130 motor se montoval do škodovek s vlečenou (úhlovou) nápravou a samozřejmě 5q. Pokud ti to ale jezdí bez problémů, proč to měnit? S tím počtem najetých km ti 120 musí šlapat jak hodinky a 130 motor tak zachovalý neseženeš. Já jsem po pár letech dospěl k závěru, že tunit šády nemá smysl a radši jsem si našetřil na Nubíka. Nejde jen o spolehlivost, ale taky bezpečnost - šáda nemá téměř žádnou deformační zónu (doporučuji vozit rezervu v kufru).Marra píše:tak osobněpro mě slovo tunning znamená mít vozidlo v bezvadném technickém stavu, v případě mé šáde-brzdy čtyřpístkové z rapida, zadní úhlová náprava s pětikvaltem, motor 130, podvozek, kola, disky, vše v bezvadném stavu.... o detaailech v interiéru namá cenu psát...
takže - když tam vpálím 130 motor, tak neprojdu "normální stk" ??
auto do dvaceti tisíc?
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
Nubira Wagon 1,6 SX, 98, klima, elektrika, Al kola, modrá metal.
- Reklama
jj, to je jasný, jde jen o to, že ta kastle té škodovky nejmíň dvakrát přežije nexii, kterou jsme koupili před dvěma lety. O výmeně přemýšlím, až bude třeba...až bude motor vyhoněný, ak tam zrovna dám nějakou total zrepasovanou úhlovku + 5q + 130... zatím je to všechno jak nové
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km