Stránka 7 z 15

Napsal: ned bře 27, 2005 20:57
od Ivan
Rado, lehko se mi to mluví, ale nepřemýšlel jsi nad tím, že bys do Nexie dal úplně jiný motor - buď sehnal nějaký z Nexie, nebo jiný, např. z Kadetta?

Jinak ty nepříjemnosti s motorem Ti opravdu nezávidím a doufám, že se všechno v dobré obrátí...

Napsal: ned bře 27, 2005 20:59
od Radoslav Hološka
Zatial nie,musim dat do poriadku tento povodny. Radsej porad,co za sakra problem tam mozem mat?

Napsal: ned bře 27, 2005 22:08
od kaso
Tak toto ti nezavidim ani ja.Pokial nemas pod autom mlaku to je zle.Stavim sa ze bude nieco s kruzkami na piestoch.Neprehrievalo ti to pocas jazdy.Nasad kluc na remenicu a otacaj s nou.Nezabudni vyhodit rychlost.Pocuvaj zvuky ci niekde nieco nepridiera a neskripe .Musi to ist celkom lahko.Ak to pojde tazko nieco je pridrete :( :( :( :( :( Pozri este na miesto kde je tesnenie pod hlavou ci to nie je zaolejovane.

Napsal: ned bře 27, 2005 22:17
od Radoslav Hološka
kaso píše:Tak toto ti nezavidim ani ja.Pokial nemas pod autom mlaku to je zle.Stavim sa ze bude nieco s kruzkami na piestoch.Neprehrievalo ti to pocas jazdy.Nasad kluc na remenicu a otacaj s nou.Nezabudni vyhodit rychlost.Pocuvaj zvuky ci niekde nieco nepridiera a neskripe .Musi to ist celkom lahko.Ak to pojde tazko nieco je pridrete :( :( :( :( :( Pozri este na miesto kde je tesnenie pod hlavou ci to nie je zaolejovane.
Okrem kruzkov (teraz menene spolu s vybrusom a piestami) to este co moze byt? Vraj moze unikat niekde cez hlavu alebo cez gufera na ventiloch. Pod autom samozrejme mlaka nie je,ani neslzi nikde spod vika ventilov ani spod hlavy ani spod bloku. Ja uz teda neviem. Odnesiem to v utorok znovu do servisu,nech sa trapia oni. Zavada bola najprv zvysena spotreba oleja a vraj GO motora to odstrania. A je to este horsie. Zerie viac oleja nez predtym a kazde rano este k tomu aj zdochyna motor a nemozem potom nastartovat! Ked sa to podari,chvilu ide ako keby na 3 valce,trasie celym motorom,vyfukom a potom sa uz chyti. Cely den startuje aj ide normalne,aj na druhy den rano. O 2 dni sa to opakuje znova... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Napsal: ned bře 27, 2005 22:25
od mrk
teraz som kdesi cosi cital ze nejaky motor zral olej a bolo to prave ventilmi, len tebe to robi viac veci ako len ze to zerie olej...

Napsal: ned bře 27, 2005 22:36
od kaso
Rado nasad tam ten kluc a budes vediet ci to nie je pridrete.Mam bohate skusenosti zo zadretymi motormi.Ak pojde tazko je pridrety.Neber ohlad ze nie co je nove staci aby praskol jeden kruzok.Ja som vybusna povaha uz mi raz auto zadreli v servise ale keby sa mi to stalo este raz ze mi poseru auto tak ty mechanici vysia na zdvyhakoch. :oops: :oops: :oops:

Napsal: pon bře 28, 2005 10:29
od Radoslav Hološka
kaso píše:Rado nasad tam ten kluc a budes vediet ci to nie je pridrete.Mam bohate skusenosti zo zadretymi motormi.Ak pojde tazko je pridrety.Neber ohlad ze nie co je nove staci aby praskol jeden kruzok.Ja som vybusna povaha uz mi raz auto zadreli v servise ale keby sa mi to stalo este raz ze mi poseru auto tak ty mechanici vysia na zdvyhakoch. :oops: :oops: :oops:
Kaso,tak mam prist k Tebe do PU a pozries sa na to? Lebo ja uz tomu servisu neverim. Tvrdili,ze GO motora bude 100% a nebudem mat s nicim problem. Teraz to uz musim doklepat u nich,je to v zaruke. Inde by mi to mozno spravili poriadne a hned odhalili pricinu. Ale moj servis ani nema pristroj na zmeranie tlaku z palivoveho cerpadla! A tak som im veril.

Napsal: pon bře 28, 2005 10:31
od Radoslav Hološka
mrk píše:teraz som kdesi cosi cital ze nejaky motor zral olej a bolo to prave ventilmi, len tebe to robi viac veci ako len ze to zerie olej...
Najprv potrebujem odstranit pricinu zrania oleja. S tym zdochynanim to asi nema ziadny suvis. Potom mozeme hladat pricinu zdochynania motora - teplotny snimac,regulator tlaku,skrtiaca klapka,krokovy motorcek,elektronika?????????????

Napsal: pon bře 28, 2005 14:52
od Blue Lanos
No ked si uz nevies rady neviem ci by nestalo aspon za skusku sa spytat pana Fedaka veduceho servisu v PN ci nieco pocas svojej praxe nepocul o takej pricine, pripadne ked uz to inak nepojde nechat auto v PN tam maju dufam, ze vsetky pristroje!! :oops:

Napsal: pon bře 28, 2005 15:27
od eMKa Slovensko
to by bolo asi najrozumnejsie, aspon tam skusa zavola do tych piestan, p. Fedak je fakt clovek ktory ked moze tak urcite poradi a pomoze, sice na dialku sa tazko nieco riesi ale aspon za pokus to stoji.

Napsal: pon bře 28, 2005 17:02
od kaso
Radoslav Hološka píše:
kaso píše:Rado nasad tam ten kluc a budes vediet ci to nie je pridrete.Mam bohate skusenosti zo zadretymi motormi.Ak pojde tazko je pridrety.Neber ohlad ze nie co je nove staci aby praskol jeden kruzok.Ja som vybusna povaha uz mi raz auto zadreli v servise ale keby sa mi to stalo este raz ze mi poseru auto tak ty mechanici vysia na zdvyhakoch. :oops: :oops: :oops:
Kaso,tak mam prist k Tebe do PU a pozries sa na to? Lebo ja uz tomu servisu neverim. Tvrdili,ze GO motora bude 100% a nebudem mat s nicim problem. Teraz to uz musim doklepat u nich,je to v zaruke. Inde by mi to mozno spravili poriadne a hned odhalili pricinu. Ale moj servis ani nema pristroj na zmeranie tlaku z palivoveho cerpadla! A tak som im veril.
Rado ak ti to neurobia a budes chciet tak ti to spravy moj mechanik specialista na DAEWOO.Je veduci v servise daewoo.Doma ma vlastnu dielnu a je lacny.2KM od Puchova. ;)

Napsal: pon bře 28, 2005 19:41
od Radoslav Hološka
Dakujem kluci za pomoc,este sa mi asi zide. Musim to nechat dokoncit v mojom servise,je to v zaruke a nemam uz dalsie peniaze na opravu toho isteho u niekoho ineho. Tu mi to musia vyriesit v ramci zarucnej opravy.
Pana Fedaka som oslovil pred 2-tyzdnami,pytal som sa ho ci sa mi to mohlo stat chipovanim a on ze ano. Mal naponahlo,volal som mu ked isiel na obed. Skusim teda znova a popisem mu poruchu znova.
Kaso,ten Tvoj znamy mechanik ma doma aj nejake pristroje? Skus sa ho prosim poptyat,co to moze byt. Opis mu moje problemi,mozno uz s tym ma skusenost. Vdaka.

Napsal: pon bře 28, 2005 21:04
od kaso
Zajtra mu zavolam a dam ti vediet :D :D

Napsal: pon bře 28, 2005 21:10
od palikx
Ach rado to je fakt v p....i.To chcípání může mít spojení se spotřebou.Motor nemá správnou kompresi nebo alespon ten 1 co po ranu neběží .Nám ty naše motory ještě jezdí.Takže zatím nemůžu říct jestli jsme to opravili.Jen vím že tam jsou uplně nové hlavy,nebroušené.a meli jsme špatně seřízený předstih.tedy místo 10°, 20°.Je škoda že ti to odešlo tak brzo.Uvidíš co bude až ti to rozeberou. :(

Napsal: pon bře 28, 2005 21:11
od Olda
motory po GO chlastaj lehce víc...
tohle je ale asi provar...
at se snaží servis-banda...:)
víš že nikdy není nic ideální, ale přeji ti aby to dopadlo...-můj motor se mi taky nezdá, vypadá to že to nějaká kravka uvarila kurvadrát...!