Stránka 1 z 4
Porucha
Napsal: pát lis 09, 2007 10:24
od KE
caute vsetci
mam teraz je den velky problem, ktory nevedia odstranit ani v servise.....prejavuje sa to tak ze motor po nastartovani zdochne a potom uz nejde zas nastartovat alebo ked zdochol pocas jazdy tak svietila len kontrolka motora, otackomer sa vypol a musel som ist na rychlosti so zdochnutym motorom kym nenaskocil.
Auto je uz viac ako tyzden v servise a len hladaju chybu a menia suciastky za nove a nic nepomaha.
- vymenili uz: palivove cerpadlo (lebo zevraj najcastejsie odchadza na daewach), cievku zapalovania, cely rozdelovac, sviecky a odpojili mi aj poplasne
cena s robotou je zatial 10 tisic.
a zavada este stale neodstranena
nemate nahodou niekto s podobnym problemom skusenosti?
Napsal: pát lis 09, 2007 10:26
od KE
zabudol som dodat ze motor je 1.5 8V TBi (jedno bodove vstriekovanie)
Napsal: pát lis 09, 2007 13:11
od Richard
Já měl kdysi Pontiaka Le Mans, což byl vlastně Recer pro Ameriku. Kamarád, co jsem mu ho prodal asi po 2 letech řešil něco podobného a musel vyměnit celou řídící jednotku
Napsal: pát lis 09, 2007 13:37
od Kessler
Jestli tam máš imobilizér, tak ten by mohl provádět podobné skopičiny...
Napsal: pát lis 09, 2007 15:11
od palikx
pokud vymenili vse co pises(rozdelovac vcetne modulu a civky)tak jedine nejaky spojky kabelaze a nebo kostra nebo jednotka motoru,pripadne zapomenuty tajny vypinac
Napsal: sob lis 10, 2007 09:32
od KE
s tou RJ nestraste lebo kamarat mal podobne problemy s kadettom a stym istym motorom a naozaj mu odisla RJ. Imobilizer nemam. V rozdelovaci boli menene vsetky cievky a moduly a neviem co este vsetko za nove a robi to dalej.Najviac ma serie to palivove cerpadlo lebo len to stalo 4700 sk
. Ked cena opravy presiahne 15 tisic tak sa to ani neplatilo davat opravovat
Napsal: sob lis 10, 2007 12:38
od dedo.miki
Ked vyberieš riadiacu jednotku tak daj skontrolovať niekomu čo robí rádia, alebo televízory , budeš tam mať studený spoj a to sa musí hladať zväčovacím sklom.Ak nájde zlý spoj tak preletovať mikropájkou.
Napsal: sob lis 10, 2007 12:49
od mrk
taketo opravy mam najradsej, vymenia ti tam co im napadne a ty to zaplatis a pritom to poruchu neodstrani.
Napsal: sob lis 10, 2007 12:54
od dedo.miki
Ja som nepísal ,že treba niečo meniť! A bolo to myslené tak ,že ked má známeho čo robí podobné veci.Ak potrebuješ profíka čo také robí zavolaj ma do práce a tam mám číslo .Robí tu v Humennom.
Napsal: sob lis 10, 2007 13:05
od KE
mrk píše:taketo opravy mam najradsej, vymenia ti tam co im napadne a ty to zaplatis a pritom to poruchu neodstrani.
keby len to, babrali sa mi v poplasnom a zistili ze mam opalene kontakty a to som vedel uz davno lebo poplasne zapajali dajaky odbornici a vyskratovali ho pricom zacolo im horiet ale to bolo este pre 8 rokmi - keby sa opytali tak nemuseli volat elektrikara aby opravil poplasne resp v mojom pripade ho zapojil tak ze poplasne mozem zapnut ale hukat uz nebude a nikdy sa nespusti zevraj sa to vola - zapojenie na kratko
k tej oprave poviem ti tak ze som rad ze mi auto zobrali do toho servisu lebo som volal aj do ineho (vola sa Castrol je pod furcou, kosicania mozno budu vediet) a tam mi povedali ze taku starinu nezoberu opravit lebo je to stare auto s noname striekovanim a dajakou starou RJ ktoru nikto nepozna.
Takze som rad ze to niekto zobral opravit a samozrejme daewoo servis najst ......
Napsal: sob lis 10, 2007 14:44
od conpet
Velká chyba byla hned na začátku, Daewooforum tady máme od toho aby jsi byl schopen si alespoň vyblikat paměť závad.
Možná ta závada bude prkotina za pár stovek, ale tobě už vyměnili půl motoru zaplatils 10 tisíc a pořád ti to nejede.
Napsal: pon lis 12, 2007 20:43
od Slavek
tak vyvedu par lidi z omylu daewoo racer z jednobodovym vstrikem nema ridici jednotku takze ani zadne chyby se nedaj vyblikat, proc nectete prispevky od palikxe
ma to jen elektromodul motoru. Nejsem si jist ale vede do nej takova tenka hadicka, podivej jestli prez ni ti do modulu neprosakuje olej. A jeste rychle seber auto protze zustanes bez penez, kazdy slusny servis kdyz nevi pricinu nebude menit v aute vsechno naporad, nebo si snad dal souhlas???
Napsal: úte lis 13, 2007 06:50
od conpet
Jestli má lambdu , tak bude mít RJ . Já měl Opla 1,6i jednobod , ten Racer by měl být úplně stejnej.
to Slavek
Napsal: úte lis 13, 2007 23:09
od fouss
Musím naopak Tebe vyvést z omylu : Racer s jednobodovým vstřikem ma řídící jednotku. Je umístěna na stejném místě jako u Nexie, to je napravo ve směru jízdy u nohou spolujezdce, pod plastovým krytem.
Racer mi stojí před domem a řídící jednotka v něm je.
Řídící jednotku neměly karburátorové Racery z konce 80 tých let.
Daewoo Racer 1.5 8V sedan R.V. 1993
Re: to Slavek
Napsal: úte lis 13, 2007 23:18
od KE
fouss píše:Musím naopak Tebe vyvést z omylu : Racer s jednobodovým vstřikem ma řídící jednotku. Je umístěna na stejném místě jako u Nexie, to je napravo ve směru jízdy u nohou spolujezdce, pod plastovým krytem.
Racer mi stojí před domem a řídící jednotka v něm je.
Řídící jednotku neměly karburátorové Racery z konce 80 tých let.
Daewoo Racer 1.5 8V sedan R.V. 1993
presne tak moj racer ma RJ a aj lambdu, konektor je pri pravej nohe spolujazdca.Bola robena aj diagnostika a nic neukazala, lebo v servise maturuju pri tom ale nech sa ucia lebo boli si velmi isty tym ze je vadne palivove cerpadlo kedze je to daewoo.
Zajtra alebo pozajtra idem po auto ale este ich musim skrstit za ten alarm lebo tym ma fakt nahnevali tak sa to moze predlzit este o jeden den.
Zajtra povie cenu tak som zvedavy ale urcite to bude nad 10 tisic