Stránka 7 z 10

Napsal: ned led 01, 2006 22:38
od Ivan
Svobiku, tak to vyřeš tak, jak to měl Peca - vypínatelné.

Napsal: úte led 03, 2006 18:29
od JRD McLAREN
..no ja som teraz Ivanovi pisal nieco ohladne ABS a zadnych kotucov...
....
a po rokoch jazdeny na Skodovke... mi to ABS tiez skor vadi...
..nez vyhovuje..

Napsal: ned dub 09, 2006 01:03
od pilot
voyo píše:
Habron píše:aha, blbě čtu

takže GL byl asi jen HB, ne?
vyzera, ze hej ;)

ja mam GL -> HB
nemam nic ani posilovac ani ABS ani Airbag, ani otackomer - dokonca ani nastavovanie svetiel zvnutra ;)
a ma 8v
Já mám též GL HB a mám posilovač i airbag i nastavení výšky světel zevnitř, ale nemám ABS a otáčkoměr.

Napsal: ned dub 09, 2006 09:46
od S.v.o.b.i.k
Ivan píše:Svobiku, tak to vyřeš tak, jak to měl Peca - vypínatelné.
Jak jinak,je vypojený...a už to pěkně brzdí...;)

Napsal: úte pro 05, 2006 21:14
od Petr S.
Ahoj lidičky. Já mám HB 3dv a mám servo,airbag,centrál i otáčkoměr. Rok výr. je 1997. Jo a první majitelka byla ze SRN a druhý majitel jsem já. :D

Napsal: úte pro 05, 2006 21:26
od Petr S.
Tak já přidám ještě jeden příspěvek. :) Moje Nexia je 1.5 8v 55kw,r.v. 97,výbava GL.(airbag řidiče,výšk.stav.volant,servo,centrál,el nastav.světla). Přivezl jsem si jí z Německa a řed dvěma roky mě vyšla na 54000kč včetně přihlášení. A to byla po servisu a měla najeto 57000km. A ještě k ní byli 14" elektrony v barvě vozu. :lol: (žlutá)

nexia

Napsal: sob led 06, 2007 16:01
od Serpico
...no já mám 97 nexia HB 8vent., třídveřák žlutý GL - světla nast. zevnitř elektr. , servo + nastavitelný volant, airbag, otáčkoměr, immobilizér ( dodatečně DO + alarm )...bez posilovače už nechci jezdit, parkování ap., ABS nemám....soused má GTX 5dveř. 16 ventil , okno ve střeše + dveře v elektrice + ABS, nastavitelné sedadlo řidiče výškově, uvádím jenom to proti mě navíc....

mějte se fajn

Re: nexia

Napsal: úte úno 13, 2007 18:58
od Petr S.
Serpico píše:...no já mám 97 nexia HB 8vent., třídveřák žlutý GL - světla nast. zevnitř elektr. , servo + nastavitelný volant, airbag, otáčkoměr, immobilizér ( dodatečně DO + alarm )...bez posilovače už nechci jezdit, parkování ap., ABS nemám....soused má GTX 5dveř. 16 ventil , okno ve střeše + dveře v elektrice + ABS, nastavitelné sedadlo řidiče výškově, uvádím jenom to proti mě navíc....

mějte se fajn
To serpico ono jde také o to,že v německu se neprodávají tzv žebráci,viz Fabia junior. :lol:

nexia

Napsal: stř úno 14, 2007 09:45
od Serpico
....to Soukup Junior fabia radši nebudem hodnotit...tam chybí i zadní plato...navíc fabie má odpornej desing....již jsem se již zmiňoval "dalamánek posolenej vepřem", uznavám Octavii klasika až na krátký rozvor, marketingový záměr němců, nemůžou ji pustit do třídy Passatu....alias studio VW...na druhou stranu, to je můj osobní názor a nikomu ho nevnucuji...jen mi to přijde líto, u nás se dělali auta ať už Tatra 77,87,80 ( pro Masarryka ), Aero 30,50 ( Arizona - carosseria Sodomka viz servr ), Škoda 781 ital desing a domácí návrhy 761-3, Praga Bayby....
ale Soukup nemáš náhodou namontovaný světla pro denní svícení, jen tak mimochodem ve schématu el. jsem objevil krabici pro denní svícení ( Jak na to nexia ), a to je auto z minulého století...

mějte se fajn

Re: nexia

Napsal: stř úno 14, 2007 19:52
od Petr S.
Serpico píše:....to Soukup Junior fabia radši nebudem hodnotit...tam chybí i zadní plato...navíc fabie má odpornej desing....již jsem se již zmiňoval "dalamánek posolenej vepřem", uznavám Octavii klasika až na krátký rozvor, marketingový záměr němců, nemůžou ji pustit do třídy Passatu....alias studio VW...na druhou stranu, to je můj osobní názor a nikomu ho nevnucuji...jen mi to přijde líto, u nás se dělali auta ať už Tatra 77,87,80 ( pro Masarryka ), Aero 30,50 ( Arizona - carosseria Sodomka viz servr ), Škoda 781 ital desing a domácí návrhy 761-3, Praga Bayby....
ale Soukup nemáš náhodou namontovaný světla pro denní svícení, jen tak mimochodem ve schématu el. jsem objevil krabici pro denní svícení ( Jak na to nexia ), a to je auto z minulého století...

