Stránka 6 z 9

Napsal: čtv led 03, 2008 21:41
od palikx
jo tak to je krokac.zacal bych cistenim.a potom vymenou.

Napsal: čtv led 03, 2008 21:53
od V.Brousek
Palikx - právě než něco rozdělám, rád se poradím a hlavně se nechci ukvapit zbytečnou rozborkou a zborkou.
Hezký večer.

Napsal: čtv led 03, 2008 22:08
od palikx
jasne ale timhle nic nezkazis zacni vycistenim.2 sroubky vyndas a cele poradne ocistis benzinem nebo cisticem na karburatory nebo necim cim to pujde treba i redidlo.

Napsal: pát led 04, 2008 09:21
od Rado77
PalikX - este k tomu modulatoru EGR. Vsimol som si, ze z toho regulatora ide hadicka, ktora vychadza este pred klapkou (takisto tam ide aj hadicka benzinovych vyparov). Ako ten modulator vlaste ovplyvnuje volnobeh, ked je na volnobehu klapka uzavreta? Pisalo sa tu nieco take, ze ten modulator sa zvykne zaseknut tusim.... Da sa nejako overit, ze modulator funguje korektne? Da sa nejako vycistit, alebo to je 1 kus?

Napsal: pát led 04, 2008 17:35
od Rado
Na volnobehu mas sice klapku uzavretu, ale vzduch ti taha vtedy aj tak spred klapky cez dutinku ktoru otvara krokovy motrcek. Takze aj vtedy mozu cez tu hadicku prudid nejake plyny, ale podla mna ti ovplyvnuju chod motoru minimalne az nijak :)

Napsal: pát led 04, 2008 17:47
od Rado77
Jasne, to som si uvedomil chvilu po tom, ako som dopisal a odoslal, ale uz sa mi nechcelo editovat :) A tu kovovu rurku ste nechali namontovanu, alebo ste vyhodili aj tu a zaslepili privod do sacieho ?

Napsal: pát led 04, 2008 17:51
od Rado
Vsetko zostalo na oko rovnake, len nic cez to neprudi.
Je to tak aj lepsie keby nahodou na STK niekdo pozeral a hladal EGR.

Napsal: pát led 04, 2008 18:13
od Rado77
Dobre, ked to toho pojdem, skusim najprv vsetko vycistit. Ak nadabim na problem, ze sa nieco nebude dat rozobrat, al. bude chybne, tak to cele zaslepim. Diki za infos ;)

Napsal: pát led 04, 2008 20:19
od V.Brousek
Rado77 píše:Dobre, ked to toho pojdem, skusim najprv vsetko vycistit. Ak nadabim na problem, ze sa nieco nebude dat rozobrat, al. bude chybne, tak to cele zaslepim. Diki za infos ;)
A fotit a fotit a fotit.

Napsal: sob led 05, 2008 09:08
od Rado77
Jasna vec, ja napr. fotim vzdy ked nieco robim ;)

Napsal: sob led 05, 2008 09:14
od V.Brousek
Rado77 píše:Jasna vec, ja napr. fotim vzdy ked nieco robim ;)
děkuji - jak říká můj vedoucí: lépe jednou vidět, než 3x slyšetObrázek

Napsal: sob led 05, 2008 11:16
od Rado77
Na jar budem robit tieto veci, takze fotiek bude az-az :) :
- tesnenie hlavy valcov + nove sroby
- tesnenie pod sacim potr.
- tesnenie pod vyfukovym potr.
- tesnenie pod distributor case
- O-ring pod rozdelovacom
- tesnenie pod klapkou
- precistenie EGR sustavy (mozno uplne odstranenie a zaslepenie)
- kontrola stavu rozvodov a samozrejme nastavenie
- vycistenie cidiel a senzorov

K tomu vsetkemu samozrejme vycistenie jednotlivych dielov (takze bude sa dat pekne porovnat, ako boli jednotlive casti zasvinene) + vycistenie zvysneho mot. priestoru, preplachnutie chladiacej sustavy... Takze fotiek bude vyse hlavy ;)

Napsal: sob led 05, 2008 18:51
od palikx
no to o cem se bavite je PCV ventil.ten prepousti jen vypary motoru.
ja se bavim o EGR ventilu a ten je vzadu za motorem v pravo a u nej je takovy velky hribek.ze spodu vede silnejsi hadicka a z vrchu slaba.velmi spatny pristup k cemu koliv u egru.

Napsal: pon led 07, 2008 20:21
od Rado77
Ni nie PalikX, dobre sa bavime, aj EGR aj PCV maju vlastne 2 vyvody. EGR ma 1 vyvod do sacieho potrubia (ta kovova rurka zozadu), a druhy vyvod ma do tela klapky zospodu, kde sa pripaja aj hadicka z purge solenoidu (tieto vyvody su este pred samotnou klapkou - tym som ale myslel klapku doslova - okruhly plat zeleza, co sa vychyluje :) ). Povodne som si myslel, ze to vychadza za klapkou, ale vychadza to tesne pred klapkou. Kuk sem: http://imajr.com/EGR-schema-611416

Napsal: čtv led 31, 2008 14:46
od sepo
:lol: :lol: :lol: :lol: dodal som nejake foto na prvu stranu :lol: :lol: :lol: :lol: este ich dostat do radovho albumu :lol: :lol: :lol: :lol: