Napsal: sob bře 04, 2006 22:57
taka technicka otazka: ako funguje chladenie - voda cirkuluje aj ked je studeny motor ?
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Kdyby to bylo termostatem poznal bys to na ukazateli teploty. Určitě víš kde se ti motor zahřeje na provozní teplotu. Kdyby byl zavřený tak se to přehřívá, a kdyby byl otevřený tak se motor buď nezahřeje na optimální teplotu nebo jen velmi těžko. tak termostat bych vynechal ale můžu se mýlitmilosh píše:ve meste to moc dobre nejde, kdyz mas skoro vsude semafory a kamery, ktery merej rychlost Radsi jedu pade, nekdy i min a slysim motor, ne ze bych ho dusil. Lambdu mam novou, tak uz leda ten kat nebo termostat. nechapu jak nekomu stejnej motor jako mam ja muze brat 6 litru, no v zime asi ne. Zajimalo by me jaky ma ten clovicek svicky, pokud to neco meni...Pilot píše:No tak ten kat. může být špatný, ale může to být taky lamda sonda. Ale podle toho co píšeš bylo by možná lepší dát tam "4" při 50-60km/h a uvidíš že spotřeba půjde dolů. Protože si myslím, že !3! je nízký stupeň na tu rychlost pokud ovšem celých 6 km s někým nezávodíšmilosh píše: Jezdim 6 km do prace po meste, tedy 50-60km, no spis 50, skoro cela jizda na "3" Obcas jedu k rodicum, tj. 26km ale taky tak 60-80km max.. jinak co se tyce ty spotreby, je mozny ze za to muze moct i vadny katalyzator? ale jak se to pozna?
Chlazení funguje i když je motor studený, ale v malém okruhu. Po zahřátí se otevře termostat a voda koluje ve větším okruhu přes chladič. No a vodu v okruhu pohání vodní čerpadlo takže to začne cirkulovat hned jakmile se rozběhne motormrk píše:taka technicka otazka: ako funguje chladenie - voda cirkuluje aj ked je studeny motor ?
Ale jak psal náš kolega zřejmě pomůže výměna za jiný. Vyskoušet to s někým přehodit. Jinak mě nic nenapadá.milosh píše:tak termostatem to asi nebude, mno, tak nevim, uz leda ten KAT
presne tak som to aj predpokladal. dik. takze z toho vyplyva ze ked jazdim v zime trasy 2km, tak pre mna nema vyznam davat na chladic karton.Pilot píše:Chlazení funguje i když je motor studený, ale v malém okruhu. Po zahřátí se otevře termostat a voda koluje ve větším okruhu přes chladič. No a vodu v okruhu pohání vodní čerpadlo takže to začne cirkulovat hned jakmile se rozběhne motormrk píše:taka technicka otazka: ako funguje chladenie - voda cirkuluje aj ked je studeny motor ?
co si nechodil do autoskoly?mrk píše:taka technicka otazka: ako funguje chladenie - voda cirkuluje aj ked je studeny motor ?
Mioshi nexesh pockat do zrau ..?? uz ked mame nieco ako diagnostiku .?milosh píše:tak termostatem to asi nebude, mno, tak nevim, uz leda ten KAT
no ..ja mam do prace trasu taq 5km..palikx píše:..a ten karton pred chladicem na kratke trasy do 5 km vubec nema smysl,pokud vam funguje termostat.mozna ma blue pravdu ze se pak po ohrati a zastaveni tolik neochladi to je asi jedine.ja ted v zime ujedu treba 20 km a chladic je porad ledovej.
jasne ze asi pockam, uz za mesic a kousek uvidim vsechny ty vase ksichtyJRD McLAREN píše:Mioshi nexesh pockat do zrau ..?? uz ked mame nieco ako diagnostiku .?milosh píše:tak termostatem to asi nebude, mno, tak nevim, uz leda ten KAT
keby si mal zly KAT...tak by mohol byt bud ucpaty, alebo vysypany..
teda "zadna diira" alebo "sama dira"..
..ak by bol ucpaty, tak by sa ti dusil motor..
..ja uz som sa zmieril stym ze v zime mi to zere 10l na 100..