Stránka 53 z 69
Re: Nexia³ Supersport Project
Napsal: sob črc 24, 2010 22:50
od -peha-
Re: Nexia³ Supersport Project
Napsal: ned črc 25, 2010 08:51
od hladolef
Ivane..
..SUPER
Re: Nexia³ Supersport Project
Napsal: ned črc 25, 2010 13:04
od Laclosak
Gratulace ...jen tak dál...
Re: Nexia³ Supersport Project
Napsal: pon črc 26, 2010 16:13
od Ivan
Re: Nexia³ Supersport Project
Napsal: pon črc 26, 2010 18:50
od J.Bad
Ivane , gratuluji ke sqělému 2. místu - sice o vteřinu a něco pomalejší ,ale i tak!!Aspoň vidí že Daewoo není jen tak nějakej hej nebo počkej...
Ten Fiat Coupě 2,0 CVT to musí bejt ďábel ....
Re: Nexia³ Supersport Project
Napsal: pon črc 26, 2010 19:08
od milosh
Ivanova nexie uz nema s daewoo krome kastle temer nic spolecneho
Re: Nexia³ Supersport Project
Napsal: pon črc 26, 2010 20:03
od Laclosak
Má pravdu ten chlapec
Re: Nexia³ Supersport Project
Napsal: pon črc 26, 2010 20:22
od Dark69
To by nebol milosh keby to tak rad neokomentoval, tu svoju staru znamu vetu
To je turbo Nexia a vzdy aj bude
DAEWOOOOOOOO go go go
Re: Nexia³ Supersport Project
Napsal: pon črc 26, 2010 21:05
od Ivan
J.Bad píše:Ivane , gratuluji ke sqělému 2. místu - sice o vteřinu a něco pomalejší ,ale i tak!!Aspoň vidí že Daewoo není jen tak nějakej hej nebo počkej...
Ten Fiat Coupě 2,0 CVT to musí bejt ďábel ....
Děkuju všem. Tajemství úspěchu toho Fiata je v tom, že nestartoval současně s naší kategorií, kdy pršelo, ale někde se "zapomněl" a jel asi až o 30 minut později, kdy pršet přestalo a uschla trať. Pokud bych měl stejné podmínky jako měl ten Fiat, věřím, že bych byl rychlejší. Ale pomsta bude sladká
to Milosh: vole, mám tam origo palubní desku, originál volant a téměř originální karoserii. Takže je to Daewoo.
Re: Nexia³ Supersport Project
Napsal: pon črc 26, 2010 22:24
od JRD McLAREN
no kukaam ze dostat sa s mojim pod 15 sec... by hadam aj mohlo stacit..
aj ked teda Horakovho Kadetta by som si chcel kuknut...v akciii...
Re: Nexia³ Supersport Project
Napsal: pát črc 30, 2010 18:40
od cukrar
Ivan píše:J.Bad píše:Ivane , gratuluji ke sqělému 2. místu - sice o vteřinu a něco pomalejší ,ale i tak!!Aspoň vidí že Daewoo není jen tak nějakej hej nebo počkej...
Ten Fiat Coupě 2,0 CVT to musí bejt ďábel ....
Děkuju všem. Tajemství úspěchu toho Fiata je v tom, že nestartoval současně s naší kategorií, kdy pršelo, ale někde se "zapomněl" a jel asi až o 30 minut později, kdy pršet přestalo a uschla trať. Pokud bych měl stejné podmínky jako měl ten Fiat, věřím, že bych byl rychlejší. Ale pomsta bude sladká
to Milosh: vole, mám tam origo palubní desku, originál volant a téměř originální karoserii. Takže je to Daewoo.
zdravíčko Ivane - jak to, že z toho motoru máš jen 340PS? tady máš videa kde je to skoro 2x tolik, divný.
To tak předimenzovali, nebo čím to?
http://www.youtube.com/watch?v=Ab50X_Vq ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=_G5pJ3isIyQ
http://www.youtube.com/watch?v=0wkCt2CC ... re=related
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ra/8219119
Re: Nexia³ Supersport Project
Napsal: pát črc 30, 2010 22:08
od Ivan
cukrar píše:
zdravíčko Ivane - jak to, že z toho motoru máš jen 340PS? tady máš videa kde je to skoro 2x tolik, divný.
To tak předimenzovali, nebo čím to?
"Jen" 340 HP je tam zatím z několika důvodů:
1) motor zajíždím a učím se s takovým výkonem jezdit;
2) chci, aby motor pár desítek tisíc kilometrů vydržel;
3) moje turbo tlačí zatím jen 1 bar;
4) chci si autem zajezdit sem tam i normálně;
5) a hlavně mám předokolku (zkus si přenést 700 HP na předokolku) - není až takový problém postavit 700 HP Nexii, ale tenhle výkon prostě nepřeneseš na vozovku, myslím, že strop je kolem 400 HP. Už teďka mám tak široké pneu, že mi lezou ven
Můj motor je de facto až na turbo a vstřiky konstrukčně připravený na cca 600 HP, ale vždy to s sebou nese jistá omezení a další investice. Jakmile zvednu tlak turba, dostanu z auta téměř 400 HP (to plánuji na podzim), to bude zatím stačit. Na Nexii jsem se toho hodně naučil a myslím, že pokračování bude dříve či později zde u Opela GT:
Re: Nexia³ Supersport Project
Napsal: ned srp 01, 2010 18:12
od cukrar
No a nebude to pro tebe málo "pouhých" 270koní (opel GT) ted už stojí pouze 500tis. r.2007
Re: Nexia³ Supersport Project
Napsal: pon srp 02, 2010 13:14
od pet007
1.+ Opel GT ma nahon na zadek = trakce nesrovnatelna s FWD
2.+ motor 2.0 Turbo = min. stejny potencial jako legendarni C20LET
3.- relativne vysoka vaha kolem 1300 kg, chce to pak alespon 400-500PS
Re: Nexia³ Supersport Project
Napsal: pon srp 02, 2010 16:26
od Ivan
Pet, díky za odpověď
O víkendu jsem najel dalších 400 km, tentokrát ne na dálnici, ale v horách. Neuvěřitelný zážitek, ale mohl by být ještě lepší na novém podvozku s lepšími brzdami, ale do zimy to ještě vydržím. Průměrná spotřeba při svižné jízdě 13,2 litru, jen se v Jeseníkách blbě shání 100oktanový benzín
Takže zatím najeto cca 1400 km bez větší závady, snad to vydrží (spojka a kloub na poloose nepočítám).