Stránka 6 z 69
Napsal: stř srp 08, 2007 23:25
od Ivan
Ondras píše:Nevím jestli jsem to nepřehlídl, ale už to jezdí jako čtyřkolka, nebo zatím jen předohrab?
Haha, Ondro, je to předokolka, s tou čtyřkolkou, to tedy nevím, jak by se to technicky řešilo...
Napsal: čtv srp 09, 2007 08:07
od Ondras
Ivan píše:Ondras píše:Nevím jestli jsem to nepřehlídl, ale už to jezdí jako čtyřkolka, nebo zatím jen předohrab?
Haha, Ondro, je to předokolka, s tou čtyřkolkou, to tedy nevím, jak by se to technicky řešilo...
Aha, já jsem žil v domění, že to překopáváš komplet na čtyřkolku. Motor ale je původně z Cali 4x4, ne?
Btw. stíháš to do srazu v Maníně?
Napsal: čtv srp 09, 2007 10:21
od Ivoš
Ivan píše:Ondras píše:Nevím jestli jsem to nepřehlídl, ale už to jezdí jako čtyřkolka, nebo zatím jen předohrab?
Haha, Ondro, je to předokolka, s tou čtyřkolkou, to tedy nevím, jak by se to technicky řešilo...
Podívej se na princip, jakým to mají dělaný Subaru a je to
Ale já tomu vůbec nerozumím
Napsal: čtv srp 09, 2007 10:42
od JRD McLAREN
Ondro mne furt vrta f hlave Calibra 2.5 V6 4x4
..a aj by som si vedel tu kasnu "prekopat"..
..
len kua to by uz bola fakt "HARDCORE" uprava..
Napsal: čtv srp 09, 2007 11:46
od Dede
JRD McLAREN píše:Ondro mne furt vrta f hlave Calibra 2.5 V6 4x4
..a aj by som si vedel tu kasnu "prekopat"..
..
len kua to by uz bola fakt "HARDCORE" uprava..
U nás v KE jeden chalan prekopal obyčajné VW Corrado na Corrado 4x4. Corrado 4x4 sa nikdy nevyrábalo. Zadnú časť šasi, podlahu a nápravy implantoval z VW Golf II syncro. Ku všetkému som videl fotodokumentáciu. JE Ojedinelý Kus auta ....
Ak chceš viem Ti na neho dať e-mail kontakt.
Napsal: čtv srp 09, 2007 15:17
od Ivan
Já netvrdím, že to 4x4 někdy v budoucnu nebudu realizovat, ale spíše si myslím, že ne. I když před rokem a půl jsem psal to samé i ve vztahu k c20let a podívejte, kde teď jsem
Ostatně ty čtyřkolky u Opela nejsou žádnej zázrak - Mitsubishi EVO to jistí
Napsal: čtv srp 09, 2007 15:37
od SANDo
As far as I understand Your language
You managed to start the engine ? What is left to be done? I'm very curious how is it going to be working. Good work
Napsal: čtv srp 09, 2007 18:26
od Ivan
SANDo píše:As far as I understand Your language
You managed to start the engine ? What is left to be done? I'm very curious how is it going to be working. Good work
SANDo, my car is working, just a few modifications need to be done. I hope everything (including braces, changeable turbo pressure etc.) will be done untill the end of August.
Napsal: čtv srp 09, 2007 19:09
od JRD McLAREN
Ivan píše:Já netvrdím, že to 4x4 někdy v budoucnu nebudu realizovat, ale spíše si myslím, že ne. I když před rokem a půl jsem psal to samé i ve vztahu k c20let a podívejte, kde teď jsem
Ostatně ty čtyřkolky u Opela nejsou žádnej zázrak - Mitsubishi EVO to jistí
no ja som si pri surfovani po nete, nasadil takeho chrobaka do hlavy..ze.az..
som nasiel "oplieskanu Calibru V6"..
samo aj rozmery podvozku ,elektroschemy a pod..
dokonca som na nemeckom webe nasiel aj "shop" co predava na motory c25xe (V6) supercharger a.k.a. kompressorrr..
Napsal: sob srp 11, 2007 01:09
od Ivan
Pánové, tak dnes jsem ujel prvních asi 10 kilometrů a je to naprosto nepopsatelný zážitek. V okamžiku, kdy sepne turbo, zrychlení člověka brutálně zatlačí do sedačky, zakouří se od kol, auto s sebou škube ze strany na stranu a vy máte doslova jen pár vteřin na to, zařadit rychle další převodový stupeň, protože zjišťujete, že otáčky jsou téměř v omezovači. Při puštění plynu turbo odfoukne jako lokomotiva a pak slyšíte, jak se zase sepne. Fakt neuvěřitelné. Pokusím se natočit video. Jsou to první emotivní dojmy z Nexie turbo a věřím, že všechno bude během testovací jízdy fungovat, jak má.
Napsal: sob srp 11, 2007 19:15
od Iveta
Napsal: sob srp 11, 2007 20:55
od congo
Ivan píše:Pánové, tak dnes jsem ujel prvních asi 10 kilometrů a je to naprosto nepopsatelný zážitek. V okamžiku, kdy sepne turbo, zrychlení člověka brutálně zatlačí do sedačky, zakouří se od kol, auto s sebou škube ze strany na stranu a vy máte doslova jen pár vteřin na to, zařadit rychle další převodový stupeň, protože zjišťujete, že otáčky jsou téměř v omezovači. Při puštění plynu turbo odfoukne jako lokomotiva a pak slyšíte, jak se zase sepne. Fakt neuvěřitelné. Pokusím se natočit video. Jsou to první emotivní dojmy z Nexie turbo a věřím, že všechno bude během testovací jízdy fungovat, jak má.
ivo tak to si viem predstavit ako sa ti to pacilo nakolko som sa vozil na kadete 2,0 turbo
a ja som si skoro cvrkol ked som na to slapol
)
Napsal: sob srp 11, 2007 20:57
od -peha-
Napsal: sob srp 11, 2007 21:30
od Ivan
Dnes jsem si dal testovacích 100 km, objevily se první mouchy, na kterých se bude muset zapracovat a jeví se, že výfuk taky není ideálně udělaný... Nicméně to zrychlení a výkonnostní křivka je brutální, ze srovnatelných aut, která jsem řídil, to můžu přirovnat jedině k Mitsubishi EVO (což je ale čtyřkolka)... Zítra bude testovací jízda č. 2 a potom 14 dní práce na dílně a potom se uvidí, na které sprinty se vydám. Přeju všem fajn víkend. Ivan
P.S. Povozím Vás všechny, bude-li zájem.
Napsal: sob srp 11, 2007 21:56
od -peha-
Jaj predstav si že toho to mrňosa mel problém poraziť každý na 400 šprinte bol jednotka a to je diesel lenže sa hovorý že najrýchlejší v SR on Ti má dáké vstrekovanie metanolu nebo čo to je a fakt po každej jazde menili gumy to bolo dačo nepredstavitelné lebo mal občas problém držeť stopu a vieš si predstaviť BMW,AUDI,HONDY a.i. ktorým to nandal