Chevrolet Orlando
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Chevrolet Orlando
nooo takový Orlí žabáček
jj prostuduj a přidej se
jj prostuduj a přidej se
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
- Reklama
Re: Chevrolet Orlando
Do ES clubu jsi zvána 100%Palomita píše:Modrá je nejlepší Sice mám jinak nejradši zelenou, ale na orlandu bych si ji neuměla představitmilosmlcoch píše:Modrá je dobrá
Na ES už jsem zběžně koukala, tak to ještě musím pořádně prostudovat18lukin18 píše:ještě trička a nálepku ES a budete dokonalá orlí rodinka
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
Re: Chevrolet Orlando
Tak za ty dva dny co auto mám , zatím naprostá spokojenost . Jen při přepnutí na LPG auto citelně zaškube , s tím mi slíbili něco udělat už při předávání auta , tak se uvidí , jinak dobrý . Škoda jen , že se nesklápí zrcátka sama při zamčení auta , to by byl naprostý luxus
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ Bílá + LPG
Re: Chevrolet Orlando
mc.cvok:A co club ES jdeš do toho s námimc.cvok píše:Tak za ty dva dny co auto mám , zatím naprostá spokojenost . Jen při přepnutí na LPG auto citelně zaškube , s tím mi slíbili něco udělat už při předávání auta , tak se uvidí , jinak dobrý . Škoda jen , že se nesklápí zrcátka sama při zamčení auta , to by byl naprostý luxus
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
Re: Chevrolet Orlando
Tak co by ne , koukal jsem na sraz v Litoměřicích , to není tak daleko....snad dnes udělám nějakou fotku ať mám taky něco do Avataru
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ Bílá + LPG
Re: Chevrolet Orlando
Tak vítej do clubu ES kolego a do Lt jsi samozřejmě taky zván budu se těšitmc.cvok píše:Tak co by ne , koukal jsem na sraz v Litoměřicích , to není tak daleko....snad dnes udělám nějakou fotku ať mám taky něco do Avataru
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
Re: Chevrolet Orlando
Ahoj Palomita,
vítej tady mezi náma a gratuluji k autíčku i k přírustku do rodiny.
Přejí hodně šťastných kilometrů a snaď se i uvidíme na srazíku v Litoměřicích
Jinak moc hezká barva
vítej tady mezi náma a gratuluji k autíčku i k přírustku do rodiny.
Přejí hodně šťastných kilometrů a snaď se i uvidíme na srazíku v Litoměřicích
Jinak moc hezká barva
Carthell Prg
Re: Chevrolet Orlando
Moc děkuju Už se nemůžeme dočkat, až budou oba nové přírůstky do rodiny doma, přece jenom už je to zdlouhavýtomask píše:Ahoj Palomita,
vítej tady mezi náma a gratuluji k autíčku i k přírustku do rodiny.
Přejí hodně šťastných kilometrů a snaď se i uvidíme na srazíku v Litoměřicích
Jinak moc hezká barva
Když jsem příteli řekla o srazu v Litoměřicích, tak souhlasil. Takže to vypadá, že když nebudou nějaké problémy, s velkou pravděpodobností dorazíme
Na barvu jsem moc zvědavá, podle fotek vypadá moc hezky
Fiat Panda 750 L, r.v. 1987
Ford Mondeo Combi 2.0, r.v. 2003
Chevrolet Orlando LTZ 1.8 Arctic blue, r.v. 2012
Ford Mondeo Combi 2.0, r.v. 2003
Chevrolet Orlando LTZ 1.8 Arctic blue, r.v. 2012
Re: Chevrolet Orlando
Ahoj, vítej, třeba budeš mít v srpnu doma najednou dva "dravce" naráz. Hlavně aby byli oba OK.Palomita píše:Ahoj všem, s dovolením se k vám přidám, i když na autíčko teprve čekáme
Mělo by být nejpozději v polovině srpna, ale prý se nejspíš dočkáme dřív Začátkem srpna mám termín porodu, tak jsem zvědavá, jestli doma bude dřív miminko, nebo Orlando
Škoda 120LS, Lancia Prisma 1,9D, Fiat Croma 2,0IE, Escort 1,8D, Rendl 19 1,9D, Seat Toledo 1,9TDI 81kw a Orel 2,0VCDi LTZ.
Re: Chevrolet Orlando
Dneska jsme poprve vyzkouseli auto na maximum jeho moznosti.
