Stránka 6 z 69

Napsal: stř srp 08, 2007 23:25
od Ivan
Ondras píše:Nevím jestli jsem to nepřehlídl, ale už to jezdí jako čtyřkolka, nebo zatím jen předohrab?
Haha, Ondro, je to předokolka, s tou čtyřkolkou, to tedy nevím, jak by se to technicky řešilo...

Napsal: čtv srp 09, 2007 08:07
od Ondras
Ivan píše:
Ondras píše:Nevím jestli jsem to nepřehlídl, ale už to jezdí jako čtyřkolka, nebo zatím jen předohrab?
Haha, Ondro, je to předokolka, s tou čtyřkolkou, to tedy nevím, jak by se to technicky řešilo...
Aha, já jsem žil v domění, že to překopáváš komplet na čtyřkolku. Motor ale je původně z Cali 4x4, ne?

Btw. stíháš to do srazu v Maníně?

Napsal: čtv srp 09, 2007 10:21
od Ivoš
Ivan píše:
Ondras píše:Nevím jestli jsem to nepřehlídl, ale už to jezdí jako čtyřkolka, nebo zatím jen předohrab?
Haha, Ondro, je to předokolka, s tou čtyřkolkou, to tedy nevím, jak by se to technicky řešilo...
Podívej se na princip, jakým to mají dělaný Subaru a je to :lol: :lol: Ale já tomu vůbec nerozumím :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv srp 09, 2007 10:42
od JRD McLAREN
Ondro mne furt vrta f hlave Calibra 2.5 V6 4x4
..a aj by som si vedel tu kasnu "prekopat"..
..
len kua to by uz bola fakt "HARDCORE" uprava..

Napsal: čtv srp 09, 2007 11:46
od Dede
JRD McLAREN píše:Ondro mne furt vrta f hlave Calibra 2.5 V6 4x4
..a aj by som si vedel tu kasnu "prekopat"..
..
len kua to by uz bola fakt "HARDCORE" uprava..

U nás v KE jeden chalan prekopal obyčajné VW Corrado na Corrado 4x4. Corrado 4x4 sa nikdy nevyrábalo. Zadnú časť šasi, podlahu a nápravy implantoval z VW Golf II syncro. Ku všetkému som videl fotodokumentáciu. JE Ojedinelý Kus auta .... :!: :!: :!: Ak chceš viem Ti na neho dať e-mail kontakt.

Napsal: čtv srp 09, 2007 15:17
od Ivan
Já netvrdím, že to 4x4 někdy v budoucnu nebudu realizovat, ale spíše si myslím, že ne. I když před rokem a půl jsem psal to samé i ve vztahu k c20let a podívejte, kde teď jsem :D Ostatně ty čtyřkolky u Opela nejsou žádnej zázrak - Mitsubishi EVO to jistí :D

Napsal: čtv srp 09, 2007 15:37
od SANDo
As far as I understand Your language :D
You managed to start the engine ? What is left to be done? I'm very curious how is it going to be working. Good work :twisted:

Napsal: čtv srp 09, 2007 18:26
od Ivan
SANDo píše:As far as I understand Your language :D
You managed to start the engine ? What is left to be done? I'm very curious how is it going to be working. Good work :twisted:
SANDo, my car is working, just a few modifications need to be done. I hope everything (including braces, changeable turbo pressure etc.) will be done untill the end of August.

Napsal: čtv srp 09, 2007 19:09
od JRD McLAREN
Ivan píše:Já netvrdím, že to 4x4 někdy v budoucnu nebudu realizovat, ale spíše si myslím, že ne. I když před rokem a půl jsem psal to samé i ve vztahu k c20let a podívejte, kde teď jsem :D Ostatně ty čtyřkolky u Opela nejsou žádnej zázrak - Mitsubishi EVO to jistí :D
no ja som si pri surfovani po nete, nasadil takeho chrobaka do hlavy..ze.az..
som nasiel "oplieskanu Calibru V6"..
samo aj rozmery podvozku ,elektroschemy a pod..
dokonca som na nemeckom webe nasiel aj "shop" co predava na motory c25xe (V6) supercharger a.k.a. kompressorrr..

