Stránka 7 z 14

Re: 2.0

Napsal: stř bře 02, 2011 08:46
od Hanzy
kubiak píše:1. tak uz neviem co to malo znamenat ten ventilator a ten smrad mozno naozaj az po 3. nepodarenom cykle sa rozsvieti kontrolka
2. ziadne svetlo v kufry nemam ale uz som tam domontoval LED (len na baterky)
3. dam 20 eur tomu kto tych duchov vyzenie ;)
Hanzdy tvoje komentare su strasne smiesne, 90% co to cita sa nad tym neunavne smeje a si naozaj hviezda, si najlepsi! Neviem ci ti treba dat cumlik jak malemu detsku ale takychto traposov mam najradsej :?
Budes muset pridat za 20 eur ti nikdo motor nevymeni a ze nemas v kufru svetlo asi se nepocita ze budes jezdit i v noci a rusit nocni klid :D

Re: 2.0

Napsal: stř bře 02, 2011 10:55
od tomask
Pošli mi tých 20 euro zlých duchov jsem ti už vyhnal.

Re: 2.0

Napsal: stř bře 02, 2011 17:20
od kubiak
Hanzdy tak mne nieco trochu bruni v palubovke ako povolena sruba a ty by si menil hned cely motor :D parada

Re: 2.0

Napsal: stř bře 02, 2011 17:57
od Hanzy
Musis zacit vzdy tim nejjednoduzsim :D
Kua ja mel celou palubku ven z auta ale nefotil jsem to coz byla chyba ale budu jednoho kuchat celeho tak to vse nafotim ;)

Re: 2.0

Napsal: stř bře 02, 2011 18:53
od Kjub
Je zaujimave sledovat ako novy clen reaguje a ako sa postupne pretransformuje. Ale teraz tu mame, my dieselaci, o nieco vacsiu podporu... :D
Kubiak, skus buchnut po pristrojovke ako Didi na plny plyn (aspon myslim, ze sa ten film sa volal takto) a mozno to prestane! :lol:
A s tym nasim filtrom je to tak, ze on obcas vypaluje (zalezi od jazdy ako casto) a kontrolka je uz posledna vyzva.

Re: 2.0

Napsal: stř bře 02, 2011 22:44
od kubiak
pristrojovke resp. budikom som uz skusal par krat klepnut ale nejak to nepomohlo, ale kaslem nato, nech sa mi nato pozru najblizsie v servise
to vypalovanie moze byt, ze kontrolka je ako "posledna vyzva" tak uvidim ako sa to bude chovat. Len trochu som sa prvy krat zlakol ked motor nebol ani zohriaty a ventilator na plne pecky a k tomu atypicky smrad.

Re: 2.0

Napsal: čtv bře 03, 2011 07:33
od Dimco Nubira 97
Atypický smrad a keď stojí vedla auta cítiš z neho hnusné teplo. Vypalovanie DPF filtra ;) tož pravda ak je to ako na Epicu (som si istý že je, aj keď bol by som rád keby nebolo) tak kontrolka je už tá posledná výzva ktorá signalizuje že ak sa nedokončí vyklus hrozí poškodenie DPF filtra.... ;)

Re: 2.0

Napsal: čtv dub 07, 2011 08:22
od shindys
To čištění filtru DPF mi teď při poslední nádrži trvalo 11 km (asi 10 minut). Zapíná se asi co 1000 km a zvýší to spotřebu tak třikrát, okamžitá spotřeba je po dobu těch 10 - 15 minut tak kolem 15-20 litrů/100 km - tzn jednou zhruba za 1000 km si to vezme navíc 2 max 3 litry nafty - dojezd se skokově sníží tak o těch 10 + navíc 30 - 60 km (podle toho, jestli v tu chvíli jedu po rovině nebo do kopce). Teď už hodněkrát mi to při dotankování ukázalo dojezd nad 1100 km, skoro 1200, ale zatím jsem nejvíc najel teď při poslední nádrži 983 km a v nádrži zbylo ještě 2,9 litru, doufám, že ten 1000 km dojezd na plnou nádrž s tím, že ještě něco v nádrži zbyde, se mi zanedlouho podaří. Posledních asi 6000 km jezdím průměrně za 6 litrů (palubní počítač ukazuje 5,7 l/100 km), celková skutečná průměrná spotřeba od začátku (teď 17000 km) je 6,43 l/100 km. A rozhodně nezdržuju provoz :-)

Re: 2.0

Napsal: čtv dub 07, 2011 08:32
od tomask
Konečně někdo napsal pravdu o spotřebe Cruzevého dieslu 6,43 l.
Chci teď vidět reakci ostatních majitelu :lol: všichni píšou 4,5-5 l pohoda, super, jak se diesel vyplatí atd :D

Re: 2.0

Napsal: čtv dub 07, 2011 08:59
od tomask
Nemyslím tím Kjuba nebo Xsofta tí myslím psali ještě vyšší spotřebu ale kluky který se neradí přiznají k spotřebe :D
na otázku za kolik jezdí s fleku odpoví 4,5-5 l -i :D
Já osobně taky s dieslem VW jezdim asi za 7,5 l ale potkávam hodně lidí jak tvrdí že jezdí levně a jaké to má výhody.

Re: 2.0

Napsal: čtv dub 07, 2011 09:19
od Dimco Nubira 97
Já osobne dobre viem že všetky autá klamú. resp. ich palubáky klamú a spotrebu skreslujú. 5,2 na palubáku a v skutočnosti nejakých 6,2. Ale ten benzín ti pšíe také isté kraviny a pri súčasných cenách benzínu je to stále lacné jazdenia oproti benálu ;)

Re: 2.0

Napsal: čtv dub 07, 2011 09:27
od tomask
Diesel se hodně vyplatil když stál o půlku míň než benzín.
Nižší spotřeba, hodně nížší cena ale teď se tý ceny srovnali a dokonce jsou čerpačky kde je cena nafty i o 1,5 Kč drahší. Škoda že si je nezapisuji ale už jsem hodně natrafil na benzínky kde je drahší nafta než benzín.

Re: 2.0

Napsal: čtv dub 07, 2011 10:07
od Dimco Nubira 97
Aha ale to možno v čechách :D u nás to neplatí a rozdiel je nejakých 6SK medzi cenou benzínu a nafty samozrejme v prospech nafty

Re: 2.0

Napsal: čtv dub 07, 2011 12:03
od honzik
Není to nic nového, ale pro ty , co to ještě neznají, jsou tu přehledně ceny benzínu a další zajímavosti :
www.ceskybenzin.cz

Re: 2.0

Napsal: čtv dub 07, 2011 12:04
od shindys
tomask:
také jsem slyšel od hodně diesláků (hlavně s octávkama), že jezdí za 4,5 litru, ale tady na chevroletclubu to myslím nikdo nepsal, pokud bys sledoval toto téma od začátku, tak bys viděl, že píšu o své spotřebě od 6,7 do současné 6,4 a jak to po setinkách klesá. I v tématu spotřeba jsem psal, že očekávat něco výrazně odlišného od 6,5 je u všech dieslů s výkonem 150 k a rokem výroby 2010 nesmysl (i octávky mají průměr 6,5), spritmonitor.de to uvádí jasně :-) ale mě fakt těší, že průměrná skutečná u mého cruze je za posledních 6000 km opravdu kolem 6 litrů - jen si klikni na ikonku 6,4 v mém podpisu a uvidíš :-) prostě auto se zajelo a jestli prvních 10000 km jezdilo za 6,7, tak teď jezdí za 6 :-)