Cestovali jsme neco pres 100 km za Prahu ve ctyrech dospelych a jednom mrneti v sedacce plus kocarek a spoustou drobnosti okolo. Protoze jsem si chtel vyzkouset jako prvni jizdu na sedackach v treti rade, sel jsem do toho. Vedle me byl slozeny kocarek a spousta veci, ale i presto jsem se svyma 180 cm a silnejsi postavou nemel problem cestovat na prave sedacce v treti rade bez problemu. Samotneho me to prekvapilo, treti rada je opravdu pouzitelna pro dennodenni pouziti.
Pristup ke treti rade sedacek je bezproblemovy, sedadla v druhe rade se daji odklopit jednim pohybem. Jedine, cim jsem se musel uskrovnit, jsou boty. Moje sandale velikosti 45 se proste ne a ne vejit pohodlne do mensiho otvoru na nohy pod sedadly ve druhe rade.
Pocity z jizdy byly dobre, vubec jsem neregistroval rychlost, jakou jsme jeli. Respektive, na dalnici mi nepripadalo, ze jedeme takovou rychlosti, jakou jsme jeli. Zvuk motoru byl vzadu jen malo patrny, pocitove rozhodne mene hlucny nez na prednich sedadlech. Docela jsem se bal i teploty a prisunu vzduchu - jeli jsme v tom nejvetsim vedru dnes a klimatizaci jsme meli nastaveno na auto a teplotu tak, aby nevadila citlivym jedincum. Prisun vzduchu byl dobry i tehdy, kdyz bylo zcela vypnute foukani do druhe rady sedadel. Teplota byla vyhovujici, az me to prekvapilo, protoze nase cerna barva zrovna ty slunecni paprsky moc neodpuzuje.
Co jsem tim tedy chtel rict? Ze jsem moc spokojeny s vyberem auta a ze treti rada sedacek opravdu ne jen na ozdobu a do poctu, ale da se rozumne vyuzit pro kazdodenni provoz.
My jsme druhe misto vyplnili vecmi a podvozkem pro kocarek, s sebou jsme tedy meli vse, co jsme potrebovali. Nelze si tedy stezovat na nedostatek mista v kufru, jen to chce pri nakladani premyslet a dobre zorganizovat veskera zavazadla.
Taky jsem se obaval, co udela plne nalozene auto s dynamikou a jizdnimi vlastnostmi. Opet jsem byl mile prekvapen, kdy si motor hrave poradil se vsemi obtizemi na ceste po dalnici i mimo ni. Na ceste zpet jsem ridil ja a nemel jsem pocit, ze by mel motor s plne obsazenym autem nejake problemy. Tempomat drzel na dalnici 130 km/h i do kopcu, v pripade predjizdeni byl jeste prostor pro nahle zrychleni. Tedy, benzin pro nase ucely bohate staci.
Posledni veci, co jsem chtel podotknou, je hluk ze zadni napravy priprejizdeni retarderu. Vzadu je to slyset o dost vic nez z prednich sedacek, tady se asi nejvic projevuje setreni pri vyrobe. No, co se da delat, Je to tak.
To me privadi na myslenku - levou zadni sedacku zrejme nikdy nevyuzijeme, protoze by pak nebylo mozne kde prevazet zavazadla. Napadlo me, ze do vznikleho prostoru by sla umistit rezerva kola a potrebna vybava, jestli by se tam vesla. Ostatni prostor by se pak mohl vyuzit pro odlozeni drobnosti. Co vy na to?
Cestovali jsme neco pres 100 km za Prahu ve ctyrech dospelych a jednom mrneti v sedacce plus kocarek a spoustou drobnosti okolo. Protoze jsem si chtel vyzkouset jako prvni jizdu na sedackach v treti rade, sel jsem do toho. Vedle me byl slozeny kocarek a spousta veci, ale i presto jsem se svyma 180 cm a silnejsi postavou nemel problem cestovat na prave sedacce v treti rade bez problemu. Samotneho me to prekvapilo, treti rada je opravdu pouzitelna pro dennodenni pouziti.
Pristup ke treti rade sedacek je bezproblemovy, sedadla v druhe rade se daji odklopit jednim pohybem. Jedine, cim jsem se musel uskrovnit, jsou boty. Moje sandale velikosti 45 se proste ne a ne vejit pohodlne do mensiho otvoru na nohy pod sedadly ve druhe rade.
