Ja osobne mám voči škodovkám neprekonateľnú averziu,nezmenili svoju politiku výroby a predaja za posledných xxx rokov,hlavná filozófia výroby "Co na tom,že je to špatný,hlavně,že je to český,tak hloupý koupí..
" Marketingová stratégia -Slúbovať kombajn a ponúkať hrable"
môžem uviesť aspoň 3 body,prečo opovrhujem značkou Škoda:
v r.1992-5 boli nekriticky zvýhodňovaní,bola 19% daň na dovezené autá,takže mali priam socialisticky privilegované postavenie na trhu,ktoré náležite využili.
Na jeseň 1994 sľubovali úplnú novinku,robili okolo toho väčšie tajnosti ako Mercedes či Volswagen pri uvádzaní noviniek a pritom keď predstavili feldu,no,že by to bol taký radikálny skok oproti Favoritu?? o niečo vyše rok neskôr keď im novinári nafotili Octaviu pri skúškach,tvrdili že ide o nový ROVER...Hlavne,že s logom Škoda na kastli
A vrchol všetkého bola FABIA.Hovorca tej automobilky tvrdil že fabia je moderné auto,o 3 triedy modernejšie ako FElda,tak musí byť aj cena oveľa vyššia..
Áno,také moderné,že ho poháňal ešte trojložiskový OHV motor,ktorý má konštrukčný základ v roku 1964,po necelých 100.000 km sa zmení s benzínoveho na olejový
a ten kombík svojim dizajnom...Ono ani o klasický kombík nejde,skôr o predĺžený hatchback,ale pripomína skôr detské gumové autíčko ,ale vrchná časť bočných zadných dverí priam dokonale pripomína Moskviča 426
Navyše,čo sa rozprávam z majiteľmi Fóbiíí,koľko závad a následne výdavkov mali do najazdenia 70.000 km,toľko nepýtajú 3 normálne autá,teda iných značiek.
Odhliadnuc od čiste subjektívneho dojmu,že kúpa,resp,vlastníctvo novej škodovky mi evokuje tú socialistickú vynútenú stádovitosť,tuctovosť...
Ale uznávam,že mnohí to kupuju v zmysle hesla - z núdze cnosť,najmä ojazdené,to bol kedysi aj môj prípad,ale po 120-ke som sa zapovedal,že nikdy viac už nijaká škodovka
,aj keď uznávam,na druhej strane,že môžu mať aj svoje dobré stránky.Ale u mňa je ŠKODA ako auto naveky odpísané.