dadif píše:Od doby, co jsme Orlando koupili (1 rok) už ceny moc nesleduju. Vím, že šly trochu nahoru, ale 17.800 € se mi zdá za LT+ v benzínu trochu moc. Máš to v hotovosti nebo na úvěr?
Nechce se mi to pocitat presne, ale ta vysoka cena +- odpovida nasi cene bez podpory fleet, t.j. Cenikove cene Orlanda.
Co se tyka vyberu, my jsme meli v uzsim vyberu prave Renault, Citroen C4 Picasso a 5008. Vsechny tehdy (pred 5 ti mesicema) vychazely draz v zakladnich vybavach, natoz v lepsi vybave. Pocitove bych se klonil k C4, 5008 byla zase ve stejne vybave o dost levnejsi nez C4 a Renault by vysel v nejake lepsi vybave o 100 000 kc vic. Pokud by cena byla srovnatelna, Renault by to stejne nevyhral. A po tom, jak jsme spokojeni s Orlandem, bychom nesli ani do te C4 a 5008.
Naposledy upravil(a) lord_maxx dne ned črc 29, 2012 13:38, celkem upraveno 1 x.
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ černá Carbon Flash
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
Kritiku bych k autu zatim nemel, ale mam par drobnosti, ktere by mohly byt udelane lepe:
Porad jsem si nezvykl na funkci automaticke klimatizace, nekdy v nekterych pripadech ji proste nedokazu vypnout. I kdyz mam nastavene vse tak, ze by nemela pracovat a mel by foukat jen vzduch z venku, fouka nepochopitelne studeny vzduch ochlazeny klimatizaci. A kontrolka klimatizace nesviti.
Tlacitka na volantu jsou takova hodne plastova a na dalnici pri zapinani tempomatu si myslim, ze tim cvaknutim probudim vsechny v aute.
Lak auta, alespon na hranach dveri, je snadno odprysknutelny. Opravdu staci lehce se dotknout cehokoliv (zed, jine auto atd.) a lak odpadne a zustane jen spodni bila vrstva. Clovek s tim pocital, ale i tak me to prekvapilo. Cerna fixacni tuzka to snad opravi.
Loketni operka by mohla byt vetsi a mela by byt i u spolujezdce. Nebo to mit nejak zarizeny. Mne ale stavajici reseni vyhovuje.
A k predchazejicimu postu - Presne, souhlsim.
Jen k tem francouzum - ja mel na Citroena Xsaru Break stesti, dali jsme ji pryc pri 135 000 km, protoze uy by se nam blizici se opravy nevyplatily. Rozdil je dle meho (kdyz si nevyberes opravdu spatny kus) videt az po nejakych 100 000 km, do te doby by auto melo jezdit.
A zpetna zrcatka, byl jsem zvykly na lomene zrcatko, tak abych videl i auto v mrtvem uhlu, zde se mi casto stane, ze auto ve zpetnych zrcatkach nevidim. Takze se otacim a kontroluji pohledem.
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ černá Carbon Flash
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU) Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite Carthell Prg
18lukin18 píše:Poky ty si nějaký náročný
tak udělej DODO
Na mocném ebay jsem nic takového co by tam šlo ale kámoš má šváru na renault.vrakáči tak poresit z nějakého scenika (píšu z tel to je hrůza než napíšu)
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ www.chevroletorlando.webnode.cz
Poky já nemyslel třeba ebay ale DODO dodělej doma
takže nějaký materiálek,pár hřebíčku,nějaká koženka a je to hotové
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU) Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite Carthell Prg
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU) Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite Carthell Prg
luke1 píše:Vyjadril bych se k tem cenam - srovnavat cenikovou cenu s takovou co Ti nabidnou jako vaznemu zajemci pri osobni navsteve jsou jabka s hruskama....nevim jak na Slovensku, ale v CR bych si tipl ze snad nikdo nakonec nekupuje za cenikovou cenu.... konkretne u Orlanda se myslim sleva na fleet cca rovna cene za predvadeci vuz.
Takze jsi usetril pres 2 000 EURo a myslim ze jsi udelal dobre, francouze nebrat, to uz radeji korejce
Obe tie ceny boli koncové na predajni. Predajca poskytoval zľavu len na príslušenstvo. U nás je fleet zľava len pre podnikateľov, to znamená na IČO. Pre fyzické osoby nepodnikateľov takúto zľavu nie je možné získať. Zľavu na auto bolo možné získať ešte na leasing, ale tam sa tá zľava preplatí v splátkach a nanutených predražených poistkách.
majkii píše:Obe tie ceny boli koncové na predajni. Predajca poskytoval zľavu len na príslušenstvo. U nás je fleet zľava len pre podnikateľov, to znamená na IČO. Pre fyzické osoby nepodnikateľov takúto zľavu nie je možné získať. Zľavu na auto bolo možné získať ešte na leasing, ale tam sa tá zľava preplatí v splátkach a nanutených predražených poistkách.
Ospravedlňujem sa za nepresnu informáciu pozrel som na kúpnu zmluvu na druhej strane je cenníková cena 17 935 EUR, predajná cena nového vozidla 17 235 EUR, predajca teda dával zľavu aj na nové vozidlá 700 EUR.
majkii píše:
Obe tie ceny boli koncové na predajni. Predajca poskytoval zľavu len na príslušenstvo. U nás je fleet zľava len pre podnikateľov, to znamená na IČO. Pre fyzické osoby nepodnikateľov takúto zľavu nie je možné získať. Zľavu na auto bolo možné získať ešte na leasing, ale tam sa tá zľava preplatí v splátkach a nanutených predražených poistkách.
S temi fleetovymi cenami jen pro ty co maji ICO to neni takove horke...
Za diesel v automatu a LTZ je to asi celkem slušná cena, pro mě byla ale cena jedním z rozhodujících faktorů, diesel jsem nechtěl, a tak oceňuju, že mě moje auto vyšlo ještě o sto tisíc levněji.
Proto mi výše zmíněná cena 17.800,- € přišla za benzín LT+ jako hodně silný kafe, to bych si asi nechal zajít chuť...
Chevrolet Orlando 1.8 LT+ '11, pewter grey
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ... Suzuki AN400 Burgman '99