Stránka 7 z 9

Napsal: sob zář 16, 2006 20:33
od Krtek
Geniální !!!!!!!!!!!!!!!! Čekal jsem, že to tam mít nebudu a ejhle MAM ! Je to takový to kolečko co dělá vyústění ventilace do kaslíku a když ho otočíš dírou jinam, tak je to zavřený ? Super ! Snad to bude znát i na chlazení a topení páč to tam funělo při každý poloze směru ventilace.

Napsal: čtv pro 21, 2006 21:51
od JRD McLAREN
..no...slubil som tu kedysi daavno ..
ze napiisem dojmy.."z jazdy"..

..takze... (zreparovane auto)

Dobre odhlucneny interier..
Pomerne dobre "dimenzovany motor" 1.8MPi , ktory ma pomerne rovnomerny vykon..
od cca 1500ot.min. az po 6500ot.min..
..pri potrebe svizneho startu.. treba ale tocit od cca 3500ot.min..
..radenie rychlosti pomerne presne, aj ked je trosku dlha draha "saltpaky"..
..spojka velmi jemna..ale zato ma pomerne linearny chod..
..brzdy zatial neviem moc posudit..nakolko po kupe mojho kuska boli kotuce dost hrdzave..
..a neste stale nejsu "zabehnute"..
..zato ABSko ma dneska zachranilo pred tukancom..
..adaptivne servo je tiez dobra vec.. pri vysisch rychlostiach prituhne volant..
..
spravanie na ceste ,hhmm.. na to ze to je kombiik.. pomerne stabilne v zatackach..
..male naklony....(ale len do urciteho momentu, uz som "rezal zakrutu bokom"..)
..

najdu sa aj veci co mi prekazaju..
chyba mi "za volantom" pocit rychlosti..
..hasiite si to 120..ani o tom neviete..az do momentu ked treba zatacat ci brzdit..
potom slabsi nastup brrrzd pri vyssich rychlostiii..(ale ako spominam vyssie, este treba zabiehat)
..no zase inaac umiestnene ovladanie na cupliikoch..
CD menic mam castejsie zaseknutyy..nez pustenyy..(ale to asi dostal supu od narazu)..
nizke ci skor vysoke hrany zasterok....podbeh je aj tak zaprskany..
..uz chapem KRTKOVE problemy zo zarofkami..po dvoch dnoch mi jedna odisla..
..este ze isla vyreklamovat..
..ostrekovac nema spetny ventilek..takze kym sa dostane voda na zadne sklo, tak to trvaa a trvaaa..

Takze daa sa povedat, ze je to celkom dobree rodinee voziitko, ..z dostatocne velkym kufrom..
..placom na vsetkych sedadlach..
.."z vysokym komfortom za nizku cenu" (jako VW Passat Combi 1.1mil.)
..

no ale pre mna to asi neni to pravee, ja maam rad sportovejsiu jazdu..
.."pocit cesty za volantom"..aj ked sa mozno niekomu bude zdat, ze je to na ukor komfortu..

Napsal: pát pro 22, 2006 09:48
od Rastos
JRD - pekny prehlad... Este si zabudol zhodnotit TCS, ale to asi treba pockat na trochu snehu...
Inac zacinam mat pocit, ze Lacetti HB ma o cosi tuhsi podvozok nez sedan a SW. V praci mame sedan, ale este som s nim nebol na dlhsej jazde; no zda sa mi maksi. Moje prve skusenosti s HB boli - ouha, toto ma nejaky tvrdy podvozok, na ceste kopiruje vsetky nerovnosti... (predtym makky Kalos). Samozrejme prijemne prekvapenie prislo v zakrutach, kde sedelo citelne lepsie ako Kalos. Je mozne, ze by tie podvozky - HB verzus sedan a SW - odladili inac?
A este mi nie je jasne, naco nastavili tie motory tak, ze pri preradovani idu otacky motora hore, resp dlho trva, nez v neutrali zacnu klesat. Najhorsie je to na studenom motore, ked ide sytic. Zeby inzinieri z Koreje tak nedoverovali svojej prevodovke, ze tam naschval nastavili medziplyn:-)?

Napsal: pát pro 22, 2006 10:04
od JRD McLAREN
..no kukaam do katalogu..
..a tlmice a struny su rovnakee..
..(teda je viecero variant, ale su aj na HB SW SED)..
ono asi to bude tym je HB je najlaksie zo vsetkych modelov..
..

..BTW: a myslish ze sa tento rok dockam v Bratislave snehu ..??

Napsal: pát pro 22, 2006 10:28
od Rastos
No ked sneh nebude, budes musiet pohladat nejaku zablatenu travu:-) Bol by hriech, ak by si nahodou auto predal:-) a nevyskusal taky bonbonik... A my by sme si potom len domyslali, ze ako to asi funguje...
Inac moja skusenost od jedneho (dlhorocneho) autorizovaneho predajcu na zapadnom Slovensku, ked som sa pytal, ktore modely Lacetti sa ako predavaju: Najlepsie idu sedany. Potom HB. A motor 1.8? Hmmm. Tak ten sme tu este nemali...

Napsal: stř pro 27, 2006 12:28
od Dan
Ani u nás v Česku 1.8 nikde nemají, objednával jsem ji s tím, že motor snad bude lepší než 1.6..

TCS asi funguje. Zkoušel jsem přidat víc plynu na mokré dlažbě a kontrolka se rozsvěcela a zhasínala, jako u škodovky. Jen nevím, jestli je to dobře, protože v manuálu píšou, že by měla svítit jen při poruše. :?:

Napsal: stř pro 27, 2006 19:45
od Krtek
Mně se osvědčilo kvůli jízdním vlastnostem Soptíka rovnoměrně zatěžkat. Maj v tom pružení nějakou botu (podle mně). Normálně skáče a drncá jak koza a když jsem do něj naložil plnej kufr a sklopil zadní sedačky a narval kuchyňskou linku všude kde se dalo tak se to houpalo jak lodička. Nic nedrncalo, Soptík seděl jak přišitej, žádný úskoky bokem.... No jo ale 3 metráky navíc jsou 3 metráky :shock:

Napsal: sob led 06, 2007 20:54
od mirek 1
Zdravím všechny majitele Daewoo/Chevrolet. Také jsem majitelem, a to Laceti SW 1.6 Elite, černá barva, v provozu od 15.8.2006. Předtím jsem měl sedan Nexia (4 roky) a potom sedan Nubira II. Moje zkušenosti s auty u Koreje jsou zatím velice dobré, závady běžné a servis v pohodě (jezdím do servisu v Trutnově). Mám najeto cca 4 tis. km, zatím v pohodě, jenom mi museli přehrát nový software (cukání motoru).
Uvidím, co s autem udělá zima a první jarní garanční prohlídka.
Přeji všem kolegům hodně bezproblémových kilometrů !

Napsal: pon kvě 28, 2007 20:58
od Mr.Vik
Zdravím všechny v tomto fóru, jsem rád, že existuje místo, kde si majitlé Chevroletu Lacetti mohou vyměňovat zkušenosti a názory. Jsem zde nováček, své nové auto jsem koupil před měsícem a samozřejmě jsem nejdříve "prošmejdil" internet a četl různé názory, testy a recenze. Dosud jsem jezdil v Nissanu Almera 1997, 1400 ccm, 89koní. Bylo to spolehlivé a výkonné auto, ale už pomalu stárlo. Doufám, že můj nový Lacetti vydží bez větších problémů také tolik. První dojmy po měsíci ježdění jsou vesměs pozitivní, auto jede tiše, je pohodlné a prostorné, za volantem se mi sedí velmi dobře (velikostně nepatřím k nejmenším, pořebuji prostor). Myslím si, stejně jako mnoho dalších v tomto fóru, že za tu cenu je to velmi dobře vybavené auto s dobrými jízdními vlastnostmi a velmi tichým chodem. Jediné, co mne zatím zklamalo, je motor. Ale to může být tím, že má najeto teprve 1200 km. Oproti starému Nissanu tak v nižších otáčkách (2000-3000) dobře "netáhne", dech chytá až po 3500, a také stávající spotřeba okolo 9 litrů není příli přijatelná. Nissan měl stejný objem motoru, ale spotřebu v půměru cca 6,5 litrů. Doufám, že se to časem upraví na těch kombinovaných 7,2 l, jak udává velký techničák....máte s tím někdo zkušeností? Opravdu se ta spotřeba časem upraví?

Napsal: úte kvě 29, 2007 08:29
od Ivoš
No obecně Nubiry i Lacetti táhnou až ve vyšších otáčkách soudě podle vlastních zkušeností a zkušeností kolegů....A ta spotřeba....no 1,4 je podle mě na Lacetti málo , u našeho Kombi (Nubira) je 1,6 minimum, ale ta spotřeba by měla jít při pohodové jízdě na těch 7 litrů si myslím.

Napsal: úte kvě 29, 2007 08:43
od karstn
mam 1,4 sedana a nalitane kolem 48tis. a prumerna spotreba se od zacaku drzi kolem 7,8l na 100km.
Bohuzel je to 1,4 tak je treba vice podrazovat a nenechat klesnot otacky pod 3000 jinak to je zdechle.

Napsal: úte kvě 29, 2007 10:11
od milosh
Mr.Vik píše:Zdravím všechny v tomto fóru, jsem rád, že existuje místo, kde si majitlé Chevroletu Lacetti mohou vyměňovat zkušenosti a názory. Jsem zde nováček, své nové auto jsem koupil před měsícem a samozřejmě jsem nejdříve "prošmejdil" internet a četl různé názory, testy a recenze. Dosud jsem jezdil v Nissanu Almera 1997, 1400 ccm, 89koní. Bylo to spolehlivé a výkonné auto, ale už pomalu stárlo. Doufám, že můj nový Lacetti vydží bez větších problémů také tolik. První dojmy po měsíci ježdění jsou vesměs pozitivní, auto jede tiše, je pohodlné a prostorné, za volantem se mi sedí velmi dobře (velikostně nepatřím k nejmenším, pořebuji prostor). Myslím si, stejně jako mnoho dalších v tomto fóru, že za tu cenu je to velmi dobře vybavené auto s dobrými jízdními vlastnostmi a velmi tichým chodem. Jediné, co mne zatím zklamalo, je motor. Ale to může být tím, že má najeto teprve 1200 km. Oproti starému Nissanu tak v nižších otáčkách (2000-3000) dobře "netáhne", dech chytá až po 3500, a také stávající spotřeba okolo 9 litrů není příli přijatelná. Nissan měl stejný objem motoru, ale spotřebu v půměru cca 6,5 litrů. Doufám, že se to časem upraví na těch kombinovaných 7,2 l, jak udává velký techničák....máte s tím někdo zkušeností? Opravdu se ta spotřeba časem upraví?
Papirovym hodnotam nikdy never, ja je nedosahnul ani u jednoho auta kterym jsem jezdil nebo vlastnil a to nejezdim jako prase ;)

Napsal: úte kvě 29, 2007 17:34
od Mr.Vik
Ivoš píše:No obecně Nubiry i Lacetti táhnou až ve vyšších otáčkách soudě podle vlastních zkušeností a zkušeností kolegů....A ta spotřeba....no 1,4 je podle mě na Lacetti málo , u našeho Kombi (Nubira) je 1,6 minimum, ale ta spotřeba by měla jít při pohodové jízdě na těch 7 litrů si myslím.
No já nejsem na silnici žádnej "divočák", preferuji raději klidnější a pohodovou jízdu se spuštěnou dobrou muzikou, myslím si, že na HB mi ta 1,4 stačí, kdybych kupoval sedan nebo kombík, tak bych určitě šel do silnějšího motoru. Dan píše ve svých článcích, že se mu motor po ujetí určitého počtu km "jaksi rozjel" , doufám, že to čeká i mé auto, protože zatím je to v nižších otáčkách dosti líné.

Napsal: úte kvě 29, 2007 18:32
od Krtek
Nerozjede ! Mně se teda nerozjel ani po 80 tis km. 16V jsou proste líný v nízkejch otáčkách a nepomůže ani to proměnlivý sání co máme. Spíš se ti rozjede, pokud mu budeš dávat sodu a pravidelně vymetat pavučiny z trubek :lol: Mam zkušennost, že ř.j. v Lacíkovi je dooost adaptibilní a po pár km ekojízdy je z něj lenochod. Zkus sportovnější jízdu po okreskách s častějšim vytáčenim a řazenim a uvidíš tu změnu.

Napsal: úte kvě 29, 2007 19:14
od Mr.Vik
Krtek píše:Nerozjede ! Mně se teda nerozjel ani po 80 tis km. 16V jsou proste líný v nízkejch otáčkách a nepomůže ani to proměnlivý sání co máme. Spíš se ti rozjede, pokud mu budeš dávat sodu a pravidelně vymetat pavučiny z trubek :lol: Mam zkušennost, že ř.j. v Lacíkovi je dooost adaptibilní a po pár km ekojízdy je z něj lenochod. Zkus sportovnější jízdu po okreskách s častějšim vytáčenim a řazenim a uvidíš tu změnu.
To jako, že se řídící jednotka přizpůsobuje stylu jízdy??? Takže když to budu více vytáčet přes 3000 ot. a nebudu to šetřit okolo 2000-3000 tak se motor přizpůsobí a bude jezdit svižněji? Tak jak se to pak ale projeví na spotřebě? Teď momentálně se mi zdá celkem vysoká (cca 9 l), jak to bude vypadat, až se řídící jednotka přizpůsobí "svižnější jízdě"? Jezdil jsem dříve řadu let v Nissanu 14,/16V a služební auto mám Fábii 1,4/16V...každé jezdí jinak, Nissan dobře táhl ve vyšších rychlostech (jako Lacík, ale ten je v nižších otáčkách podstatně "mrtvější"...má ale zatím najeto asi 1000 km) no Fábia jde zase velmi rychle do otáček (akcelerace dobrá), ale při vyšších rychlostech už zase tak dobře netáhne (malá akcelerace). Takže mám vyzkoušenou jízdu ve třech různých typech aut s motorem 1,4/16V (každé má přes 90 koní), ale Lacík je zatím nejlínější...myslím si, že je to tím, že ještě nemá zajetý motor no a že je z těch tří suverejně nejtěžší...ale taky nejtišší, nejprostornější, nejvybavenější a nejpohodlnější.