Stránka 1 z 1

Zítřejší STK

Napsal: úte říj 30, 2007 19:32
od Krtek
Tak sem se konečně rozhoupal a zavolal tam. Zejtra razíme se Soptíkem na STK. Razítka v reviznim listu na LPG mam, na servisky sme jezdil pravidelně tak předpokádam úspěch. Může mně něco překvapit u auta po 4 letech ? Nemůže blbcovi vadit třeba znak Chevroletu místo paskvliu Daewoo ? Světla seřizujou oni ? Mně připadá že mi potkávačky svítěj max. 2-3m před kapotu. Co ručka ? Ta zabírá kolem 8-10 zubu.
Každopádně pro případný výmluvy a pokusy si beru s sebou diktafon. Nezbláznim se když mně vyrazej abych něco nechal opravit ale nerad bych se dozvěděl že za nějakou cenu by to prošlo.

Napsal: úte říj 30, 2007 19:44
od faczko76
Já ti dám paskvil daewoo!!! To jsi daewák? :D

Napsal: úte říj 30, 2007 20:04
od Krtek
Jý myslel ten znak. Ten nenamalovatelnej nesmysl. V tomhle směru budu cokoliv jinýho než Daewáák :)

Napsal: úte říj 30, 2007 20:09
od Rastos
Neboj, iste prejdes. Znak ich nezaujima, svetla ak neoslnuju je im to jedno, rucna je tiez jedno kde zabera, hlavne aby zabrzdila dostatocne a rovnomerne.
Ja som sa vzdy obaval o brzdy a katalyzator, ale zatial (na Daewaach)vzdy v pohode.

Napsal: úte říj 30, 2007 20:10
od Kessler
Světla většinou seřizujou...akorát u Racera mi technik řekl, že je to ňáký zarezlý a že na to radši nebude hrabat, aby něco neurval... :D

Re: Zítřejší STK

Napsal: úte říj 30, 2007 20:43
od Ivo R.
Krtek píše:Tak sem se konečně rozhoupal a zavolal tam. Zejtra razíme se Soptíkem na STK. Razítka v reviznim listu na LPG mam, na servisky sme jezdil pravidelně tak předpokádam úspěch. Může mně něco překvapit u auta po 4 letech ? Nemůže blbcovi vadit třeba znak Chevroletu místo paskvliu Daewoo ? Světla seřizujou oni ? Mně připadá že mi potkávačky svítěj max. 2-3m před kapotu. Co ručka ? Ta zabírá kolem 8-10 zubu.
Každopádně pro případný výmluvy a pokusy si beru s sebou diktafon. Nezbláznim se když mně vyrazej abych něco nechal opravit ale nerad bych se dozvěděl že za nějakou cenu by to prošlo.
Znak DAEWOO i tento název je S U P E R :twisted: :twisted: :twisted:
Jinak STK s NUBIROU (a to mám dvě) pravidelně bez problémů již od roku 2004, kdy jsem byl na první (po čtyřech letech od koupě nové). Jenom teď , v srpnu, jsem udělal vyjímku. Zajel jsem do HK k bývalému prodejci DAEWOO (dnes HYUNDAI). Dostal jsem kávu a než jsem ji do sebe hodil , tak byl technik zpátky po kontrole (vše OK). :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř říj 31, 2007 17:52
od Krtek
Tak to máme za sebou. Emise pohoda asi 20-30x nižší než je limit.

STK taky až na ty světla. Seřídit to líp nejde, to by dálkový svítily do nebes. Takže dál něž potkávačky mi svítěj mlhovky. :twisted: To budu řešit při servisce v lednu.
Ináč na výbavu a závady padly jenom dotazy: máte rezervu, žárovky, povinnou výbavu ? Jo, OK vyzvedněte si v kanclu papíry.
Celkem mně překvapilo že při testu ručky na těch válcích to zahodilo celý auto asi půl metru dozadu se zablokovanejma kolama ;)
Emise stojej 700, o 300 víc než bez LPG a technická o 110 kč víc takže 800.
Mimochodem sem se dozvěděl že revize na LPG jsou mi k ničemu, STK jí prej zahrnuje a nikde v zákoně neni psáno že je podmínkou mít revizi na plyn abych prošel STK. ;)

Napsal: stř říj 31, 2007 20:46
od Petr S.
Krtek píše:Tak to máme za sebou. Emise pohoda asi 20-30x nižší než je limit.

STK taky až na ty světla. Seřídit to líp nejde, to by dálkový svítily do nebes. Takže dál něž potkávačky mi svítěj mlhovky. :twisted: To budu řešit při servisce v lednu.
Ináč na výbavu a závady padly jenom dotazy: máte rezervu, žárovky, povinnou výbavu ? Jo, OK vyzvedněte si v kanclu papíry.
Celkem mně překvapilo že při testu ručky na těch válcích to zahodilo celý auto asi půl metru dozadu se zablokovanejma kolama ;)
Emise stojej 700, o 300 víc než bez LPG a technická o 110 kč víc takže 800.
Mimochodem sem se dozvěděl že revize na LPG jsou mi k ničemu, STK jí prej zahrnuje a nikde v zákoně neni psáno že je podmínkou mít revizi na plyn abych prošel STK. ;)
Jenže když nebudešmít ME,tak tě na STK vyhodí. No a na ME tu revizi potřebuješ.

Napsal: stř říj 31, 2007 20:56
od Krtek
Co myslíš tim ME ? Jestli měření emisí tak ne. Tam nechtěli vidět ani ten montážní list. Změřil 4x emise (LPG/benál, volnoběh/2500ot) a hotovo. Pak se ptam jak to je s tim že maj dražší pro plyňáky i STK tak řiká že jo. A já proč když to stejně neuměj a musim mít revizi tak řikal že prej nemusim, že STK tu revizi vlastně zahrnuje. Ale každej STKáč jí chce aby byl krytej že máš plyn v poho protože tomu stejně sami nerozumněj. Prostě Kocourkov na ntou :evil:

Napsal: stř říj 31, 2007 22:11
od -peha-
A hele já myslel že Kocúrkovo je jenom u nás :twisted: Jinak aj tu tvrdia na Emiskách že technickú na LPG netreba ale na STK ju treba tak čo ;) jinak cena ma tiež dojala lebo s LPG-880 sk a bez 450 sk tak to je bomba já šetrým ovzdušie všade vo svete sa to cení a propaguje a tady je to len na starosti hold KOCÚRKOVO :P A Krtečku gratuluji k úspechu :D :D :D

Napsal: stř říj 31, 2007 22:43
od Krtek
No co no.. emise stojí víc protože je dělá 2x. To jest 2x 30 vteřin měření. A pak 15 minut vypisování tý blbý kartičky

Napsal: čtv lis 01, 2007 22:35
od whisky22
Ja to vidim tak, ze montazny list chcu aby bola istota, ze to LPG je namontovane autorizovanou firmou a ze STK robili na schvalenom type. Revizia zas hovori o tom ze Ti plyn nefuci okolo, a je jedno ake mas CO. Emisia zas zmera CO a je im jedno ci mas reviziu na LPG alebo nie.