Napsal: ned led 01, 2006 22:38
Svobiku, tak to vyřeš tak, jak to měl Peca - vypínatelné.
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Já mám též GL HB a mám posilovač i airbag i nastavení výšky světel zevnitř, ale nemám ABS a otáčkoměr.voyo píše:vyzera, ze hejHabron píše:aha, blbě čtu
takže GL byl asi jen HB, ne?
ja mam GL -> HB
nemam nic ani posilovac ani ABS ani Airbag, ani otackomer - dokonca ani nastavovanie svetiel zvnutra
a ma 8v
Jak jinak,je vypojený...a už to pěkně brzdí...Ivan píše:Svobiku, tak to vyřeš tak, jak to měl Peca - vypínatelné.
To serpico ono jde také o to,že v německu se neprodávají tzv žebráci,viz Fabia junior.Serpico píše:...no já mám 97 nexia HB 8vent., třídveřák žlutý GL - světla nast. zevnitř elektr. , servo + nastavitelný volant, airbag, otáčkoměr, immobilizér ( dodatečně DO + alarm )...bez posilovače už nechci jezdit, parkování ap., ABS nemám....soused má GTX 5dveř. 16 ventil , okno ve střeše + dveře v elektrice + ABS, nastavitelné sedadlo řidiče výškově, uvádím jenom to proti mě navíc....
mějte se fajn
to Serpico nemám světla pro dení svícení.Jsou to přídavné dálkové,ale zapojené jako mlhovky. To denní svícení mě zajímá. Napiš něco bližšího.Serpico píše:....to Soukup Junior fabia radši nebudem hodnotit...tam chybí i zadní plato...navíc fabie má odpornej desing....již jsem se již zmiňoval "dalamánek posolenej vepřem", uznavám Octavii klasika až na krátký rozvor, marketingový záměr němců, nemůžou ji pustit do třídy Passatu....alias studio VW...na druhou stranu, to je můj osobní názor a nikomu ho nevnucuji...jen mi to přijde líto, u nás se dělali auta ať už Tatra 77,87,80 ( pro Masarryka ), Aero 30,50 ( Arizona - carosseria Sodomka viz servr ), Škoda 781 ital desing a domácí návrhy 761-3, Praga Bayby....
ale Soukup nemáš náhodou namontovaný světla pro denní svícení, jen tak mimochodem ve schématu el. jsem objevil krabici pro denní svícení ( Jak na to nexia ), a to je auto z minulého století...
mějte se fajn
To Serpico i kdyby byla spotřeba o 1litr větší,tak budu svítit pořád! Cena lidského životu se totiž nedá vyčískĺit a toto je důvod,jak ten život zachránit!Serpico píše:...to Soukup světla pro denní svícení jsem viděl v Krči fy. HELLA příkon 6 W ( dohromady 12 W !!! ), cena 1 800 Kč i s certifikací ( schválení pro denní svícení )...po chvíli ale už nebyly...jde odvě věci malý příkon ( s palikxem a skenerem po zapnutí jsme sledovali hodnoty motoru - společně jsme došli k závěru navýšení spotřeby o minimálně 1/2 litru a více, nikoli deklarovaných desetin litru ) to za prvé - za druhé a to je můj osobní názor ( tedy subjektivní ) při rozsvícených světlech ve dne se snižuje kontrast blinkrů ( zvlášť při umístění v reflektorech a netypicky ke středu vozidla ), prostě světla je přesvítí....tedy bezpečnostní prvek...nakonec jezdíš taky v našem pražském pralese a čitelnost své jízdy kladu na přední místo...
Mějte se fajn
Taky jsem v roce 1996 platil pokutu za třetí brzdové světlo. Až později někomu došlo,že třetí brz.světlo je vidět přez okno jedoucího auta,tak to schválili. Já svítím od té doby co mám řidičák tj od roku 1995. Dostal jsem se i do situace,že jsem si díky nesvítícímu autu málem dal čelo! Ale to sem nepatří. Založím na toto téma jiný příspěvek.Serpico píše:...to Soukup můj názor měl dvě polohy - legislativa předběhla technické podmínky provozu vozidel u nás ( osobně mě překvapila možná dodatečná montáž denních světel do do nexie, je tam krabice dle sch. ) - jízda ve městě přehřívání H4/H7 následné praskání žárovek - splynutí směrovek blinkrů ( jsou přesvícená H4 / H7 ) a to je mínus bezpečnosti. Byla vyhodnocena nehodovost ( každá druhá nehoda - já jsem ho neviděl - výmluva? ) - zavedení denního svícení zrušilo veškeré upozornění na mimořádné okolnosti tím, že jsi svítil...A ke spotřebě jsem se vyjadřoval sekundárně - navýšení...
...Sám jsem v 80 letech platil pokuty za třetí brzdové světlo, které jsem považoval za přínos bezpečnosti ale u nás nebylo schváleno...
Mějte se fajn