krokovy motorcek
Moderátor: Blue Lanos
Super SEPO, zase novy material Nikde som nevidel, ze to odtial ide vysrobovat von
Pridat do albumu to ide lahko, popis je v teme: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=10632 .
Postup je easy:
http://picasaweb.google.com/daewoomatizclub
Prihlasovacie meno: rakovicky@chello.sk
Heslo: daewooclub
Zafajknut "Zapametat heslo na tomto pocitaci"
Tam prejst na "My Photos" (vlavo hore) a potom staci dat "+ upload photos" (vpravo hore), vybrat konkretny album podla tematiky, nakoniec este otvorit dany album a fotky popisat
Ak chces, mozem ich tam pridat ja...
Pridat do albumu to ide lahko, popis je v teme: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=10632 .
Postup je easy:
http://picasaweb.google.com/daewoomatizclub
Prihlasovacie meno: rakovicky@chello.sk
Heslo: daewooclub
Zafajknut "Zapametat heslo na tomto pocitaci"
Tam prejst na "My Photos" (vlavo hore) a potom staci dat "+ upload photos" (vpravo hore), vybrat konkretny album podla tematiky, nakoniec este otvorit dany album a fotky popisat
Ak chces, mozem ich tam pridat ja...
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
- Reklama
A ten ventil sa von srobuje, alebo iba vysuva/zasuva? Predpokladam ze srobuje, kedze je na tej tycke zavit... Zaujimalo by ma, co je potom vnutri krokaca, ci na tu tycku posobi snek, alebo ozub. koliesko ? Cez tu malu dierku asi nevidno dnu.....?
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
zrdavim. takže som sa tu dočítal že nepravidelný chod, sekanie a neštartovanie može byť aj v krokovom motorčeku... dnes som zhodil veko rozdelovaca a prešistil. bon nenormálne zoxidovaný potom bez problémou auto štartovalo... ale ked som prešiel asi 5 km cca 120 a motor sa zohrial začalo mi auto velmi sekať a zdochlo.. potom som mal velký problém naštartovať a ked sa podarilo a chcel so pridať plyn tak zas zdochlo. vytahoval som káble a kontroloval či niektorý valec nevynecháva ale nič som nezistil... a to hlavné čo chcem: z toho priestoru kde je krokový motorček ale asi zo zadnej strany toho sacieho zariadenia my občas ked sa bratranec pokušal naštartovať a motor sa skoro rozbehol len potom predsa zdochol tak odtial mi asi dva alebo tri krát vyletel oblačik dymu. čo to mohlo byť?? nakoniec ked som pomykal sviečkovými káblami tak auto krásne štartovalo a išlo... mohol by rozdelovač zadymieť?? toťižto som si nestihol všimnuť odkial ten dym naozaj išiel,
Matiz I 0.8 r.v. 98 moje od 05 teraz 157000 km
Dost zaujimavy problem ! Zozadu sacieho...tam je snad len EGR, co by mohlo pustit spaliny... Chalani-odbornici - mohlo by sa stat, ze EGR je stale otvorene a preto sa motor udusi vyfuk. spalinami? To by bol motor-samovrah: udusil sa vlastnymi spalinami Sorry za ten for, mam uz par fernetikov v sebe
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
ano kable som nemil už 2x za 1,5 roka... teraz je na nich aj sviečkach cca 10tkm. rozdelovač som az nat na prcky nerozobral len veko som dal dolu... bohuťial ja neviem ktorý je ten opticky snímač ale ked nabuduce nenastartuje tak to budem nutený celé rozobrať... očistil somkrokový motorček.. no ten bol teda pekne zaxraný. foto v albe... bohužial som toho vela nenafotil bo hajzel mobil sa mi vybil
Matiz I 0.8 r.v. 98 moje od 05 teraz 157000 km
Tak jsem dnes vyčistil krokový motorek, samozřejmě nějaká ta špína tam byla, ale zase to nebylo tak tragické. Jenom co mě zarazilo, že byl rozměr nastavení hrotu k tělesu motorku. Nastavení má být 28 mm, ale u mého motorku je 31mm. Zatím jsem s tím nehýbal, ale závada v běhu motoru se neodstranila. (Po přidání plynu a klesání otáček motoru, klesnou otáčky pod únosnou mez, ale potom se motor rozběhne do normálu volnoběhu)
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km