Stránka 7 z 8
Napsal: pon bře 26, 2007 18:09
od Janoo
Je to tak Thalia A Logan majú naozaj menší priestor v predu a vzdadu a to na kolená a hlavu. Ked som sedel v Kalose/Aveu tak som mal väčši priestor ako v týchto modeloch. Aj kufor u Avea a Klosu je väčší a väčšie predmety sa lepšie nakladajú. Motor 1.4l je živší ale skonzumuje skoro rovnako a tieto dva modely.
Napsal: pon bře 26, 2007 18:20
od Dede
Janoo píše:Je to tak Thalia A Logan majú naozaj menší priestor v predu a vzdadu a to na kolená a hlavu. Ked som sedel v Kalose/Aveu tak som mal väčši priestor ako v týchto modeloch. Aj kufor u Avea a Klosu je väčší a väčšie predmety sa lepšie nakladajú. Motor 1.4l je živší ale skonzumuje skoro rovnako a tieto dva modely.
To vážne?? V Thalii budiš ale v Logane?? Mam 100KG, 2metre (necelé) ale do loganu som si bez problemov sadol aj za seba. Kolena, hlava, ramena nikde som nemal pocit ztiesnenia. V aveu som sedel tiež ale vačšie sa mi nezdalo ...a v zadu som mal kolená nalepene na prednej sedacke sedacke
Napsal: pon bře 26, 2007 18:41
od Janoo
Vážne ja mám 90kg a 190cm a v Kalose a Aveou to bolo v pohode...Ale v Thalii to tak nebol takže neviem
Napsal: pon bře 26, 2007 21:27
od Ivoš
Napsal: úte bře 27, 2007 11:16
od peter NR
nechcem vyzerat ako jednostranne zamerany, ale moja opatrnost voci dacii sa mi dnes potvrdila, ked som sa bavil s clovekom, co robi autorizovany servis na renaulty a aj dacie...
takze podla jeho slov maju sice logany renaultacke motory, ale vraj ako keby tam davali tie, co neprejdu vystupnou kontrolou v renaulte... ukazal mi na dvore asi 9 aut cakajucich na posudenie reklamacie - 8 bolo dacii a 1 thalia...
vraj su na nich take zavady, ktore mozu byt sposobene nespravnymi vyr. postupmi (olupovanie farby na streche, rozne praskliny...)
prosim nekamenujte ma za tento prispevok, je to len sprostredkovany postreh, ja osobne nic netvrdim....
neverim, ze existuje medzi autami nizsej triedy nejake super a nejake uplne nahovno... je to len o tom, aku ma clovek predstavu, penazenku, skusenosti a aka farba sa paci manzelke...
Napsal: úte bře 27, 2007 14:23
od Kessler
O tom loupání laku z Dacií už jsem před časem slyšel...majitelé si stěžovali, že prý hlavně ze zrcátek a z nárazníků...tak jsem zvědavý, jak budou Dáčky vypadat za pět let ohledně koroze...aby to nakonec nerezlo víc než Felicie...
Napsal: úte bře 27, 2007 16:36
od GHOST
Neviem, ale ja neverim Dacii ako takej odjakživa. Teraz ma akurat po facelifte a inak poohynane plechy. Myslim, že sa moc nezmenilo.
Napsal: stř bře 28, 2007 09:12
od srneček
Já osobně něvěřím žádným autů vyráběný v končinách Rumunsko, Rusko, Ukraina,...
Je to čistě subjektivní názor, který asi vznikl z pohledu na jejich starší modely, ale nikdy by jsem nekoupil Dacii, Ladu, apod.
Můj osobní názor, který není nijak ověřený a nemusí být pravdivý:
"Většinou se v těchto továrnách podceňují nové technologické postupy a používají starší postupy, levnější, při použití nových materiálů, čímž vznikají různé výrobní vady (starší způsoby přípravy pod lak, ale nové ekologické barvy). Výhodou je jednosuchost oprav."
Napsal: stř bře 28, 2007 09:23
od Rastos
Esteze je Korea daleko a do vyrobnych postupov nevidime...
Mozno trochu meni na veci to, ak si nejaku znacku vezme pod palec renomovanejsia, ako napr. Skodu - VW, Daewoo - GM, Daciu - Renault...
No nie?
Napsal: stř bře 28, 2007 09:30
od srneček
Daewoo/Chevrolet ve mě vzbudil důvěru jen díky modelu Racer, který zřejmě vůbec "nekopíroval" Kadetta a proto jsem začal věřit, že je pod dostatečným vlivem koncernu, tedy relativně spolehlivých aut. Přeci jen Opelíky se drží na předních příčkách.
Napsal: stř bře 28, 2007 14:45
od jegi
No páni už sa teším keď Krtek zareaguje na túto debatu
Však hneď povie niečo o spolahlivosti korejských aut,hehe!
Napsal: stř bře 28, 2007 15:18
od dedo.miki
Dnešné autá robia stejne už len v krajinách kde je lacná prac sila.Odtial idú potom diely do automobiliek a je skoro jedno aký typ si kúpite.Dnes už ani Mercedes nemá s kvalitou nič spoločné a je poruchový možno viac ako iné vozy.Všetky automobilky pozerajú kde sa dá čo najlacnejšie dať vyrobiť diely.A kvalita tak trochu pokulháva.Takže pri výbere auta ja pozerám či sa my páči ,spotrebu , priestor a cenu.Ved každé sa pokazí a záleží len na aký kus trafí človek ktorý si ho kúpi.Nech si niekdo nemyslí ,že čím drahšie auto kúpi ,že tým bude mať menej problémov.A stejne ked svieti na semafore červená tak musí zastať aj Ferari.Tak vlastne preto som ja kúpil Kalosa ,len spotreba je trochu vyššia ,ale to som vedel ked som kupoval.Ja na spotrebu nepozerám .Ja radšej pritlačím a Kalos ide celkom dobre.
Napsal: čtv bře 29, 2007 08:13
od Miroslav Wróbel
Hodil jsem téma Dacie na forum schválně a čekal jaký to bude mít ohlas. Můj syn prodává u Renaultu v Karviné a tak vím jak je to se spokojeností majitelů Dacii nebo Renaultů. Poruchovost u Dacií není velká a vničem si nezadá s Renaulty, není pravda , že tam dávají nějaké druholigové motory nebo jiné komponenty. Jsou levnější díky výrazně levnější prac. síle a vcelkové koncepci vozu. Je to robustní vůz, prohlédli jsme to důkladně na zvedáku. Antikorozní ochrana je standartní /kataforéza a horký vosk do dutin+ nástřik spodku jěště nějakým mazlavým voskem navíc/ zadní náprava je klasika H , při nezatíženém voze bude odskakovat při razantní jízdě v zatáčkách, ale to auto není na závodění. Je to slušný kočár kde je místa na rozdávaní. Mám Nubiru a vůbec jsem si nevšim, že by bylo míň místa, spíš naopak. Za ty prachy je to dobrá koupě. MW
Napsal: čtv bře 29, 2007 09:45
od Ivoš
No já si myslím to samé....to by bylo jako kdybchom říkali, že Octavia je nekvalitní křáp, jelikož se dělá v Indii (nevím jeslti celé auto nebo jen některé díly).
Napsal: čtv bře 29, 2007 10:09
od Kessler
Oktávky (a všechny ostatní Škodivky) pro ČR se dělají tady u nás...a fabriky v Bosně, Indii a kdovíkde ještě vyrábějí pro místní trhy...