Stránka 1 z 2

Servisní náklady Škoda Octavia

Napsal: úte lis 06, 2007 13:55
od Habron
Teď se mi vrátila služení Škoda Octavia Combi 1.9TDi 66kW (najeto 160tkm) ze servisní prohlídky - výměna oleje, zadního stěrače (nechápu proč, ale i s motorem a tryskou ostřikovače) + kontola brzdové kapaliny a dalších náplní. No suma sumárum 12tisíc s daní.
V březnu to byla výměna brzd (destičky, pakny, kotouče), zhruba 15tisíc. v březnu nás čekají ještě rozvody, baj voko zase nějakých 12 tisíc.

Je to normální, nebo se mi zdá, že ta oktávka je jen strašnej žrout peněz.

PS: všechny opravy samozřejmě ve značkovým servise, kam oktávka jezdí od mala.

Napsal: úte lis 06, 2007 14:34
od Mikeš
Octa takovej zrout penez asi nebude,problem bude spis v tom "znackovym" servisu a "originalnich" dilech.Ale u sluzebniho vozu takovy palky za servis asi moc neresit :?

Napsal: úte lis 06, 2007 19:59
od Krtek
Jo problém je ten "servis" a to že vědí, že jde o služebák.

Napsal: úte lis 06, 2007 20:09
od V.Brousek
Stejná zkušenost ze servisem Škoda ( Horejsek) v České Lípě. Předražené náhr.díly. Třeba žárovka H7 přes 250 Kč. Hrůůůůůza

Napsal: úte lis 06, 2007 22:11
od palikx
no asi to bude o tom.ale rozvody stojej origo kolem 6 a neorigo od skf asi 4.
kamaradovi menim vyzdy vsecky filtry od UFI a cena cca 1400.origo budou tak jednou tak drahe.olej se da koupit bezne kolem 150 kc ale taky za 400.co stoji zadni sterac komplet netusim.cena prace ale zas tak rozdilna nebude mozna tak o 100 kc na hodinu.ale v takovemto pripade je dobre se podivat na fakturu a dobre si prohlednout co se vse na aute udelalo.nekdy by se clovek divil co vse se tam da napsat.

Napsal: stř lis 07, 2007 10:06
od Habron
Materiál byl:
Olej Aral 5W-40, 1l 380,- bez DPH
Zadní stěrač kompletní, 3675,- bez DPH
plus další drobnosti jako olejový filtr (230,- bez DPH, brzdovka 238,- bez DPH, ...). Prostě jen za materiál celkem téměř 8tisíc s daní. Abytek byla práce. Ve faktuře všechno rozepsáno, ne na hodiny, ale na úkony.
Třeba: vizuální kontrola brzdového obložení - 138,- bez DPH

Ten zadní stěrač měnili, protože byla poškozená tryska zadního ostřikovače, takže kapalina z ní spíš kapala, než stříkala. Prý se to dá vyměnit jedině jako komplet.

Napsal: stř lis 07, 2007 10:26
od Ivoš
Vizuální kontrola za 2 stovky? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: To je hustý :lol: :lol: :lol: :lol:
:roll: :roll:
Mno můj názor na Škodovku je všeobecně znám,netřeba komentáře. ;) :roll:

Napsal: stř lis 07, 2007 11:14
od Kessler
Aspoň že jenom po Brně je 11 autorizovaných servisů...existuje pravděpodobnost, že mezi nimi bude jeden, který nebude na služebních autech kouzlit nadbytečné úkony...

Napsal: stř lis 07, 2007 11:35
od Habron
Kessler píše:Aspoň že jenom po Brně je 11 autorizovaných servisů...existuje pravděpodobnost, že mezi nimi bude jeden, který nebude na služebních autech kouzlit nadbytečné úkony...
Autonova na Masné ;)

Napsal: stř lis 07, 2007 12:12
od Mikeš
Pamatuju jak nam na sluzebnim Combu prasklo spojkove lanko.Znackovy servis Opel-cena 1700,- .Lanko za 650,-.Na tohle nezapomenu: serizeni-250,- zkusebni jizda dalsich 250,- :roll: Zbytek prace mechanicka

Napsal: stř lis 07, 2007 12:24
od Habron
Mikeš píše:Pamatuju jak nam na sluzebnim Combu prasklo spojkove lanko.Znackovy servis Opel-cena 1700,- .Lanko za 650,-.Na tohle nezapomenu: serizeni-250,- zkusebni jizda dalsich 250,- :roll: Zbytek prace mechanicka
Jo, tu zkušební jízdu nám tam taky naúčtovali, ale už nevím kolik, fakturu jsem už předal účetní.

Napsal: čtv lis 08, 2007 07:00
od Slavek
ti spali tvoje pohonny hmoty a jeste ti za to nauctuji, to je bomba :lol: :lol: :lol: skesebni jizda aspon u nas je tak dva az pet km.
taky delaj zkusebku potom co vymeni ten stirac?? :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv lis 08, 2007 08:18
od Mikeš
Dva tri kilometry bych pochopil.Ale tam jich tenkrat pribylo skoro tricet :lol: :lol:

Napsal: čtv lis 08, 2007 13:58
od Richard
Taky zvažuju přejít na naftu, ale podobné informace mi od toho trochu odrazují. Ušetřím samo na naftě, ale zase dám víc v servisu při prohlídkách a nedej bože, aby se např. podělal vstřikovač, čerpadlo nebo turbo. Tak to je úspora alespoň na 100000 km v háji. Ono to dle mě přijde tak nějak na stejno nafta jako benzin. Benzín má jednodušší tišší motor co se líp točí. Nafta je složitější, servisně dražší, hlučnější a rozsah využitelných otáček je menší ale má vyšší krouťák. V případě bezínu se jednoznačně vyplatí přechosd na LPG, pokud se člověk smíří s jistými omezeními (podzemní garáže atd. Mám pocit, že si zas koupím benzína a dám do toho LPG :lol:

Napsal: čtv lis 08, 2007 14:41
od Ivoš
Řekl bych, že hlavně záleží, jestli se vůbec vyplatí přecházet na naftu. Resp. vyplatí, ale jen za předpokladu, že s tím autem člověk jezdí delší trasy pořád....když vezmu náš model: jezdí se po městě (hlavně), pak 40 km na chalupu a zpět jednou týdně a občas výlety o víkendu. Suma sumárum abych nežral tak 200 - 300 km týdně....investice do nafty se v tomto modelu nevyplatí.