Napsal: sob srp 11, 2007 01:09
od Ivan
Pánové, tak dnes jsem ujel prvních asi 10 kilometrů a je to naprosto nepopsatelný zážitek. V okamžiku, kdy sepne turbo, zrychlení člověka brutálně zatlačí do sedačky, zakouří se od kol, auto s sebou škube ze strany na stranu a vy máte doslova jen pár vteřin na to, zařadit rychle další převodový stupeň, protože zjišťujete, že otáčky jsou téměř v omezovači. Při puštění plynu turbo odfoukne jako lokomotiva a pak slyšíte, jak se zase sepne. Fakt neuvěřitelné. Pokusím se natočit video. Jsou to první emotivní dojmy z Nexie turbo a věřím, že všechno bude během testovací jízdy fungovat, jak má.

Napsal: sob srp 11, 2007 19:15
od Iveta
Ivane doufám že až se na některém srazu potkáme, tak mě svezeš. ;) Asi by sis měl nadělat permanentky, protože předpokládám že zájemců o svezení budeš mít víc. :P :P :P

Napsal: sob srp 11, 2007 20:55
od congo
Ivan píše:Pánové, tak dnes jsem ujel prvních asi 10 kilometrů a je to naprosto nepopsatelný zážitek. V okamžiku, kdy sepne turbo, zrychlení člověka brutálně zatlačí do sedačky, zakouří se od kol, auto s sebou škube ze strany na stranu a vy máte doslova jen pár vteřin na to, zařadit rychle další převodový stupeň, protože zjišťujete, že otáčky jsou téměř v omezovači. Při puštění plynu turbo odfoukne jako lokomotiva a pak slyšíte, jak se zase sepne. Fakt neuvěřitelné. Pokusím se natočit video. Jsou to první emotivní dojmy z Nexie turbo a věřím, že všechno bude během testovací jízdy fungovat, jak má.
ivo tak to si viem predstavit ako sa ti to pacilo nakolko som sa vozil na kadete 2,0 turbo :D a ja som si skoro cvrkol ked som na to slapol :))

Napsal: sob srp 11, 2007 20:57
od -peha-
Ivánku bravóóó a aj já sa teším na svezení aj keď aj zo starým motorem to bolo neco :lol: :lol: :lol: Tak ať holka šlape jo dneska na Carat tuning párty v Piešťanoch bol prima šprint škoda že si tam nebol mám dojem že vela účastníkom by si natrhnul frak :lol: :lol: :lol:

Napsal: sob srp 11, 2007 21:30
od Ivan
Dnes jsem si dal testovacích 100 km, objevily se první mouchy, na kterých se bude muset zapracovat a jeví se, že výfuk taky není ideálně udělaný... Nicméně to zrychlení a výkonnostní křivka je brutální, ze srovnatelných aut, která jsem řídil, to můžu přirovnat jedině k Mitsubishi EVO (což je ale čtyřkolka)... Zítra bude testovací jízda č. 2 a potom 14 dní práce na dílně a potom se uvidí, na které sprinty se vydám. Přeju všem fajn víkend. Ivan

P.S. Povozím Vás všechny, bude-li zájem.

Napsal: sob srp 11, 2007 21:56
od -peha-
Jaj predstav si že toho to mrňosa mel problém poraziť každý na 400 šprinte bol jednotka a to je diesel lenže sa hovorý že najrýchlejší v SR on Ti má dáké vstrekovanie metanolu nebo čo to je a fakt po každej jazde menili gumy to bolo dačo nepredstavitelné lebo mal občas problém držeť stopu a vieš si predstaviť BMW,AUDI,HONDY a.i. ktorým to nandal :lol:
Obrázek