Pocity z jizdy byly dobre, vubec jsem neregistroval rychlost, jakou jsme jeli. Respektive, na dalnici mi nepripadalo, ze jedeme takovou rychlosti, jakou jsme jeli. Zvuk motoru byl vzadu jen malo patrny, pocitove rozhodne mene hlucny nez na prednich sedadlech. Docela jsem se bal i teploty a prisunu vzduchu - jeli jsme v tom nejvetsim vedru dnes a klimatizaci jsme meli nastaveno na auto a teplotu tak, aby nevadila citlivym jedincum. Prisun vzduchu byl dobry i tehdy, kdyz bylo zcela vypnute foukani do druhe rady sedadel. Teplota byla vyhovujici, az me to prekvapilo, protoze nase cerna barva zrovna ty slunecni paprsky moc neodpuzuje.
Co jsem tim tedy chtel rict? Ze jsem moc spokojeny s vyberem auta a ze treti rada sedacek opravdu ne jen na ozdobu a do poctu, ale da se rozumne vyuzit pro kazdodenni provoz.
My jsme druhe misto vyplnili vecmi a podvozkem pro kocarek, s sebou jsme tedy meli vse, co jsme potrebovali. Nelze si tedy stezovat na nedostatek mista v kufru, jen to chce pri nakladani premyslet a dobre zorganizovat veskera zavazadla.
Taky jsem se obaval, co udela plne nalozene auto s dynamikou a jizdnimi vlastnostmi. Opet jsem byl mile prekvapen, kdy si motor hrave poradil se vsemi obtizemi na ceste po dalnici i mimo ni. Na ceste zpet jsem ridil ja a nemel jsem pocit, ze by mel motor s plne obsazenym autem nejake problemy. Tempomat drzel na dalnici 130 km/h i do kopcu, v pripade predjizdeni byl jeste prostor pro nahle zrychleni. Tedy, benzin pro nase ucely bohate staci.
Posledni veci, co jsem chtel podotknou, je hluk ze zadni napravy priprejizdeni retarderu. Vzadu je to slyset o dost vic nez z prednich sedacek, tady se asi nejvic projevuje setreni pri vyrobe. No, co se da delat, Je to tak.
To me privadi na myslenku - levou zadni sedacku zrejme nikdy nevyuzijeme, protoze by pak nebylo mozne kde prevazet zavazadla. Napadlo me, ze do vznikleho prostoru by sla umistit rezerva kola a potrebna vybava, jestli by se tam vesla. Ostatni prostor by se pak mohl vyuzit pro odlozeni drobnosti. Co vy na to?
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ černá Carbon Flash
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
Re: Chevrolet Orlando
Rád by som sa s vami podelil o moje poznatky pri kúpe tohoto auta. Sme päťčlenná rodina a tak rozhodnutie o kúpe väčšieho auta bolo logické, nakoľko naša Thalia priestorové požiadavky napĺňala už viac ako dva roky. Ptrebovali sme tada auto, kde by sa "upratala" osádka dvaja dospelu, jeden dospievajúci a dve deti s detskými autosedačkami. Takúto základnú podmienku splnili vozidlá triedy malých MPV, kde patrí aj Orlando. Kúpe predchádzalo množstvo hodín čítania na fórach rôznych značiek, čítanie recenzií a po výbere "užšej skupiny" návšteva showroom-ov a v niektorých prípadoch skúšobná jazda. Do užšieho výberu sa dostali Toyota Verso, Mazda 5, Peugeot 5008 a Chevrolet Orlando. z výberu som predbežne vylúčil VW Touran, Citroen C4 Grand Picasso, Renault Grand Scenic. Ešte som chvíľu poškuľoval po aute z radu SUV - KIA SPORTAGE, toto auto sa mi neskutočne páčilo, žiaľ ešte nedozrel čas aby som si kupoval auto, ktoré sa mi páči .
Pre kúpu auta sme si stanovili kritéria v tomto poradí : 1 nadobúdacia cena, 2 bezpečnosť, 3 vnútorný priestor - úžitková hodnota 4 značka - výrobca. Všetky tieto kriteria sú do určitej miery subjektívne
Toyota Verso - veľmi pekné auto, interiér s prémiovým vyhotovením, množstvo úžasných detailov, nevýhody vysoká nadobúdacia cena, chýbali napr. výduchy klimatizácie k zadným sedadlám, relatívne málo priestoru
Mazda 5 krásne vozidlo s výborným motorom, v päťmiestnej verzii nevyhovelo priestorovo - stredné sedadlo v druhom rade nie je plnohodnotné, samozrejme vyššia nadobúdacia cena,
Peugeot 5008 nádherné auto, páčilo sa me aj mojej manželke, žiaľ prístup pracovníkov na predajni bolo niečo neuveriteľné. Ani raz sme auto nevideli v predajni, o prdvádzacej jazed sa nám mohlo len snívať, žiaľ toto auto bol najväčši favorit.
