Napsal: pon dub 28, 2008 14:18
No ale sám víš, že na monopostu musí být všechno v souladu, takže co je platnej špičkovej podvozek, když přítlačná křídla jsou na prd....a naopak můžeš mít super šasi klidně děravou jak ementál, ale podvozek to všechno zkazí, nebo Renault má bezva aerodynamiku, ale motory to nezvládají. Ferrari se povedlo dát to všechno do symbiózy a to nevylučuje, že třeba zavěšení okoukali např. od BMW, Zadní křídlo od McLarenu atd. atd.....a tohle se týká celýho startovního pole....všech týmů. Akorát, že ostatní to do takový shody nedají....
Docela dobrej příklad je z poslední VC. McLaren kraloval v prvních 2 rychlých sektorech, ale ve 3. a 4. sektoru (technická část) zajížděli až 13. časy.....takže motor a aero na rychlou část super (v Monze si myslím vyhrajeme), ale pneu a aero do kombinací je bída....
Docela dobrej příklad je z poslední VC. McLaren kraloval v prvních 2 rychlých sektorech, ale ve 3. a 4. sektoru (technická část) zajížděli až 13. časy.....takže motor a aero na rychlou část super (v Monze si myslím vyhrajeme), ale pneu a aero do kombinací je bída....