Stránka 7 z 16

Napsal: čtv říj 26, 2006 21:31
od Ivan
Přátelé, asi nemusím dlouze popisovat, jak jsem nasraný, protože jsem dneska zjistil, že RAM-induction se mi nevleze do motorového prostoru. Nexia má na sání méně místa než Kadett, takže to tam na délku zkrátka nedostanu :!: :!: Neskutečně mě to sere, ale topení kvůli tomu demontovat nebudu. Vážně uvažuji o turbu.

Napsal: čtv říj 26, 2006 22:12
od Ondras
Á, tak to nasere :( Říznout to a svařit kratší asi není dobré řešení, neb je to naladěné na danou délku. Svody a sběrná komora u turbokitu jsou kompaktnější, nebo je to stejné jako u N/A série?

Napsal: čtv říj 26, 2006 22:46
od Ivan
Ondro, řezat a svařovat to nemá cenu, na to to bylo moc drahé :? Namísto RAM-Induction si nechám poslat od firmy Friedrich motorsport "sací domeček", který sice nepřidá tolik výkonu, ale lepší než nic :)

Musím ještě promyslet to turbo.... ;) Myslím, že bych byl jedinej na světě, kdo by měl přeplňovanou Nexii GSi a to zní dobře :-)

Napsal: pát říj 27, 2006 08:40
od Dede
no nieje predsa nexia čistý kadett, niečo na nej musí byť iné :)

btw: preplňovaný 2,0 8V je už ale v Polsku ...

Napsal: pát říj 27, 2006 14:15
od Ivan
Dede, to vím, ale to je ubohej 8 ventil :D

Napsal: pon říj 30, 2006 17:31
od Snowmannn
Ivan píše:Neskutečně mě to sere, ale topení kvůli tomu demontovat nebudu.
A co takto na jar odmontovat "topeni" a dat tam tie nove zvody a potom na zimu zase naopak? :D V podstate ako s pneumatikami vzdy na jar a na jesen :lol:

Napsal: pon říj 30, 2006 18:11
od Ivan
Vtipálku :lol: Sání už je zpět v Německu, místo něj dojde sací domeček od Friedrich motorsport.

Napsal: pon říj 30, 2006 18:20
od -peha-
Domeček je vlastne čo :?: A turbo nedáš :?: :?: :?: Myslím že po tých zvodech by to bolo najlepšie :D :D :D

Napsal: pon říj 30, 2006 19:03
od JRD McLAREN
...jaajha..
no skoda ze to ciiitam az takto neskoro...
..Ivane nemusel si to posielat nas5 do nemecka... :| :cry:

Napsal: pon říj 30, 2006 19:34
od -peha-
jé.jé,jé,JRDéčko to asi chcel dať do Š-105 L,a to by bola raketa. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon říj 30, 2006 21:37
od Ivan
JRD McLAREN píše:...jaajha..
no skoda ze to ciiitam az takto neskoro...
..Ivane nemusel si to posielat nas5 do nemecka... :| :cry:
Měl ses ozvat dřív, na co to chceš?

Napsal: pon říj 30, 2006 21:43
od JRD McLAREN
..na Trabanta....:mrgreen:

som to neplaanoval..
..a kedze by ti to ostalo...
..a som nasiel komplet Calibru za 25t,-
na tachaci nieco malo zec 54tis/km.
..
(len to jakosik nemaa plac na zadnych sedackach..)
..
takze (by) som to xel na C20XE..
..
ale kedze uz je to het...
..tak sa momentaalne vykaslem aj na Calibru..
..5 aut mi zatial stacii..

Napsal: pát lis 24, 2006 19:18
od Ivan
Sice drobnost, ale před zimou potěší: mám vyhřívané přední sedačky 8) 8) Sedadlo je teplé do 20 vteřin, je to opravdu paráda.

Napsal: pát lis 24, 2006 20:31
od -peha-
Vav to je neco :D aha já mám vlastne v Lege tiežžž :lol: :lol: :lol: Ale tebe gratuluju lebo nie každá Nesii sa s tým môže pochváliť -i :mrgreen:

Napsal: stř pro 13, 2006 00:41
od Ivan
Dovoluji si upozornit na novinky na http://www.nexia.emuni.cz.
(Dorazily z Německa před 2 dny.)

Jestli vše půjde podle plánu, tak se na jaře máte na co těšit, kolegové. Nebo znáte jinou Nexii, která bude mít pod kapotou přes 250 koní? ;)