Nakoniec Orlando: auto, ktoré ma ani manželku na prvý pohľad vzhľadom neoslovilo ale ani neurazilo, Interiér neobsahoval niektoré veci, ktoré by som pri rodinnom aute uvítal napr. odkladacie stolíky leteckého typu na operadlách predných sedadiel, slnečné clony zabudované vo dverách, samostatné sadadlá v strednom rade, alebo aspoň posúvteľná lavica zadných sedadiel, čítacie lamičky v zadnom rade sedadiel, plnohodnotná rezerva. Nepochopiteľná je podpora BT autorádia, ktorá nefunguje ako handsfree, ale iba ako multimediálny zdroj pre mp3. Chýbať mi bude aj tempomat, ktorý sa nedá samostatne dokúpiť.
Pri skušobnej jazde ma zaskočilo trhanie motora (motor mal len 18 km), tato vlastnosť sa nápadne podobala skúsenostiam majiteľov Cruzov viď. foróm, mohlo ísť aj o problém s kilatizáciou, ako som sa dočítal v jednom vláke. Pri opakovanej skúšobnej jazde (najazdené už cez 250 km) som si dal veľmi záležať na tom či sa trhanie prejaví alebo nie, neprajavilo sa
Napriek všetkým týmto výhradám sme sa rozhodli pre Orlando LT+ pre to, že najlepšie spĺňal naše kritéria - cena, vysoká bezpečnosť, vnútorný priestor. Ďalšou vecou čo rozhodlo bolo, že sme sa v aute cítili veľmi pohodlne a príjemne, rovnako aj deti v strednom rade mali príjemné prostredie a dostaok priestoru a bonus bol tretí rad sedadiel.
V deň, kedy som išiel podpísať kúpnu zmluvu na orlando som sa zo zvedavosti a tak trochu aj preto aby som si potvrdil správnosť rozhodnutia pre orlando, zastavil v Renaulte pozrieť Scenic. Na moje veľké prekvapenie mi na predajni vypočítali cenu za Grand Scenic 7 miestny s 1.6 motorom, výbavou comfort + ďalšie doplny ako BT handsfree, tempomat, slnečné clony zabudované vo dverách, plnohodnotná rezerva a pod. cenu rovných 17 000 EUR. Táto cena 7 miestneho GrandScenica s vyššou výbavou bola teda nižšia o cca 800 EUR ako nové Orlando LT+ s nižšou výbavou, čo znamená, že základná výhoda Orlanda už prakticky bola zmazaná.
V mojom prípade som sa napokon rozhodol pre orlando aj keď som dlhé roky "Renaulťák" pretože si myslím Orlando je plné kompromisov, ale celkovo jeho úžitková hodnota vyššia.
Pre kúpu auta sme si stanovili kritéria v tomto poradí : 1 nadobúdacia cena, 2 bezpečnosť, 3 vnútorný priestor - úžitková hodnota 4 značka - výrobca. Všetky tieto kriteria sú do určitej miery subjektívne
Toyota Verso - veľmi pekné auto, interiér s prémiovým vyhotovením, množstvo úžasných detailov, nevýhody vysoká nadobúdacia cena, chýbali napr. výduchy klimatizácie k zadným sedadlám, relatívne málo priestoru
Mazda 5 krásne vozidlo s výborným motorom, v päťmiestnej verzii nevyhovelo priestorovo - stredné sedadlo v druhom rade nie je plnohodnotné, samozrejme vyššia nadobúdacia cena,
Peugeot 5008 nádherné auto, páčilo sa me aj mojej manželke, žiaľ prístup pracovníkov na predajni bolo niečo neuveriteľné. Ani raz sme auto nevideli v predajni, o prdvádzacej jazed sa nám mohlo len snívať, žiaľ toto auto bol najväčši favorit.
Nakoniec Orlando: auto, ktoré ma ani manželku na prvý pohľad vzhľadom neoslovilo ale ani neurazilo, Interiér neobsahoval niektoré veci, ktoré by som pri rodinnom aute uvítal napr. odkladacie stolíky leteckého typu na operadlách predných sedadiel, slnečné clony zabudované vo dverách, samostatné sadadlá v strednom rade, alebo aspoň posúvteľná lavica zadných sedadiel, čítacie lamičky v zadnom rade sedadiel, plnohodnotná rezerva. Nepochopiteľná je podpora BT autorádia, ktorá nefunguje ako handsfree, ale iba ako multimediálny zdroj pre mp3. Chýbať mi bude aj tempomat, ktorý sa nedá samostatne dokúpiť.
