapid... To je jiné kafé ;-)
Turbo z Cuore??? Tam se nemontovali (nemontují) jen motory 1,0 a 1,2 bez turba?

Napsal: stř lis 14, 2007 07:42
od lubinob
Ivoš píše:Turbo z Cuore??? Tam se nemontovali (nemontují) jen motory 1,0 a 1,2 bez turba?
Ja mam Daihatsu Charade 1,0 GTti, to je jednoliter trojvalec s turbom a intercolerom a je dost mozne, ze sa tento motor objavil i v Cuore.... a ak ano tak to muselo mat ine odpichy, na moje Charade sa nechyta ani Octavia RS... :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř lis 14, 2007 08:43
od Ivoš
No na stránkách Daihatsu je Cuore dohromady s Charade, tj. Cuore/Charade....takže to musí být ale hukot!!! ;)

Napsal: stř lis 14, 2007 22:29
od Brabi
lubinob píše:
Ivoš píše:Turbo z Cuore??? Tam se nemontovali (nemontují) jen motory 1,0 a 1,2 bez turba?
Ja mam Daihatsu Charade 1,0 GTti, to je jednoliter trojvalec s turbom a intercolerom a je dost mozne, ze sa tento motor objavil i v Cuore.... a ak ano tak to muselo mat ine odpichy, na moje Charade sa nechyta ani Octavia RS... :lol: :lol: :lol:
Daihatsu cuore turbo je neskutecnej letec, jezdil sem s tim na autodromu a malo kery auto je tak nezvladatelne co se tyka motoru... ale asi ho prodam, mam kupce, kterej to vezme za 10 000... Jeste uvidim....

Napsal: čtv lis 15, 2007 12:44
od lubinob
Brabi píše:Daihatsu cuore turbo je neskutecnej letec, jezdil sem s tim na autodromu a malo kery auto je tak nezvladatelne co se tyka motoru... ale asi ho prodam, mam kupce, kterej to vezme za 10 000... Jeste uvidim....
No keby bolo so slovenskymi papiermi tak ho za tu cenu bez vahania hned beriem...

Napsal: čtv lis 15, 2007 19:18
od JRD McLAREN
mm...
no uz ked si tam dal to turbo..taq mash na to usposobene aj piesty..??
ze troska vecsia musi ostat ta splovacia komora, ked je piest v HU..

a taqtiez aj system SIMOS ktory ma nexia, sa asi bude dost zle prisposobovat na turbo,..
hlavne kvoli MAP senzoru..
..(kedze Turbom v sacom potruby vytvarash pretlak, namiesto podtlaku - ktory potrebuje MAP)..