mějte se fajn
to Serpico nemám světla pro dení svícení.Jsou to přídavné dálkové,ale zapojené jako mlhovky. :lol: To denní svícení mě zajímá. Napiš něco bližšího.

světla

Napsal: čtv úno 15, 2007 11:16
od Serpico
...to Soukup světla pro denní svícení jsem viděl v Krči fy. HELLA příkon 6 W ( dohromady 12 W !!! ), cena 1 800 Kč i s certifikací ( schválení pro denní svícení )...po chvíli ale už nebyly...jde odvě věci malý příkon ( s palikxem a skenerem po zapnutí jsme sledovali hodnoty motoru - společně jsme došli k závěru navýšení spotřeby o minimálně 1/2 litru a více, nikoli deklarovaných desetin litru ) to za prvé - za druhé a to je můj osobní názor ( tedy subjektivní ) při rozsvícených světlech ve dne se snižuje kontrast blinkrů ( zvlášť při umístění v reflektorech a netypicky ke středu vozidla ), prostě světla je přesvítí....tedy bezpečnostní prvek...nakonec jezdíš taky v našem pražském pralese a čitelnost své jízdy kladu na přední místo...

Mějte se fajn

Re: světla

Napsal: sob úno 17, 2007 18:34
od Petr S.
Serpico píše:...to Soukup světla pro denní svícení jsem viděl v Krči fy. HELLA příkon 6 W ( dohromady 12 W !!! ), cena 1 800 Kč i s certifikací ( schválení pro denní svícení )...po chvíli ale už nebyly...jde odvě věci malý příkon ( s palikxem a skenerem po zapnutí jsme sledovali hodnoty motoru - společně jsme došli k závěru navýšení spotřeby o minimálně 1/2 litru a více, nikoli deklarovaných desetin litru ) to za prvé - za druhé a to je můj osobní názor ( tedy subjektivní ) při rozsvícených světlech ve dne se snižuje kontrast blinkrů ( zvlášť při umístění v reflektorech a netypicky ke středu vozidla ), prostě světla je přesvítí....tedy bezpečnostní prvek...nakonec jezdíš taky v našem pražském pralese a čitelnost své jízdy kladu na přední místo...

Mějte se fajn
To Serpico i kdyby byla spotřeba o 1litr větší,tak budu svítit pořád! Cena lidského životu se totiž nedá vyčískĺit a toto je důvod,jak ten život zachránit!

světla

Napsal: ned úno 18, 2007 15:16
od Serpico
...to Soukup můj názor měl dvě polohy - legislativa předběhla technické podmínky provozu vozidel u nás ( osobně mě překvapila možná dodatečná montáž denních světel do do nexie, je tam krabice dle sch. ) - jízda ve městě přehřívání H4/H7 následné praskání žárovek - splynutí směrovek blinkrů ( jsou přesvícená H4 / H7 ) a to je mínus bezpečnosti. Byla vyhodnocena nehodovost ( každá druhá nehoda - já jsem ho neviděl - výmluva? ) - zavedení denního svícení zrušilo veškeré upozornění na mimořádné okolnosti tím, že jsi svítil...A ke spotřebě jsem se vyjadřoval sekundárně - navýšení...
...Sám jsem v 80 letech platil pokuty za třetí brzdové světlo, které jsem považoval za přínos bezpečnosti ale u nás nebylo schváleno...

Mějte se fajn

Re: světla

Napsal: ned úno 18, 2007 15:28
od Petr S.
Serpico píše:...to Soukup můj názor měl dvě polohy - legislativa předběhla technické podmínky provozu vozidel u nás ( osobně mě překvapila možná dodatečná montáž denních světel do do nexie, je tam krabice dle sch. ) - jízda ve městě přehřívání H4/H7 následné praskání žárovek - splynutí směrovek blinkrů ( jsou přesvícená H4 / H7 ) a to je mínus bezpečnosti. Byla vyhodnocena nehodovost ( každá druhá nehoda - já jsem ho neviděl - výmluva? ) - zavedení denního svícení zrušilo veškeré upozornění na mimořádné okolnosti tím, že jsi svítil...A ke spotřebě jsem se vyjadřoval sekundárně - navýšení...
...Sám jsem v 80 letech platil pokuty za třetí brzdové světlo, které jsem považoval za přínos bezpečnosti ale u nás nebylo schváleno...

Mějte se fajn
Taky jsem v roce 1996 platil pokutu za třetí brzdové světlo. :( Až později někomu došlo,že třetí brz.světlo je vidět přez okno jedoucího auta,tak to schválili. Já svítím od té doby co mám řidičák tj od roku 1995. Dostal jsem se i do situace,že jsem si díky nesvítícímu autu málem dal čelo! Ale to sem nepatří. Založím na toto téma jiný příspěvek.

Napsal: sob črc 28, 2007 20:58
od ferino28
A co vybava GLXi. Mate ju niekto? Pozeral som palubovku a ovladace na nej boli ine. Mam aj fotku.