Stránka 1 z 1

Moje první auto

Napsal: pát lis 02, 2007 17:44
od Richard
K tomuhle tématu mě inspiroval příspěvek v otázce Opel Astra nebo Lacetti.
Tam je vyfocen Moskvič 407. Já sice jako první auto přesně tohle auto neměl, začínal jsem v 18 s Moskvičem 403. Tvar je stejný, akorát už měl podvozek a agregáty z Moskviče 408 a karoserii z 407. Mohl se chlubit takovými vymoženostmi jako čtyřstupňová převodovka, dvojnáběžné přední brzdy (se 2 prasátky samo jednookruhové). Bezkonkurenční byly stěrače, chod jako u Meďáka a pohon od vačkové hřídele. Na přístrojovce byl takový čudlík kterým se vlastně zařadil pohon stěračů :lol: :lol: Když je člověk 50 na 4-ku muselo pršet málo, když pršelo moc jel na 3-ku 80 a to už se auto pomalu vznášelo :lol: :lol: :lol:
Jinak nejlepší byly sedadla, vpředu nedělená lavice i s opěradlem, s lůžkovou úpravou :!: :!: vzniklo ničím nerušené letiště...... (šaltpáka u volantu, ručka pod volantem) jo jo to byly časy :D :D :D :D
Tak něco podobnýho jsem měl http://www.auta5p.eu/srazy/chomutov2004/cv_039.htm
Zkusím někde doma vyštrachat origo fotky...... a dodám :D
Nechtělo se mi hrabošit , tak jsem na netu našel přesně ten typ, co jsem měl, je to tady:
Obrázek
Obrázek[/url]

Napsal: pát lis 02, 2007 18:04
od Kessler
Sice nejsem moc pamětník, ale i tak si dovolím se taky pochlubit... :lol:

...moje první auto bylo Daewoo Racer...byl v základní výbavě, jen měl příplatkovou pětistupňovou převodovku, střešní okno a imobilizér Galileo...z technických vychytávek stojí za zmínku táhlo sytiče, které se dalo použít jako tempomat... :lol:

Napsal: pát lis 02, 2007 19:58
od faczko76

Napsal: pát lis 02, 2007 21:56
od pekrtek
Moje první auto:http://www.autohit.cz/clanek/502/moskvic_412.html

Dal jsem do něj karburátor JIKOV 32 EDSR, přetryskovaný, jiné vzdušníky a sytič a byla to paráda. Spotřeba kolem 8 litrů a do dnešní doby vzpomínám jak z Poděbrad do Prahy jsem se honil s Chryslerem 180. Ještě stěstí, že je tam rovina bez zatáček. (Dálnice byla zatím jen ve snu).

Napsal: pát lis 02, 2007 22:31
od palikx
tak lidicky taky si pridam
ja mel uzasny stroj rok vyroby 1968 byl skvelej a nakonec jsem ho vymenil za skodu 120 ktera se po nekolika dnech uplne rozpadla.
Do dnes je mi to strasne lito jediny rozdil proti obrazku je ze ja mel bily a jiny znak v predu('i kdyz nakonec jsem tento taky sehnal)
Obrázek

Napsal: pát lis 02, 2007 22:40
od Muco
Fiat 125p-1500cm,-prrrresne takého :(len trochu tmavšia modrá)-moc pohodlné vozenie .Mal som tam karburátor zo Š-130 a tak to žralo "len tých 7-7,5l/100km mimo mesto

http://www.fiat125p.ic.cz/PolskyFiat/Fo ... olak17.jpg

No a toho moskviča čo má pekrtek sme mali doma(kupili ho naši v r. 1988 od CSEMADOKU- bývalá organizácia maďarského folkloru na slovensku-proste ho vyradili,ale bol v perf.stave)

Napsal: sob lis 03, 2007 16:38
od alvin
Moje prvé vlastné bola Škoda 100,ale tobola len krátka epizódka,s nostalgiou spomínam na wartburg 353 r.v.1976,patril ešte mojim rodičom,ale verne slúžil mne a celej rodine plných 24 rokov,bolo to aj prvé auto,a
na ktorom som jazdil,dodnes naň nedám dopustiť a vôbec na wartburgy ako také.
Obrázek
P.S. na tej fotke aj ten Pionier,medze tou Š100 a wartburgom,ktoré som tu spomínal, bol môj,kým "nedostal nohy" na jeseň 1995.Pôvodne mal nitriansku ŠPZ (NI-53-57),potom,keď som sa presťahoval do Senice,mal som tamojšiu značku,a bol som zvedavý,keď som sa po 6,5 roku sťahoval späť do NR,či mi pridelia to isté číslo,alebo nové,nakoľko k Pionierom sa tabuľky nevydávali,ale ručne maľovali,nuž ale nedočkal som sa,pár dní,pred mojou zmenou pobytu ho ukradli... :( :( :( :(

Napsal: pon lis 05, 2007 08:11
od Slavek
Moje prvni auto Ford Escort MK III rok vyroby 1980 1.3 L
Jezdil sem s nim chvilku, pak sem si poridil novejsi MK IV


http://www.obrazky.cz/detail?id=eJx9y8F ... Q%3D%3D%0A

Re: Moje první auto

Napsal: pon lis 05, 2007 14:29
od SkylineGTR
Richard píše:K tomuhle tématu mě inspiroval příspěvek v otázce Opel Astra nebo Lacetti.
Tam je vyfocen Moskvič 407. Já sice jako první auto přesně tohle auto neměl, začínal jsem v 18 s Moskvičem 403. Tvar je stejný, akorát už měl podvozek a agregáty z Moskviče 408 a karoserii z 407. Mohl se chlubit takovými vymoženostmi jako čtyřstupňová převodovka, dvojnáběžné přední brzdy (se 2 prasátky samo jednookruhové). Bezkonkurenční byly stěrače, chod jako u Meďáka a pohon od vačkové hřídele. Na přístrojovce byl takový čudlík kterým se vlastně zařadil pohon stěračů :lol: :lol: Když je člověk 50 na 4-ku muselo pršet málo, když pršelo moc jel na 3-ku 80 a to už se auto pomalu vznášelo :lol: :lol: :lol:
Jinak nejlepší byly sedadla, vpředu nedělená lavice i s opěradlem, s lůžkovou úpravou :!: :!: vzniklo ničím nerušené letiště...... (šaltpáka u volantu, ručka pod volantem) jo jo to byly časy :D :D :D :D
Tak něco podobnýho jsem měl http://www.auta5p.eu/srazy/chomutov2004/cv_039.htm
Zkusím někde doma vyštrachat origo fotky...... a dodám :D
Nechtělo se mi hrabošit , tak jsem na netu našel přesně ten typ, co jsem měl, je to tady:
Obrázek
Obrázek[/url]
Škoda, že to auto už nemáš. Byl bys teď king!! 8)