Stránka 1 z 2

motor 1,5 8V

Napsal: ned říj 28, 2007 19:52
od nexia
ZDRAVÍM VŠECHNY NEXIÁKY.PROSÍM O RADU.U MÉ NEXIE MI OBČAS ZLOBÍ MOTOR.PŘESTANE PŘI VYŠÍCH OTÁČKÁCH (3000 A VÍCE) TÁHNOUT A DUSÍ SE A MÁ VYŠÍ SPOTŘEBU.DIAGNOSTIKA NIC NEZJISTILA.VYMĚNIL JSEM PALEC I VÝČKO ROZDĚLOVAČE.UŽ SI NEVÍM RADY. :cry:

Napsal: ned říj 28, 2007 19:57
od Kessler
To by mohl být ucpaný benzínový filtr...je vhodné jej měnit každých 60.000 km...

nexia

Napsal: ned říj 28, 2007 20:28
od Serpico
...to nexia - nevím odkud jsi ale v Praze máme " auto - doktora " palikxe ", jinak palivový filtr - 2 roky nebo 40tisíc km - jen tak mimochodem podívej se na vzduchový filtr! ....no a uvidíš, příčin může být více...

Mějte se fajn

Napsal: ned říj 28, 2007 20:28
od nexia
Kessler píše:To by mohl být ucpaný benzínový filtr...je vhodné jej měnit každých 60.000 km...

TEN JE JIŽ VYMĚNĚNÝ, STEJNĚ JAKO VZDUCHOVÝ FILTR

Napsal: ned říj 28, 2007 20:36
od JRD McLAREN
..no uz to tu bolo 1000x pisane..

ale preco nezopakovat..

Tak este ten rozdelovac raz rozhadz..a vymen aj tu cievku v nom
hlava a palec nemusi vzdy pomoc...
kuk sem..

potom vycistit saciu klapku
pomenit tie tenke gumenne hadicky co do nej idu, a aj z toho sacieho potrubia..
na tie tenke plastove trubicky, hlavne tie co idu k MAP senzoru..

no a potom vymena palivoveho filtra, svieckovych kablov, sviecok..
ale to si uz asi robil..

Re: nexia

Napsal: ned říj 28, 2007 20:38
od Petr S.
Serpico píše:...to nexia - nevím odkud jsi ale v Praze máme " auto - doktora " palikxe ", jinak palivový filtr - 2 roky nebo 40tisíc km - jen tak mimochodem podívej se na vzduchový filtr! ....no a uvidíš, příčin může být více...

Mějte se fajn
A sakra,já ho ještě neměnil. :( Kde ho prosím pěkně najdu?

Napsal: ned říj 28, 2007 20:47
od JRD McLAREN
..Palivovy filter ..??

no dole pod pravym podbehom..v zadu..

Napsal: ned říj 28, 2007 20:50
od Petr S.
JRD McLAREN píše:..Palivovy filter ..??

no dole pod pravym podbehom..v zadu..
Tam co vedou hadice do nádrže? Nebo je to někde jinde? Mám 3dv.

Napsal: ned říj 28, 2007 20:52
od JRD McLAREN
hej...tam dole..
jakoby pred zadnym kolesom..
da sa to nahmatat aj rukou..
taka gulata plechovka..

palivový filtr

Napsal: ned říj 28, 2007 20:52
od Serpico
...to Soukup jsme pod vozem ve směru jízdy před pravým zadním kolem pod prahem a pozor myslím, že tam je 15 nebo 16 klíč je na závit...neožuzlej si matku je převlečná...já to dělám se špecl klíčem s pohyblivou spodní částí s vroubením s ním povolíš všechno ( prostě se zakousne )...nepřehlídni si směr filtru je to označený šipkou...a stojí asi 240 Kč

Mějte se fajn

Re: palivový filtr

Napsal: ned říj 28, 2007 20:53
od Petr S.
Serpico píše:...to Soukup jsme pod vozem ve směru jízdy před pravým zadním kolem pod prahem a pozor myslím, že tam je 15 nebo 16 klíč je na závit...neožuzlej si matku je převlečná...já to dělám se špecl klíčem s pohyblivou spodní částí s vroubením s ním povolíš všechno ( prostě se zakousne )...nepřehlídni si směr filtru je to označený šipkou...a stojí asi 240 Kč

Mějte se fajn
Serpico díky. Ještě štěstí,že máš to samé jako já. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: motor 1,5 8V

Napsal: pon říj 29, 2007 21:16
od ferino28
nexia píše:ZDRAVÍM VŠECHNY NEXIÁKY.PROSÍM O RADU.U MÉ NEXIE MI OBČAS ZLOBÍ MOTOR.PŘESTANE PŘI VYŠÍCH OTÁČKÁCH (3000 A VÍCE) TÁHNOUT A DUSÍ SE A MÁ VYŠÍ SPOTŘEBU.DIAGNOSTIKA NIC NEZJISTILA.VYMĚNIL JSEM PALEC I VÝČKO ROZDĚLOVAČE.UŽ SI NEVÍM RADY. :cry:
No tak taky problem mam aj ja, ale mne torobi az od 4500 ot. takze ma to az tak netrapi. Vsetko mam nove (kable zapal., sviecky, vycko rozd., cievku + palec v rozdelovaci, pal. a vzduch. filter, atd. Este skusim pomenit tie hadicky.

Napsal: pon říj 29, 2007 21:23
od conpet
JRD McLAREN píše:..no uz to tu bolo 1000x pisane..

ale preco nezopakovat..

a vymen aj tu cievku v nom
..
JRD McLAREN - k čemu je tam ta cívka ??

Napsal: pon říj 29, 2007 22:25
od JRD McLAREN
nooo...
ta tam je na to..
aby ecu vedela jake su momentalne otacky, ..
kedy je ten spravny cas " na iskru "..

cize to je dooost dolezita suciastka pre chod motora..
..ked je "uuuuuplne" zlaa, motor ani nehlesne..

a take z poruch su ze, kolisu otacky, netaha od XYZ otacok,
vynechava zapalovanie, bud stale alebo len v urcitych otackach,
zle startovanie, obzvlast "za mokra - vlhka"..motor skube a pod.

nexia

Napsal: pon říj 29, 2007 22:51
od Serpico
....to JRD McLaren sakra důležitá součástka...máš s náma svatou trpělivost ( ta cívka mrňavá )...s dovolením doplním ( díky palikxovi, tedy je to cizí a vlastně naše peří )...růžice s hřídelí co se na ní může pos.... nevím, ale mě odešla ( výměnu nařídil doktor - palikx no to je vono - nakonec i slavný Valentino má na kombinéze d o c t o r ) no byla to " definito " tečka....

Mějte se fajn a dobrou...