Pri skušobnej jazde ma zaskočilo trhanie motora (motor mal len 18 km), tato vlastnosť sa nápadne podobala skúsenostiam majiteľov Cruzov viď. foróm, mohlo ísť aj o problém s kilatizáciou, ako som sa dočítal v jednom vláke. Pri opakovanej skúšobnej jazde (najazdené už cez 250 km) som si dal veľmi záležať na tom či sa trhanie prejaví alebo nie, neprajavilo sa
Napriek všetkým týmto výhradám sme sa rozhodli pre Orlando LT+ pre to, že najlepšie spĺňal naše kritéria - cena, vysoká bezpečnosť, vnútorný priestor. Ďalšou vecou čo rozhodlo bolo, že sme sa v aute cítili veľmi pohodlne a príjemne, rovnako aj deti v strednom rade mali príjemné prostredie a dostaok priestoru a bonus bol tretí rad sedadiel.
V deň, kedy som išiel podpísať kúpnu zmluvu na orlando som sa zo zvedavosti a tak trochu aj preto aby som si potvrdil správnosť rozhodnutia pre orlando, zastavil v Renaulte pozrieť Scenic. Na moje veľké prekvapenie mi na predajni vypočítali cenu za Grand Scenic 7 miestny s 1.6 motorom, výbavou comfort + ďalšie doplny ako BT handsfree, tempomat, slnečné clony zabudované vo dverách, plnohodnotná rezerva a pod. cenu rovných 17 000 EUR. Táto cena 7 miestneho GrandScenica s vyššou výbavou bola teda nižšia o cca 800 EUR ako nové Orlando LT+ s nižšou výbavou, čo znamená, že základná výhoda Orlanda už prakticky bola zmazaná.
V mojom prípade som sa napokon rozhodol pre orlando aj keď som dlhé roky "Renaulťák" pretože si myslím Orlando je plné kompromisov, ale celkovo jeho úžitková hodnota vyššia.
Re: Chevrolet Orlando
Od doby, co jsme Orlando koupili (1 rok) už ceny moc nesleduju. Vím, že šly trochu nahoru, ale 17.800 € se mi zdá za LT+ v benzínu trochu moc. Máš to v hotovosti nebo na úvěr?
Chevrolet Orlando 1.8 LT+ '11, pewter grey
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
dříve - Mondeo III 2.0 TDDi kombi '01, ještě dříve - Renault R21 GTS '91, ještě dříve - ...
Suzuki AN400 Burgman '99
Re: Chevrolet Orlando
U mňa je trochu iná situácia, pretože som si zajednal predvádzacie vozidlo za 14 800 EUR, ale cena za ktorú predávajú vozidlo LT+ s BT ametalízou je 17 925 EUR s 1.8 Benzín. Túto cenu mám aj na faktúre a z nej sa bude počítať PZP a havarijné poistenie.dadif píše:Od doby, co jsme Orlando koupili (1 rok) už ceny moc nesleduju. Vím, že šly trochu nahoru, ale 17.800 € se mi zdá za LT+ v benzínu trochu moc. Máš to v hotovosti nebo na úvěr?
Myslím si, že Renault cenou v predchádzajúcom príspevku zareagoval na skutočnosť, že v predajoch Scenic v triede H2 na slovensku klesol za prvý polrok 2012 až za Orlando na 3 priečku
Re: Chevrolet Orlando
Vyjadril bych se k tem cenam - srovnavat cenikovou cenu s takovou co Ti nabidnou jako vaznemu zajemci pri osobni navsteve jsou jabka s hruskama....nevim jak na Slovensku, ale v CR bych si tipl ze snad nikdo nakonec nekupuje za cenikovou cenu.... konkretne u Orlanda se myslim sleva na fleet cca rovna cene za predvadeci vuz.
Takze jsi usetril pres 2 000 EURo a myslim ze jsi udelal dobre, francouze nebrat, to uz radeji korejce
Takze jsi usetril pres 2 000 EURo a myslim ze jsi udelal dobre, francouze nebrat, to uz radeji korejce
Orlando 1.8 LTZ Smoke Grey s navi, LPG