Stránka 7 z 7
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát kvě 11, 2012 13:45
od tomask
Přesně ....
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát kvě 11, 2012 13:56
od Tsoenami
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát kvě 11, 2012 15:31
od dadif
Já přikrmuju vepřovou kostí, ale asi mu nechutná, na spotřebě jsem to nepoznal... Příště zkusím taky ten rohlík, nebo raděj loupáček, co myslíte?
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát kvě 11, 2012 15:35
od Tsoenami
No u Nakyho je lepší když přikrmuje jinak by mu sežraly k...y
auto
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát kvě 11, 2012 19:17
od Poky Ul
Tak to mu říkám šlušně
vykuněný Orlando
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát kvě 11, 2012 20:58
od lord_maxx
Sakra,byl si driv
presne to same me napadlo
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát kvě 11, 2012 22:57
od Tsoenami
Tuning je mrtvý at žije kuning
Re: Zajetí motoru
Napsal: sob kvě 12, 2012 12:57
od naky
Uz mam vytrikany motor proti haveti, tak jezdim uz jen na naftu
Ale pekny forky tu davate, to se musi uznat
Re: Zajetí motoru
Napsal: sob kvě 12, 2012 19:52
od Tsoenami
naky píše:Uz mam vytrikany motor proti haveti, tak jezdim uz jen na naftu
Ale pekny forky tu davate, to se musi uznat
Když to pečivo se nedá zapomenout
Re: Zajetí motoru
Napsal: čtv kvě 17, 2012 23:29
od naky
taky vzpominam, bylo to fakt prekvapko a cumel jsem jak puk
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát kvě 18, 2012 09:04
od slaza
Asi mně podle stop tam chodila kočka (máme v sousedství 2), poradili mi odpuzovač psů (máme ho kolem vína, aby ná tam pes ne...) a funguje to i na kočky. Je to gel, vysublimuje, tak jsem ho dal do motoru na pár míst a už není ani gel ani šlápoty.
Re: Zajetí motoru
Napsal: pát kvě 18, 2012 09:15
od 18lukin18
Re: Zajetí motoru
Napsal: sob srp 18, 2012 22:54
od lord_maxx
Po více jak 4 000 najetých km hlásím, že se motor začíná probouzet a cítím lehké náznaky razantního oživení oproti nemastné neslané jízdě prvních 1 000 km.
Prvních cca. 1 000 km jsme poctivě jezdili jen po okreskách a ve městě (kupodivu se povedlo bez kolon), hodně jsme řadili, motor nevytáčeli na víc jak 3 500 ot/min, ale na druhou stranu jsme se snažili jezdit svižně, abychom si nevychovali nějakého lenocha.
Co se týká lepšího pocitu z motoru, tak se (podle mého subjektivního mínění podpořoného čtením této diskuze) zlepšila pružnost - po městě se dá lehkou nohou při zahřátém motoru jezdit o jeden převodový stupěň výš, mimo obec zase motor reaguje rychleji na přidání plynu. Dále pak cítím rozdíl ve vysokých otáčkách, kdy se ke slovu dostává opravdu velký počet dříve jen papírových koníků.
Spotřeba s klesající tendencí do 9 l/100 km při předpisové jízdě.
Re: Zajetí motoru
Napsal: úte kvě 28, 2013 12:16
od Ascona
3000 km jsem zajížděla na benzín. Dávala jsem si hlavně bacha na zahřátí motoru, hned to netočila a při delších trasách mu šlapala trošku po krku, ať si zvykne na vysoké otáčky, ale nehonila to výš než 3500-4000. První delší cesta ukázala značný rozdíl. Cesta tam - 350km - auto líné, jízda do kopce tragická (měla jsem chuť vystoupit a tlačit ho do kopce), svižné předjíždění nereálné, maximální rychlost 180, ale to jsem auto tlačila i očima
Cesta zpět - auto svižné, kopce super, maximálka stoupla na 200km/h. Od 3500 najetých kilometrů jsem si hlavně hodně hrála s otáčkami. Vytáčela jsem ho k 5 tis. jen co jsem k tomu měla příležitost. Jela jsem pak ve vysokých otáčkách aspoň 5-10 min a pak je nechala klesnout na 3500. "Trápila" ho do kopců a čím dál víc čekala razantní jízdu. Po 7000 km je auto svižné jako formule jedna
Nepřekoná malé auta se stejným motorem v rychlosti rozjezdů, to je jasné, ale předjíždění, kopce vyjede krásně svižně, reakce po přidání plynu okamžitá, při maximální rychlosti 180km/hod mám pedál plynu sotva na polovině a na 200km v hodině se vůbec není problém dostat během chvilky. Určitě jede ještě rychleji, zatím si tohle překvapení ovšem nechávám na ujetí více km. Takže doporučuji honit co to dá, je to svižné auto, ale potřebuje cukr a bič
Jen dodávám, že od 3tis. km jezdím čistě na LPG.
Re: Zajetí motoru
Napsal: stř lis 20, 2013 03:30
od Laco71
Dobrý deň,
snažil som sa auto zabehávať predpisovo a netlačiť ho na viac ako 3500 r.p.m,
teda aspoň prvých 3000km,
vysledok ?
Auto nenormalne zlenivelo,nechcelo ťahať, a nijako sa nedarilo prejsť hranicu 4000 r.p.m
Potom som mu začal viacej "nakladať" a motor začal ožívať,po cca 7000 km to už bolo lepšie,
a radikalne sa to zmenilo po prvej servisnej prehliadke po 15 000 km,
žeby to bolo tým novým olejom ?
Dnes nemám problem zrychliť,"auto ide za plynom", neni problem točiť 5 500 r.p.m. na III.stupni,
alebo 4000 na IV.stupni,ked predbieham,
avšak nenechávam ho dlho vo vysokých otáčkach maximalne tak minutu, viac nie.
Každý kopec vládze vybehnuť na IV.stupeň, niekedy aj na V. avšak otáčky nenechávam nikdy padnúť pod 2100 r.p.m.
LPG som dal namontovať ked bolo nabehané 21 300 km,teraz je stav tachometra cca 24 000,
na voĺnobehu motor pekne ide,nič neklepe,skrátka "šepot květin",
veĺká spokojnosť.